Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ung og umoden?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-09, 20:46   #61
Winall Youget
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ung og umoden?

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg var 26 og ikke på noen måte uansvarlig med saft på flaske eller festing med en baby i huset.

Derimot var det ikke så veldig gjennomtenkt og jeg visste liksom ikke helt hva jeg gikk til. Jeg var usikker på mye og fikk rett og slett litt sjokk over hele situasjonen med ansvaret og pliktene. Jeg klarte aldri å komme meg ut døra før 12.
Samtidig hadde jeg ei venninne som var 19 og også hadde baby, hun hadde stålkontroll og var kjemperolig og kunne dette med babyer.


heldige meg som slipper å ha dere som foreldre...

ØØØØHHH... jau... jeg kom til denne døra, men det var bare så vidt jeg fikk meg selv til å gå gjennom den... jeg visste rett og slett ikke HVA som skjulte seg bak den... det er alltid skummelt uten en guide, you know - I feel stupid... and .. scared on the same time... a potom pridet ona - sobiraisja skazchet poshli... nu ska vi lag unga, bitch!

  Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 21:12   #62
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ung og umoden?

Jeg var tjue da jeg fikk barn, og livet tok brått en total annen retning over natten. Jeg ble voksen over natten, med ansvaret jeg fikk for den lille premature fantastiske skapningen jeg hadde satt til verden. Jeg så raskt at hverdagen med et barn var veldig annerledes enn jeg hadde forestilt meg, og var redd jeg ikke skulle gjøre en bra nok jobb. Følte også at jeg måtte være en ekstra god mor, siden det bare var meg, men fant fort ut at det gikk ikke. Man utsletter seg selv, og det mennesket man er. Å være ærlig, gjøre mitt beste og være 100 % der for barnet mitt er godt nok. Jeg føler meg ikke som er curlingmamma heller, kun når det kommer til det medisinske. Der er jeg veldig, veldig redd for ham.

Så nei. Jeg følte meg ikke umoden da jeg fikk barn. Jeg følte meg ung, og voksen på samme tid.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no