Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen flere innen alternativt her?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-07, 16:16   #1
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Noen flere innen alternativt her?

Flere her ute som holder på innen det alternative?

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 17:10   #2
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Nei, jeg er bare muslim. Det er alternativt nok, som regel...

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 17:10   #3
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Og jeg er en sitron, det er mest alternativt av alt.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 17:14   #4
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

... og jeg har et alternativt kosthold.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 17:29   #5
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

... og jeg har et alternativt kosthold.


Det har nå jeg også, prøver i alle fall

Tenkte mer på litt mer alternativt jobbing. Innteressen innenfor dette feltet.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 18:48   #6
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Hva slags alternativt mener du, da?

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 19:13   #7
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

jeg er innenfor det alternative. kan sende deg en link på noe

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 19:15   #8
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Jobber ikke med det men har alltid syntes at det er interresant.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 11:13   #9
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Opprinnelig lagt inn av Bequita, her.

Hva slags alternativt mener du, da?


Healing, kinesologi, akupunktur, klarsynt, rensing av hus, ja hva du vil. Abslutt alt som er innenfor det alternative. Selv er driver jeg ikke med det, men innteresser meg for det. Legger "bare" kort selv og har noen spøkelser på besøk jevnt og trutt.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 11:54   #10
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Jeg er helstreit.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 12:19   #11
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Jeg leser i englekort. Synes det er veldig spennende, men det er bare på hobbybasis.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 12:31   #12
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Driver med tarot,englekort,healing osv.
Men det er satt litt på hold pga barna
De er også veldig åpne,så jeg prøver å veilede de så godt jeg kan nå.
Vil ikke at de skal bli skremt,men få et naturlig forhold til "den andre siden"

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 12:40   #13
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Jeg er veldig interessert i åndeverdenen etter endel opplevelser selv. Har meldt meg på et "kontakt med åndeverdenen" kurs..
Jeg tror ikke jeg er synsk eller noe, men har endel sanndrømmer og jeg føler kanksje jeg står med en fot på hver side på en måte.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 12:41   #14
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Opprinnelig lagt inn av Tik, her.

Driver med tarot,englekort,healing osv.
Men det er satt litt på hold pga barna
De er også veldig åpne,så jeg prøver å veilede de så godt jeg kan nå.
Vil ikke at de skal bli skremt,men få et naturlig forhold til "den andre siden"

Kan man veilede de når man ikke selv har noen "evner"? Jeg har fått beskjed av flere at lillesøster er en stor healer, og storesøster er en seer. Men jeg aner jo ikke hvordan jeg kan veilede dem.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 12:42   #15
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Jeg er veldig interessert i åndeverdenen etter endel opplevelser selv. Har meldt meg på et "kontakt med åndeverdenen" kurs..

Er det på midtun? Der har jeg vært, og det er en kjempe opplevelse.
Jeg og LilleLeo skal opp der snart, så du må gjerne slenge deg på om du vil.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 18:32   #16
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Har kjøpt meg alvekort men har ikke fått brukt de så mye og er kun hobbybasis.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 18:35   #17
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Dette var definitivt ikke tråden for meg.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 18:38   #18
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Dette var definitivt ikke tråden for meg.

:signerer: :stikker:

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 18:42   #19
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Snedig å se akupunktur i samme setning som healing. Og hva er "husrensing"? En slags husvask?

Og er det ikke slik at dersom man selv er litt på alternativ heale-tarot-krystall-greiene, så vil man snakke så mye om det og tillegge det så mye betydning at ungene blir "åpne" for å glede foreldrene sine eller fordi de er blitt påvirket osv? Litt sånn som at unger i karmismatisk kristne menigheter som snakker i tunger?

Jeg kan love at mitt barn ikke er særlig synsk eller snakker i tunger. Hun kan derimot synge hele internasjonalen og knytter neven mens hun gjør det.

Unger lar seg påvirke, gjør de ikke?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers

Sist redigert av Harriet Vane : 23-01-07 kl 19:01.
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 18:58   #20
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen flere innen alternativt her?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.


Jeg kan love at mitt barn ikke er særlig synsk eller snakker i tunger. Hun kan derimot synge hele internasjonalen og knytter neven mens hun gjør det.

Sånn som meg, med andre ord... Jeg sang den og, som liten, med knyttet neve. På norsk, svensk og russisk. Min far elsket å lære meg å synge.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no