Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"På byen"-bilder på avisas nettside

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-07, 18:28   #1
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

"På byen"-bilder på avisas nettside

På begge våre lokalaviser sine nettutgaver har de en egen "Hvem var på byen i helga" greie med bilder. For en stund tilbake søkte de etter hobbyfotografer som ville ut å ta bilder. Kjenner noen som har blitt spurt, og også blitt fotografert med både gode og heller dårlige bilder som nå ligger i arkivet på nettsiden.

Har kikket litt på bildene, og får en sånn "stakkars menneske" følelse når jeg ser de. Vet jo at de må få tillatelse av disse stakkarene, men noen av ser ganske fulle ut.. Jeg syns ikke det er greit å ta bilder av fulle voksne og legge de ut der.. Skal man liksom kikke fordi man er nyskjerrig på hvem som var på byen og hvem de er tatt bilde av sammen med? Kanskje det er noen som er ute hver helg? Eller annen hver.. hehe

Vet ihvertfall at jeg kommer til å rømme unna hvis jeg ser en med kamera på et utested hvis jeg skal ut.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 18:45   #2
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "På byen"-bilder på avisas nettside

Nei, det er jo sant. Det er kanskje heller mer synd på deres barn eller foreldre.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 21:22   #3
Gulla
Superduperaktiv
 
Gulla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 579
Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Sv: "På byen"-bilder på avisas nettside

Jeg er en av de parene som har blitt tatt bilde av på den ene av de sidene du snakker om Cilen (tror jeg mener å huske at du bor i min mindre pene naboby). Vil bare presisere at jeg var ute og feiret bursdagen til min svigerinne på en bra restaurant og ingen i følget vårt hadde drukket. (Bildet av mannen min og meg var faktisk ganske pent, hehe).Men jeg er helt enig i at enkelte av bildene er på kanten og jeg hadde vært flau hadde det vært meg. Men det bærer tydelig preg av at det er amatørfotografer ja.

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no