Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Vanntette skott mellom jobb og privatliv"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-11, 18:44   #1
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Vanntette skott mellom jobb og privatliv"

Dette uttrykket har kommet opp i flere sammenhenger og jeg blir nysgjerrig på å få høre mer om konseptet (om man kan si det slik ).

Tar man en slik beslutning basert på prinisippielle grunner, og hvilke prinsipper/tanker er det som ligger bak? Eller er det situasjonsbetinget - at det blir slik naturlig om man ikke er så glad i arbeidsplasen sin eller ikke har kjemi med kolleger? Og om noen har dette som prinsipp, for så å få jobb et sted der de raskt blir glad i flere av kollegaene - forbyr man seg selv å innlede vennskap da, med bakgrunn i prinsipper man har for skille mellom jobb/privatliv?

Jeg har sikkert flere spørsmål også som jeg kommer på etterhvert.

Jeg har ikke behov for et slikt skille i det hele tatt. Jeg elsker at jeg trives sånn på jobb, og både kolegaer, elever og foreldrene deres kan ringe eller ta kontakt utenom arbeidstid uten at jeg på noe vis føler meg innvadert fordi det da per definisjon er fritid/privatliv. Dette er nok en holdning som er ganske gjengs på vår arbeidsplass - vi omgåes privat mange av oss, og her om dagen kom sjefen bort og takket meg fordi jeg hadde invitert så mange fra jobben i 40-årslaget mitt; hun mente at jeg på den måten hadde gjort en fin ting for arbeidsplassen ved å bidra til godt miljø på jobb.

Kanskje er det forkjeller og ulike kulturer innen ulike yrkesgrupper også?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 18:50   #2
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Vantette skott mellom jobb og privatliv"

Jeg skiller nok en del mellom jobb og privatliv. Jeg jobber i en annen kommune enn den jeg bor i, og får dermed et ganske naturlig skille. De jeg jobber med er for gamle til å bli mine "venner", men jeg trives med dem på jobb. Jeg jobber i kommuneadministrasjonen (leder), og har en del med innbyggerne å gjøre. Men synes det er helt greit at jeg ikke møter dem på butikken
Trives greit med å ha det slik, men skulle av og til ønsket meg et yngre miljø på jobb. Da hadde jeg kanskje fått kollegaer som venner også.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 18:58   #3
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vantette skott mellom jobb og privatliv"

Jeg har fått veldig mange gode venner på jobb, både der jeg jobber nå og der jeg jobbet før. Så jeg har heller ikke behov for et sånt skille. Det er kanskje litt annerledes nÅr man er leder, men hos oss så tror jeg lederne da holder sammen privat.
Er selvsagt ikke alle jeg er perlevenner med, men jeg hadde også en del kolleger i 40-årsdagen min. Skulle jeg satt et skille her så tror jeg livskvaliteten min hadde blitt betydelig redusert. Gode kolleger som også er venner er noe av det som gjør at jeg gleder meg til å gå på jobb.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 19:00   #4
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Vantette skott mellom jobb og privatliv"

Jeg jobber i helsevesenet, og per i dag på et dagsenter for psykisk og fysisk utviklingshemmede, og endel psykisk syke.
Jeg har valgt å holde ganske tett om mitt privatliv på jobb, men stopper en av brukerne meg på butikken feks, så stopper jeg og tar en prat.
Men ingen av brukerne på jobb vet feks at jeg er lesbisk, men de vet at jeg har to barn, og blant det ei lita jente som er endel syk. Ikke så lett skjule det, når det brukes syke barn dager i hauger.

Jeg er også konsekvent på å ikke ha brukere på facebook, ikke så mye for at de ikke skal vite så mye om meg, men at det er ikke alt jeg vil vite om dem..

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 19:06   #5
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Vantette skott mellom jobb og privatliv"

Nei, det har jeg ikke. Og det passer dårlig i min bransje.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 19:08   #6
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Vantette skott mellom jobb og privatliv"

Kolleger kan jeg godt omgås privat.

Menneskene jeg jobber overfor har jeg (som alle mine kolleger) vanntette skott mot. Som i at vi stort sett bor i andre bydeler enn vi jobber, har skjult telefonnummer, lukka facebookprofil og gjør en vurdering før vi f.eks bekrefter om vi har barn eller er gift. En god del av dem jeg jobber med, hilser jeg ikke på med mindre de gjør det først om vi skulle møtes på t-banen e.l.

Skillet er grunnet i prinsipper, som igjen er grunnet i både etiske og sikkerhetsmessige vurderinger. Typisk et fagfelt med ganske store maktskjevheter mellom fagpersoner og klienter.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 19:11   #7
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Vantette skott mellom jobb og privatliv"

Jeg har definitivt ikke så tette skott, omgås flere av kollegene mine sosialt og har dem på Facebook og sånt (noen av dem riktignok med begrenset tilgang...). I det siste har det vært mye konflikt der, og da har jeg nok følt behovet for å koble ut jobben fra privatlivet mer enn før, men jeg setter veldig pris på en del av kollegene mine og kommer til å prøve å ha en del kontakt med dem i permisjonstiden og hvis/når jeg evt. bytter jobb seinere.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 19:16   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vantette skott mellom jobb og privatliv"

Neh. :gift med en kollega:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 19:27   #9
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Vantette skott mellom jobb og privatliv"

