Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Utro mann, hva bør jeg gjøre?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-12, 19:14   #21
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utro mann, hva bør jeg gjøre?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Best å holde seg unna wf, ser jeg.

Tror heller handlingen enn mediet er årsaken. :snusfornuftig:

HI: kjedelige greier. håper dere klarer kommunisere fornuftig.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 20:01   #22
Snupa
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 10
Snupa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Utro mann, hva bør jeg gjøre?

Greit, jeg har vært veldig aktiv med et annet nick her tidligere, men har skiftet mail adr. Så jeg fikk ikke logget meg på, men det spiller ingen rolle, jeg. Ser at flere ikke poenget mitt så jeg vil be om at allt blir slettet, trenger ikke sympati altså , og jeg har slettet FB også. Jeg tenkte ikke på dette med nicket kunne skade så det beklager jeg. Men ja det er lett å la seg rive med både å FB og WF og man tenker at dette er uskyldig , men der tar man feil. Takk for innspill uansett .

Snupa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 20:18   #23
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utro mann, hva bør jeg gjøre?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Best å holde seg unna wf, ser jeg.

Hvis jeg spiller med random spillere, så er det utrolig mange av de som vil chatte der. De gidder jeg ikke å spille med.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 20:29   #24
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utro mann, hva bør jeg gjøre?

Alle her forstår at det er kjipt å bli bedratt og at det er leit at mannen din ikke vil være gift med deg lenger. Det er dette med å ikke ville dele barna 50/50 som vi synes ikke er så selvfølgelig. Noen ganger kan det være rett å dele 40/60, ofte ikke. Det skal jeg ikke synes om.

Håper dere kan få en vettug prosess, for barnas del. Lykke til!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 20:59   #25
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Utro mann, hva bør jeg gjøre?

Dette kommer du deg gjennom. Og jeg har sett før folk som vil ha 50/50 i starten, men har endret mening når stormen har roet seg. Det er også sånn at ikke alle foreldre passer til 50/50 i det hele tatt. Og ikke alle barn, så klart. Du vet best, det er du som står oppi det.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 21:13   #26
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Utro mann, hva bør jeg gjøre?

Lykke til med alt, det er en vanskelig prosess du/dere har foran dere.
Uansett hva som skjer har barna best av at dere samarbeider.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 10:25   #27
Snupa
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 10
Snupa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Utro mann, hva bør jeg gjøre?

Og han har da flere kontoer på WF ...er det muuuligt..... Kjenner at jeg må bare få tankene min over på noe annet..... Han fortjener rett ogslett ikke min fustrasjon eller tanke, jeg må nare komme meg videre og tenke at det er hannes tap.... Men det syke er jo at enkelte kvinnfolk ligger seg etter gifte menn..... Men det er jo han som faktisk har et problem da..... Jeg har i mangen år sagt at vi bør gå i terapi for å få orden på forholdet, men han sier at hvis jeg enger hjelp får jeg oppsøke det, han har hatt det helt fint sier han..... Javel, har gått til terapaut jeg gjevnlig, og hun er ivertfall sikker i sin sak og det er at jeg kommer best ut av dette og at han sikkert kommer til å få det tyngre enn meg, jeg går med høyt hevet hode, og skal tenke på meg og ungene, og hva som er best for oss, og krangle gjør vi ikke, når han begynner å hakke( herreguuuud han er så negativ) på meg , så bare smiler jeg og sier at han bør tenke fremver, han blir raaaaasende når han ser jeg smiler....hehe men det er hans problem, jeg bare snur og går, orker ikke mer krangling..... Heldigvis ha ikke barna fått noe av dette med seg, enestede har merket at vi som foreldre ikke er så kosete med hverandre.... Så nå får jeg bare brette opp genseren og begynne å ta tak i å sortere i ting jeg skal ha med meg videre i mitt nye hjem....
Men en ting er sikkert, jeg skal være singel en gooooood stund fremover, nyte friheten og stillheten og bare gjøre det JEG vil.... Tror det skal fungere bra jeg...

Snupa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 10:40   #28
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utro mann, hva bør jeg gjøre?

Ønsker deg lykke til.
Å ikke fortsette en krangel han starter opp er det du som tjener på.

Kjip påske, men ting blir bedre.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-12, 00:03   #29
Snupa
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 10
Snupa har et hav av muligheter foran seg
Ulykkelig

Sv: Utro mann, hva bør jeg gjøre?

Ikke over med dette nei, på lørdag var vi ute med noen venner og han klarer å bli så hissig fordi jeg ber han slutte a chate og jeg ber om å få se at han tar tak i skuldrenene mine og kliner meg i veggen og når jeg prøver å komme meg vekk så tar han et nytt hardere tak og en gang til kliner han meg i veggen mens han brøler at jeg står i veien for han og at han er ferdig med meg at han vil skilles. Da kommer vaktene og gir han klar mld. Han stikker da og tar taxi hjem.... Grrr. Kjenner jeg verker i både skulderblad, rygg og nakken etter 2 tøffe behandlinger DET var dråpen feigt er det...

Snupa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-12, 07:07   #30
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utro mann, hva bør jeg gjøre?

Etter dette tror jeg at du selv vet hva som er det eneste riktige å gjøre.

Lykke til videre!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-12, 07:30   #31
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utro mann, hva bør jeg gjøre?

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-04-12, 07:42   #32
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utro mann, hva bør jeg gjøre?

Det er vel ikke noen særlig tvil om at dette forholdet er over? Kom deg vekk for din egen og ungenes skyld. Og før dere blir så til de grader uvenner at det ikke lar seg gjøre å samarbeide om ungene.

Hvis du har gode og saklige argumenter for at ungene bør være mest hos deg, så bruk dem, men pass deg sånn at du ikke skyver ungene foran deg som et skjold i kampen mot han. Tenk på at det er ungenes beste som er det viktigste.

At han har funnet seg en annen /flere andre bør du strengt tatt bare være glad for. Ikke noe å samle på ut i fra det du forteller.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-12, 08:32   #33
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Utro mann, hva bør jeg gjøre?

Hør på de kloke råd du får her!

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no