Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Verdens beste oldemor"-kopp

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-09, 08:58   #1
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

"Verdens beste oldemor"-kopp

Finnes det? Og hvor får jeg i så fall kjøpt det?

Jeg har en mormor på 94 år som jeg ikke aner hva jeg skal kjøpe til til jul.
Da jeg var liten kjøpte je en kopp til henne med teksten "Verdens beste mormor". Denne har knust flere ganger og hun lapper og lapper den da hun er så glad i den.
En lignende kopp fra ungene hadde vært midt i blinken kjenner jeg.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 09:00   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Verdens beste Oldemor" kopp

Du kan lage den selv på Eurofoto.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 09:39   #3
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Verdens beste Oldemor" kopp

Eller du kan male selv, med tusjer og brenne i stekeovnen. De har både kopper og tusjer på Panduro.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 09:59   #4
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Verdens beste Oldemor" kopp

www.fotoknudsen.no har fine kopper synes jeg. Om det står verdens beste på vet jeg ikke men du kan ha bilder av barna på f.eks.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 10:28   #5
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Verdens beste Oldemor"-kopp

Jeg laget kopp til min mormor på Foto Knudsen. Brukte et bilde av henne og guttene og skrev "verdens beste oldemor". Hun er kjempeglad i den koppen.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 10:30   #6
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Verdens beste Oldemor" kopp

Jeg vil helst ikke ha sånn kopp med bilde på. Men det å male dem selv er jo en nødløsning.
Takk for tips!

Sånn ellers håper jeg fremdeles det er noen som har sett slike jeg mente i utgangspunktet.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 10:43   #7
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Verdens beste Oldemor" kopp

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Jeg vil helst ikke ha sånn kopp med bilde på. Men det å male dem selv er jo en nødløsning.
Takk for tips!

Sånn ellers håper jeg fremdeles det er noen som har sett slike jeg mente i utgangspunktet.

På nfoto.no kan du lage kopp med skrift uten å sette på bilde.
De er rimelige, kjappe og resultatet blir kjempebra.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 10:47   #8
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Verdens beste Oldemor"-kopp

Mener jeg har sett sånne kopper på Coop Obs, med litt sånt gammeldags preg.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 15:08   #9
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Verdens beste Oldemor"-kopp

De pleier å ha stands på senteret her jeg bor med slike kopper før jul. Da har de sånn gravering på glass og kopper og tjohei.
Jeg kan alltids se der, men jeg tror ikke de dukker opp før mye nærmere jul.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no