Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva ville du gjort?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva skal jeg kjøpe meg?
Canon Eos 400 D 55 61,11%
Kitchen Aid og kjøkkenstæsj 8 8,89%
Bærbar PC fra Dell 19 21,11%
Noe annet. Spesifiser i tråd 8 8,89%
Deltakere: 90. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-07, 19:35   #61
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Kamera..
Så kan du ta bilde av alle de deilige rettene du lager og legge de ut her

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 19:46   #62
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Er denne like god som den er lekker?

Den er bedre !!

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 20:22   #63
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Madam Mim: Er det denne Kitchen Aid maskinen du ville kjøpe?



Om du er medlem av en av bokklubbene på bokklubben.no så får du en del rabatt om du verver 1 eller 2 medlemmer...

Sitat:

Kitchen Aid rød

Uvurdelig klassiker til kun kr 3.298,-

Nå kan du få kjøpt din egen lekre, sterke og praktiske KitchenAid .
KitchenAid kjøkkenmaskinen ble orginalt designet i 1919, og er fortsatt en ener på markedet. Med sin gode design og høye kvalitet har den imponert millioner av kokker gjennom de siste 80 år.
Kjøkkenmaskinen har 10 hastigheter med direkte overføring til vispen, som gjør at den arbeider still og rolig med kun 300 Watt. Maskinen er laget av massivt metall, som gjør den ekstremt stødig selv når den jobber med de tyngste deiger.
Tilbehør som følger med:

  • 4,8 liter rustfri bolle
  • Deigkrok
  • 2 ulike visper
Verv 1 og få kitchenaid maskinen for kr 3298,-*
Verv 2 og få den for kr 2.998,-*
*porto kr 98,- kommer i tillegg

Vet ikke hva den koster ellers, men fant veiledende pris her: 4998,-... (Tror det er samme maskin.)

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 20:28   #64
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Kamera, uten tvil.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 20:47   #65
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Hvordan er du fornøyd med den analoge APS-speilrefleksen?

Kjenner en som hadde det engang (fra Canon) og han ble aldri fornøyd. Er det samme tilfellet for deg tenker jeg et nytt kamera vil gjøre virkelig underverker. Siden du har en spesialbygget og tilpasset pc har du det du trenger for å redigere og behandle alle de fine bildene du tar.

Men kjøkkenmaskin...?! Spennende det også.

Bærbare pc'er fra Dell er ikke best i klassen

Om det var jeg som hadde disse pengene ville jeg kjøpt meg briller! Men jeg stemte kamera.


Jeg kan forøvrig medbringe en digital canon 350D på Mims matkurs på lørdag, så kan du ta bilder av deilig mat og fnisete småkokker...


Sist redigert av Carrie : 15-01-07 kl 20:56.
Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 20:54   #66
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Jeg krysset på kamera. Jeg har et slikt selv, og er veldig, veldig fornøyd. Like fornøyd som Skremmern. Jeg tror du kommer til å bli veldig fornøyd du også.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 20:56   #67
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Digitalt speilreflekskamera er bare helt fantastisk. Ikke tvil i min sjel.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 17:18   #68
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Hva ville du gjort?

Kamera, helt klart, uten tvil.
Digitalt speilrefleks er elskbart.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 19:45   #69
LinKa
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Kameraet uten tvil!


Sist redigert av LinKa : 24-11-10 kl 20:20.
  Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 19:49   #70
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Hadde nok kjøpt meg kamera ja

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 20:05   #71
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Definitivt kamera!

Bærbar pc kan du spare til siden, og så gir du meg et vink så skal vi se hva jeg kan trylle frem til billig penge!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 18:29   #72
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Kameraet!! HELT KLART!

Nå har jo jeg bærbar , - men dog.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 08:32   #73
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Mim: kommer vi til å få vite hva du faktisk ender opp med å kjøpe?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 22:11   #74
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Uten tvil kamera. Har 350 D selv og elsker det

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 22:16   #75
Zita
Fullverdig medlem
 
Zita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 66
Zita har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Bærbar pc

Zita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 22:22   #76
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ville du gjort?

Spar pengene! Du trenger ikke egentlig noen av disse tingene. Man klarer seg fint uten. Du har PC, du har kamera selv om det er gammelt og du klarer fint lage god mat uten den Kitchen Aid´en.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no