Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvilken katterase synes du er vakrest?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-09, 21:33   #61
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Slanke orientalere, slik som vår vakre Siameser Balthazar!

Åh

Så utrolig flott

  Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 21:34   #62
Didjeridust
Forelska
 
Didjeridust sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 843
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Av reine rasar meiner eg abyssinnere er dei generelt finaste.
Elles kan mange blandingsgreier vera veldig fine, men det vert litt på lykke og fromme. Finaste katten eg har hatt var 1/4 siameser, 1/4 Hellig Birma og resten eittelleranna.

__________________
Rart er fint
Didjeridust er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 21:37   #63
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?



Skal det være katt, må det være skikkelig katt.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 21:44   #64
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Kattunger.
Når de er på størrelse med et lite nøste.
Større enn det synes jeg dessverre ikke noe om.
Da må det blir Tigre i såfall og det regner jeg med ingen har sånn hjemme i stua.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 21:47   #65
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Opprinnelig lagt inn av Didjeridust, her.

Av reine rasar meiner eg abyssinnere er dei generelt finaste.
Elles kan mange blandingsgreier vera veldig fine, men det vert litt på lykke og fromme. Finaste katten eg har hatt var 1/4 siameser, 1/4 Hellig Birma og resten eittelleranna.

Abyssiner

  Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 23:14   #66
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Jeg innser at den der saken som så ut som ei ribba høne kommer til å forfølge meg. Jeg har tenkt på de triste øynene hele dagen.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 07:53   #67
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.



Skal det være katt, må det være skikkelig katt.

Hvorfor tenkte ikke jeg på dette?

Trådens vinner er kåret. Ingen over, ingen ved siden. Dette er den suverent overlegne katten. Den spiser resten til frokost. Bokstavelig også antar jeg.

  Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 09:23   #68
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Jeg er uenig, SF. Tigre, løver, sibirske og hva har'ru, er ekle, slemme mot antiloper og arrogante på en ikke-kul måte. Gi meg heller et lite nøste med øyne blå.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 09:24   #69
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg er uenig, SF. Tigre, løver, sibirske og hva har'ru, er ekle, slemme mot antiloper og arrogante på en ikke-kul måte. Gi meg heller et lite nøste med øyne blå.

Et vegetarnøste da eller?

  Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 10:27   #70
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.



Å hjelp. Hva ER dette???? *springer for livet*


Jeg synes ikke dette var noe fin katt. Ser jo gammel og skrukkete ut. Og minner meg om Gollum.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 10:33   #71
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes

Et vegetarnøste da eller?

Nei, den som spiser mus og plagsomme fugler som kvitrer om morgenen.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 10:36   #72
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Nei, den som spiser mus og plagsomme fugler som kvitrer om morgenen.

Noe sier meg at vi har samme holdning til dette med liv. Alt liv er likeverdig, men noe er likere enn annet.

Men jeg unner tigrene litt antilope altså. Bare fordi de er så fine.

  Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 11:13   #73
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Okei da, jeg liker ikke at katter tar mus heller. :bryter sammen: Også heller jeg vann på kreket hvis han skal brife overfor meg at han har fanget en fugl eller noe.

La meg ikke begynne med antilpoene og gnuene. Stakkars vesner.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 11:21   #74
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Jeg fant denne lille karen i går, og må innrømme at han forfølger meg litt. Kanskje fordi han er litt stygg, men jeg har faktisk en undelig lyst til å ta ham med hjem også:

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 11:22   #75
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Jeg synes ikke dette var noe fin katt. Ser jo gammel og skrukkete ut. Og minner meg om Gollum.

My precioussssssss

  Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 11:23   #76
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Jeg fant denne lille karen i går, og må innrømme at han forfølger meg litt. Kanskje fordi han er litt stygg, men jeg har faktisk en undelig lyst til å ta ham med hjem også:

Styggvakker!

  Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 11:26   #77
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Jeg personlig ville aldri hatt en sånn katt. Smaken er virkelig som baken ja.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 11:26   #78
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Jeg synes ikke dette var noe fin katt. Ser jo gammel og skrukkete ut. Og minner meg om Gollum.

Det er IKKE en katt.*insisterer*

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 11:28   #79
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Jeg fant denne lille karen i går, og må innrømme at han forfølger meg litt. Kanskje fordi han er litt stygg, men jeg har faktisk en undelig lyst til å ta ham med hjem også:

Jeg synes den ser ut som en dønker jeg altså. Du gir den noen tiere og går videre.

  Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 11:28   #80
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg synes den ser ut som en dønker jeg altså. Du gir den noen tiere og går videre.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no