Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor sent i graviditeten ville du planlagt en utenlandstur?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-09, 13:47   #1
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor sent i graviditeten ville du planlagt en utenlandstur?

Vi planlegger en storbyferie før vi blir fire, mens vi ennå bare har en stor gutt på nesten 5 som gjerne er med på slikt. Vi snakker ikke om noe eksotisk reisemål, antagelig Berlin eller København.

Problemet er tidspunktet. Det er jo litt stusslig å dra midtvinters. Hvor langt ut på våren ville dere strukket avreisen? Termin er 4. juni, og formen sist var helt grei fram til fødsel. Foreløpig ser det omtrent likt ut denne gang.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 13:49   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sent i graviditeten ville du planlagt en utenlandstur?

Vi har planer om å reise 2 uker til Phuket når jeg er rundt 22-26 uker på vei. Da var jeg i knallform sist og hadde ingen plager. Jeg ville dratt senest uke 30 tror jeg.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 13:52   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sent i graviditeten ville du planlagt en utenlandstur?

En liten tur til København ville jeg strukket ganske nærme tror jeg. Men det må jo være innenfor grensen flyselskapet vil ha deg med uten problem da. Så lenge du kan gå, og er i fin form så er sikkert fint med tidlig vår i Danmark!

Berlin kjenner jeg lite til.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 14:42   #4
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor sent i graviditeten ville du planlagt en utenlandstur?

Vi var en uke i Danmark (Billund) da jeg hadde rundt 4 uker igjen til termin. Jeg var i god form så det gikk bra. (Bortsett fra den ene dagen vi var 9 timer i Legoland- Da kjente jeg det i bekkenet da vi kom tilbake til feriehuset.)

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 14:44   #5
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor sent i graviditeten ville du planlagt en utenlandstur?

I og med at det er byferie, noe jeg forbinder med en del trasking og sitte-rett-opp-og-ned-ing, ville jeg prøvdå holde det innenfor 2. trimester/helt i begynnelsen av 3. Da er man ikke så tung og de eventuelle plagene som kommer når man står og går mye er ikke så fremtredende ennå.

Hilsen 37 uker og snart ute av stand til å kjøpe julegaver.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 15:15   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sent i graviditeten ville du planlagt en utenlandstur?

Hvis dere må bestille nå, så ville jeg forhørt meg med forsikringsselskapet om muligheten for avbestilling hvis formen ikke blir like bra som sist. Jeg har hatt to veldig forskjellige svangerskap.

Jeg ville nok ikke reist utenlands etter uke 32-34. Men det er ikke egentlig noen god begrunnelse for å restrikstere meg selv såpass tidlig.

Jeg hadde flotte ferier rundt uke 24 i begge svangerskapene. Da var formen best.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 15:21   #7
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor sent i graviditeten ville du planlagt en utenlandstur?

Slik det var sist, så ville jeg ikke vært noe annet sted enn hjemme etter uke 30-32. Med førstemann var det litt mindre mas på slutten, og jeg kunne nok reist enda noen uker senere.

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 21:47   #8
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor sent i graviditeten ville du planlagt en utenlandstur?

Vi var i Italia i uke 32. Jeg fødte i uke 33.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 21:51   #9
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor sent i graviditeten ville du planlagt en utenlandstur?

Ingen får flytte på meg nå.... 34 uker.

Tror det er 5-6 uker siden jeg hadde ork til byferie...

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 21:59   #10
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sent i graviditeten ville du planlagt en utenlandstur?

Jeg reiste til Canada rundt uke 28–30. Det var litt pes med den lange flyturen, ellers var det fint. Jeg orket ikke være turist i noen særlig grad, men Teomannen og jeg hadde en veldig fin og rolig ferie sammen.

Merk dog at mange forsikringsselskap ikke dekker avbestilling som følge av "normale", ikke-akutte graviditetsplager. Mitt forsikringsselskap dekket for eksempel ikke avbestilling på grunnlag av bekkenløsning eller svangerskapskvalme, men de ville dekket avbestilling på grunn av akutte, uforutsette komplikasjoner som svangerskapsforgiftning og komplikasjoner som medførte sykehusinnleggelse.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 22:10   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sent i graviditeten ville du planlagt en utenlandstur?

Nå kom jeg på en ting til man må sjekke ang. reiseforsikring, det er at den dekker det ufødte barnet, hvis det kommer for tidlig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 22:38   #12
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sent i graviditeten ville du planlagt en utenlandstur?

Skalvise:12 uker før termin hadde jeg en veldig OK Stockholmtur.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 23:17   #13
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor sent i graviditeten ville du planlagt en utenlandstur?

Mitt andre svangerskap endte i uke 27. (Det første svangerskapet var 100 % normalt med fødsel til termin.) Jeg ville altså ikke reist noe som helst sted etter uke 18 eller noe sånt dersom det hadde vært aktuelt med en tredjemann.

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 02:12   #14
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.403
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sent i graviditeten ville du planlagt en utenlandstur?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nå kom jeg på en ting til man må sjekke ang. reiseforsikring, det er at den dekker det ufødte barnet, hvis det kommer for tidlig.