Nei, har vel ikke det. Men pr nå omgåes jeg ikke noe særlig de jeg jobber med privat. Det er ikke noe prinsipp jeg har, men det er bare sånn akkurat nå. Jeg har imidlertid valgt og ikke ha foreldre som venn på facebook, det er et prinsipp.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 19:42   #10
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vantette skott mellom jobb og privatliv"

For meg er det unaturlig på den måten at endel på jobb også er endel av mitt privatliv. Men jeg skjønner de som føler behovet for å ikke jobbe og bo i samme kommune når man driver med det jeg gjør. Ikke på grunn av kollegaene da.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 19:43   #11
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Vanntette skott mellom jobb og privatliv"

Vanntette skott er det ikke, men jeg omgås ikke jobbkontakter på fritiden uten at jeg tilfeldigvis treffer dem, og gir ikke ut mobilnummeret mitt unntatt i spesialtilfeller.

Årsaken er at jeg jobber i en bransje som lett kan spise opp all fritid, og med så små unger som jeg har, vil jeg gjerne bruke den tiden jeg har med dem etter jobb på dem. Ikke på å svare på spørsmål fra jobbkontakter som bare trengte et kjapt svar på ting.

Jeg har jobbkontakter på Facebook, men med begrenset tilgang. Kollegaer har full tilgang. Vi omgås ikke noe særlig på fritiden, men vi er jo mye sammen på jobb, og er ganske private der.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 19:46   #12
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Vantette skott mellom jobb og privatliv"

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Neh. :gift med en kollega:

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 19:47   #13
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Vanntette skott mellom jobb og privatliv"

Jeg lurer på hvordan de vanntette skottene fungerer.

Jeg jobber med tidligere studievenner, venner, naboer, foreldre til venner etc og kan ikke se hvordan jeg skulle hatt et slikt skott. Overfor elevene er det selvsagt en klar linje, men all den tid de kjenner mine barn privat og jeg kjenner deres foreldre så kan det aldri bli vanntett. Og ikke er det et mål heller. Jeg liker mennesker uavhengig om de er kollegaer eller venner.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 19:51   #14
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Vanntette skott mellom jobb og privatliv"

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Neh. :gift med en kollega:

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 19:59   #15
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.899
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Vanntette skott mellom jobb og privatliv"

Jeg har samme erfaring som LaBanga. Har fått flere gode venner både på forrige og nåværende arbeidsplass. Min beste venninne er en tidligere kollega. Begge steder har jeg jobbet hatt flere kollegaer som er i samme alder og livssituasjon. Vi har også mye sosialt på jobb.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 20:11   #16
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Vanntette skott mellom jobb og privatliv"

Har ikke noe skott mellom jobb og privatliv. Har alle på jobben som venner på facebook, dog er vi ikke så himla mange. Har heller ikke noe med kunder å gjøre.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 20:28   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vanntette skott mellom jobb og privatliv"

Den var vel min, og vanntett var kanskje å ta i, sånn som noen av dere definerer det. Jeg har flere på FB, for eksempel.

Mitt poeng er at jeg har en ren jobbrelasjon til dem. Jeg liker og trives med mange av dem, men jeg ville aldri invitert noen av dem til bursdag eller bryllup eller reist på ferie med dem. Hvis de sender meg en melding på kveldstid (og det skjer hyppig), er det jobbrelatert.

De vet jo masse om livet mitt, så klart. Men de er helt, helt klart kolleger og ikke venner.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 20:48   #18
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Vanntette skott mellom jobb og privatliv"

Mine kolleger er ikke mine venner, men vi har et veldig greit forhold likevel. Vennskapelig kollegialt forhold, kan man kanskje si.

Altså, den forrige sjefen min, ham har jeg vært hjemme hos, og mannen min har vært på fotballkamp sammen med ham (Han fornyet nemlig sesongkortene våre få dager før vi fant ut at jeg var gravid med Knerten, så jeg rakk bare halve sesongen. Resten av sesongen ga han enten bort bilettene, eller noen ganger tok han med seg andre, som da f.eks sjefen min en gang)

Jeg har ingen av dem på facebook, men det er fordi jeg ikke er på facebook da.. hadde nok hatt dem (de jeg jobber nærmest med) der ellers, men det er vel bare et par av dem som er på facebook også...

Men jeg kjenner at det er veldig kjipt at jeg har fortrengt passordet til jobbmailen min, for jeg er altså i permisjon, og savner å få følge litt med på de ikke-jobb-relaterte mailene som sirkulerer, samt litt oppdateringer fra kontormøter, for å vite hva som skjer... Enten må jeg klare å komme på det (Jeg VET jo hva jeg mener det er, men systemet påstår det er feil) eller så må jeg ta turen inn på IT-avdelingen og smile pent og innrømme mitt harde angrep av ammetåke... eneste måte å få nytt passord er nemlig personlig oppmøte med legitimasjon...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 20:55   #19
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.988
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vanntette skott mellom jobb og privatliv"

Jeg har et par kolleger som jeg godt kan omgås utenfor arbeidstid, feks gå på quiz eller kafé med, og én som jeg regner som en god venn.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 20:56   #20
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vanntette skott mellom jobb og privatliv"

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Den var vel min

Du brukte uttrykket i dag, men jeg har sett mange andre også snakke om dette, så jeg ble litt nysgjerrig på hvordan det fungerer.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no