Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Koffert eller sekk?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-24, 22:57   #21
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koffert eller sekk?

Spørsmålet er vel hvor mye du skal dra rundt på den bagasjen. Togferie kan jo være at man skal ta tog fra a til b…. Så fra b til c… og har planlagt overnatting der man kan parkere bagasjen. Da må koffert være greiest.

Men skal du dra mye rundt på den bagasjen er det lite som slår en god sekk.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-24, 05:40   #22
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Koffert eller sekk?

Opprinnelig lagt inn av Olifant, her.

Jeg kjøpte meg en Osprey Fairview 70 før vi dro på interrail i forfjor og elsker den og bruker den til all reise nå. Den er god å bære på ryggen, kan åpnes i hele lengden for god oversikt og børesystemet kan pakkes inn så den blir som en bag for innsjekk på fly etc.

De sekkene er veldig gode, jeg har en Osprey Fairview 40 som er stor nok til alt jeg trenger. Den går dessuten som under seat bagasje i fly. Bruker sjelden koffert nå, det må være hvis jeg f.eks. skal til London og vet at jeg skal innom Trotters og handle klær til barnebarna.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no