Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Høstferien

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-10, 21:24   #21
Meta
Heldig
 
Meta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 777
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Sv: Høstferien

Vi har fri hver onsdag fra jobb/barnehage, så det blir vår ferie i høstferien. Tenker vi utnytter det fine høstværet (ja, for det regner jeg med vi får), går til skogs, tenner et bål og lager noe mat.

__________________
Meta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 21:25   #22
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Høstferien

Har to dager fri + helg. Så vi tenker oss på dagstur til Sverige + noen dager på hytta.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 21:57   #23
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Høstferien

Jeg og ungene, ei venninde og hennes datter som er jevngammel med Hannah reiser til mine foreldres leilighet i Spania.
Vi flyr til Madrid førstkommende søndag og kjører derfra (ca. 4 timer), og kommer ikke tilbake før mandagen etter høstferien.
Det er ca. 25 varmegrader der nå, og vi har planer om badelandbesøk og dyrehagebesøk, shopping og masse moro.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 22:33   #24
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferien

Jentene og jeg skal ha et par dager høstferie hvor vi tar Color Magic båten fra Oslo til Kiel. Så da blir det bading, show og kos. De synes det er spennende bare med båtturen, og tror ikke de er klar over hvor stor den båten egentlig er i forhold til de vi har tatt før. De har heller aldri sovet på en båt før.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 22:38   #25
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høstferien

Jeg tror jeg tar med meg Poden og stikker på hytta til foreldrene i Oppdalsområdet.
De skal være der hele neste uke i tillegg til at de skal ha med seg nevøene mine oppover, så det blir iallefall kjekt.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 22:39   #26
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferien

Jeg svarer som alltid i slike tråder: Joda, vi skal til utlandet i høstferien, nærmere bestemt mellom 1. og 6. oktober. Da står altså huset vårt i Bakkegata 10 tomt, og jeg håper jeg får noen naboer til å se etter det, siden vi ikke har fått installert alarm ennå.


Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 22:41   #27
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Høstferien

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg svarer som alltid i slike tråder: Joda, vi skal til utlandet i høstferien, nærmere bestemt mellom 1. og 6. oktober. Da står altså huset vårt i Bakkegata 10 tomt, og jeg håper jeg får noen naboer til å se etter det, siden vi ikke har fått installert alarm ennå.


Er ikke låsen på ytterdøren litt ødelagt og, slik at dere kanskje må la den stå ulåst?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 22:43   #28
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferien

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Er ikke låsen på ytterdøren litt ødelagt og, slik at dere kanskje må la den stå ulåst?

Åjo, pokker, det glemte jeg å nevne. Og så er det et vindu i første etasje vi ikke får lukket helt igjen.

For å være seriøs, så hadde det ikke tatt meg mange minutter å finne ut hvor mange av dere i denne tråden (og andre slike tråder) bor. Jeg kan si mye på nettet, men jeg er uhyre forsiktig med å legge ut i tråder som dette hvor og når jeg skal bort.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 02:49   #29
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Høstferien

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Åjo, pokker, det glemte jeg å nevne. Og så er det et vindu i første etasje vi ikke får lukket helt igjen.

For å være seriøs, så hadde det ikke tatt meg mange minutter å finne ut hvor mange av dere i denne tråden (og andre slike tråder) bor. Jeg kan si mye på nettet, men jeg er uhyre forsiktig med å legge ut i tråder som dette hvor og når jeg skal bort.

Her inne, som alle har et nick er det ikke så farlig.
Tyver bruker heller fora som facebook, mye enklere og mange flere naive folk enn på smale forum som dette ..., vil jeg tro ...
En annen ting er at de fleste innbrudd (kanskje minus påsken) skjer på dagtid, uansett ferie eller ikke ..., også noe jeg tror ...

Men bare så alle vet det; vårt hus står IKKE tomt i høstferien! Det er eventuelt bare gutten og jeg som er bortreist.
Den store, sterke mannen er hjemme ...
Låsen virker, alarmen uler og bikkja biter.

Høres ihvertfall ut som om mange her skal kose seg i ferien.

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 09:20   #30
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Høstferien

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.


For å være seriøs, så hadde det ikke tatt meg mange minutter å finne ut hvor mange av dere i denne tråden bor

Finn meg da

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 09:27   #31
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Høstferien

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Åjo, pokker, det glemte jeg å nevne. Og så er det et vindu i første etasje vi ikke får lukket helt igjen.

For å være seriøs, så hadde det ikke tatt meg mange minutter å finne ut hvor mange av dere i denne tråden (og andre slike tråder) bor. Jeg kan si mye på nettet, men jeg er uhyre forsiktig med å legge ut i tråder som dette hvor og når jeg skal bort.

Jeg legger heller aldri ut på nettet når vi reiser bort,
men nå er det bare meg og barna, mannen er hjemme så da er det ikke farlig!
Men helt enig, man trenger ikke å vare et geni for å finne ut hvor vedkommende bor.
Legger heller ut en rapport etter reiser

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 15:57   #32
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferien

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Finn meg da

Gidder ikke prøve. Vet bare at mange er svært lite anonyme.

Jeg er ikke på Facebook, btw. Kan tenke meg at tyver koser seg der, ja.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 15:59   #33
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Høstferien

Jeg skal på Color Magic til Kiel. Jeg har bursdag i høstferien og da drar minstejenta mi på 10 år, min niese på 9 år, min mor og jeg på tur til Kiel. Jeg gleder meg veldig til det. Samme gjøre jentene. Det er en mini-ferie.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 16:23   #34
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Høstferien

Veldig glad vi ikke skal på Kiel-båten i høstferien kjenner jeg.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 17:51   #35
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høstferien

Jeg skal enten være siloball, føde eller kose meg hjemme med baby.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 18:06   #36
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Høstferien

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Veldig glad vi ikke skal på Kiel-båten i høstferien kjenner jeg.

Takk for den


Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 18:09   #37
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Høstferien

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Takk for den




FP-treff på Kiel-båten hadde sikkert vært hyggelig. Kanskje noen av oss allerede har møtt hverandre der før?!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 18:13   #38
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.555
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høstferien

Jeg vet ikke når den er...tror det er om to uker?
har bare et barnehagebarn, og virkelig ikke behov for fri den uka skolen har det her i området nei. Så her er det ei helt vanlig uke.

Forresten, jo, jeg skal til fysioterapi en dag den uka, det vet jeg fordi hun ikke hadde timer alle dagene fordi det er høstferie. Men ellers ingen planer nei.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 18:20   #39
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Høstferien

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.



FP-treff på Kiel-båten hadde sikkert vært hyggelig. Kanskje noen av oss allerede har møtt hverandre der før?!

Ja, hvem vet

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 18:35   #40
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferien

Vi skal ha fri alle sammen den uka, men har absolutt ingen planer. Mulig det blir late dager i hagen eller noe.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no