Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Sjette sans"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-09, 14:22   #141
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Sjette sans"

Ulvefar: Spennende. Har du drevet med urtemedisin! Hva slags mennesker hjalp du og hva var mest effektivt?

Massasje er gull. Det skulle vært mer av det, f.eks i barnehager og andre institusjoner. På arbeidsplassen. I hjemmet...

Det mange som fnyser av aromaterapi (det er jo alternativ behandling, himmel), at de eteriske oljenes effekt er bare innbilning. F.eks Lavendel - skal virke beroligende. Ulv ler vel ikke av dette? (forøvrig vet de fleste av oss at massasje virker både beroligende og gir positiv energi)


__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 00:42   #142
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Sjette sans"

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

... hvordan gi god massasje, osv).

Og det forteller du NÅ og ikke når jeg pakket og bar esker med bøker. Jeg gjetter at din kone nyter godt av det.

Vi har hatt noen rare ting som har skjedd i huset vårt i Oslo. En del ting som kan forklares, en radio og senere et stereoanlegg kan plutselig slå seg på, tunge skritt kan høres, en hund kan plutselig bjeffe hysterisk inn mot stuen (et område i stuen han aldri fikk lov å gå inn i og noe som aldri skjedde hverken før eller etter) samtidig som jeg hører lyder fra som om et skap vi hadde med magnetlås åpnet og lukket seg (når jeg var på kjøkkenet), den ene sønnen til mannen min sa at det var en mann som stod ved sengen hans på natten samtidig med at mannen hadde følt noe ulystig den natten, etc. etc.; det kan være naturlige årsaker til det. Men jeg kan ikke skjønne hvordan en glasskupell i taket på badet kan tas ned og legges i vasken (som er 2 meter unna) når vi er på jobb - like hel. Jeg kan ikke heller skjønne hvorfor et vindu stod åpent når vi kom hjem en dag på senvinteren. Det vinduet var alltid lukket på vinterhalvåret og spesielt mannen min sjekker slike ting om ikke daglig, så i hvert fall noen ganger i uken. Det var spesielt urolig når noen flyttet ut av huset (vi hadde i perioder noen som bodde i hybelen).

Det sluttet etter at min massasjedame (her kommer massasjen inn igjen ) kom hjem til oss, hun mente hun hadde evner til å ordne opp slike ting og jeg var villig til å gjøre det meste med tanke på at jeg var gravid og at jeg ikke hadde lyst til at mitt barn skulle vokse opp med dette og en eventuell redsel. Jeg var ikke spesielt redd selv (mer enn år hunden bjeffet hysterisk og jeg var alene hjemme, det var ikke gøy), det var bare slik det var.

Jeg vet ikke hva det var, om vi innbilte oss osv. Egentlig så bryr jeg meg ikke så mye heller, nå er det i hvert fall slutt på rare ting som skjer i huset og det er godt.

Jeg må nok slette det her med tiden, ellers får vi vel aldri solgt huset om vi flytter.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no