I Norden er jo ikke det noe problem. Min søster fødte i Norge når hun var på ferie hos oss og det trengte hun ikke å betale noe for (ikke en gang at hun ble sendt hjem i rutefly med sykepleier på grunn av at sønnen hennes ble født i sete og at han hadde smerter og det var ekstremt mye snø ute og overlegen ikke syntes det var forsvarlig å sende ham hjem i bilsete på en tur som på sommeren tar 6 timer).

Jeg syns det er litt avhengig av hva dere har tenkt å gjøre. Har dere tenkt å gå mye så skulle jeg ta det litt tidligere, men har dere tenkt å ta en litt rolig tur der du kanskje får mulighet å ta det litt med ro på en parkbenk når guttungen og pappaen kjører karuseller etc så skulle jeg ha dratt frem til og med 4 uker før termin.

Og så skulle jeg ha valgt København tror jeg. Jeg er ikke på noen måte skeptisk til Berlin, det er en hyggelig by, men det blir mer gåing, ellers må man nesten beregne å ta taxi både hit og dit. En 1. mai helg i Køben kanskje? Eller noen av helgene etter påske.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 08:42   #15
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor sent i graviditeten ville du planlagt en utenlandstur?

Uke 25.
Men ville avlyst helt om man har mye kynnere. Trasking er drepens. Jeg ble innlagt pga dette i uke 28. Det var rimelig skremmende.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 09:08   #16
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sent i graviditeten ville du planlagt en utenlandstur?

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Jeg ville altså ikke reist noe som helst sted etter uke 18 eller noe sånt dersom det hadde vært aktuelt med en tredjemann.



Jeg vurderte, ganske seriøst, å kjøpe meg campingvogn å bosette meg utenfor føden da jeg var kommet til uke 12 i svangerskapet, så jeg hadde forsøkt å unngått å reise om jeg ikke måtte. Mulig det kunne ha noe å gjøre med at jeg hadde totalt angst for å skulle begynne å føde noe annet sted enn på sykehuset. Mulig. Aller helst ville jeg flytte inn på sykehuset i det jeg tisset på pinnen.

Jeg hadde for øvrig en 7-timers biltur med påfølgende hurra meg rundt-bryllup 3 uker før termin. Det var litt ubehagelig.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 09:33   #17
ltb
Superaktiv
 
ltb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: ved Tyrifjorden
Innlegg: 330
ltb er litt kulltb er litt kul
Standard

Sv: Hvor sent i graviditeten ville du planlagt en utenlandstur?

En vet jo aldri hvordan formen blir fremover. Og som andre sier her inne: To svangerskap er ikke nødvendigvis like.

Jeg dro til Svalbard da jeg hadde 3 mnd igjen med S2, og det gikk bra. Slitsomt med mye gåing, og plagsomt med kramper av for mye gåing, men ellers en flott tur! I forbindelse med den turen sjekket jeg med SAS om de hadde noen restriksjoner i forhold til gravide. De har en grense ved 4 uker før termin med "enling". Hvis du går med tvillinger er det flere uker.

Lykke til med avgjørelsen! Og ev. god tur!

__________________
Barn har krav på å bli vist like mye respekt som voksne!
S1 januar 03 S2 november 09
ltb er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 09:46   #18
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sent i graviditeten ville du planlagt en utenlandstur?

Min tidligere lege pleide å si at de fleste gravide har det best hjemme, noe som nok (dessverre?) stemmer for min del. Vi var i Frankrike da jeg var 13 uker på vei med andremann, og i Sverige da jeg var ca. 24 uker på vei med Liv. Noe seinere enn det ville jeg nok ikke ha reist, og i alle fall ikke utenfor Skandinavia/til nød England. I uke 33 med andremann reiste vi på helgetur til Trysil og rakk så vidt hjem før fødselen startet, så jeg er nok ikke helt representativ.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 10:07   #19
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sent i graviditeten ville du planlagt en utenlandstur?

Takk for svar alle sammen. Jeg tenker også at Danmark må være rimelig safe ift at noe skjer? Muligens greiere enn Tyskland og vil føles tryggere, jeg er også mye mer kjent i Køben fra før.

Femåringen er ikke EKSTREMT glad i å gå. Jeg ser for meg litt rusling, litt kafe og tivoli/zoo der jeg kan sitte litt på en benk.

Jeg vet at det kan bli annerledes enn sist, men samtidig kan jeg ikke ta alle forholdsregler ut fra det. Da blir det lite som skjer. Jeg har holdt meg hjemme i hele høst pga IVFforsøk og redsel for abort, og er egentlig keen på en tur.

Jeg er ikke noe redd for å føde i Danmark må jeg si, det går nok fint.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 10:51   #20
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor sent i graviditeten ville du planlagt en utenlandstur?

Erfaringsmessig ville jeg ikke reist etter 30 uker. Dvs. være hjemme fra uke 30.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no