Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggere foren dere

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-11, 08:47   #721
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Siden jeg startet tråden vurderer jeg nå å dele ut bøter til de som ikke har alt på stell.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 08:49   #722
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.737
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Jeg har all planlegging på stell, jeg altså, men i likhet med Malama er jeg litt forsinket mhp gjennomføring.

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 09:09   #723
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.063
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Jeg hadde flere julekort likevel!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 17:16   #724
tante Veronica
Superduperaktiv
 
tante Veronica sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 500
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Ok. Etter nesten en uke i det store utland, med julemarked, Glühwein og div museum, er det på tide å lande her. Siste oppdatering viser at jeg har 6 julegaver igjen (to av dem til barna og en til samboer). Dessuten er ingen julekort skrevet. Og jeg har allerede mottatt to. Begge hjemmelagede.
Her er det bare å henge i

Noen som vet fristen for å sende julekort og pakker i år?

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 17:22   #725
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.737
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

16. desember tror jeg det var. Vi satser på å sende pakker i helga og julekort rett over helga.

Jeg har bare deler av èn gave igjen og den tar jeg over helga tenker jeg.

I kveld har jeg tenkt å psyke meg opp til pepperkakehusmontering. Da kan snuppa pynte i helga.

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 17:48   #726
tante Veronica
Superduperaktiv
 
tante Veronica sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 500
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Takk. Noen dager igjen da. Men blir nok litt å gjøre i helga her uansett.

Lykke til med pepperkakehus Primrose

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 20:50   #727
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.469
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Jeg har begynt på julekortene i dag, får skrive resten i helgen og sende mandag.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 21:11   #728
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.737
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Mens jeg kom på at jeg ikke hadde egg til melis-egg-sitronsaft-pepperkakehus-limet jeg skulle lage og har tilbragt kvelden surfende på sofaen.

Må jeg flytte meg til julesjusketråden?

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 21:48   #729
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.019
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Jeg tror jaggu jeg er ferdig med alle julegavene.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 22:14   #730
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.469
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Jeg tror jaggu jeg er ferdig med alle julegavene.

Heldig! Jeg mangler til tre, men vet sånn ca hva jeg skal kjøpe, så det skal gjøres lørdag formiddag.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 23:26   #731
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Mangler nå kun et gavekort og å få postet julekortene. Frimerker er på plass.
Huset er julepyntet. Er bare litt bakst igjen, men det er fordelt i årets kalender, så full kontroll.

Er meget fornøyd med årets innsats. Skal nyte dagene som kommer.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 07:44   #732
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Her er de hundre pakker pakket inn og julekortene har jeg begynt å skrive. De pakkene som skal med postmannen gjør jeg endelig klare i dag og leverer på postkontoret i morgen.

Hu og hei som dagene løper!!!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 09:49   #733
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.469
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Sendt endel julekort i dag morges.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 07:23   #734
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Jeg mangler frimerker på julekortene å noen addresser, men ellers er de klare til å sendes.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 08:17   #735
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Jeg var i rute. Det gikk over. Jeg må prøve å skaffe resten av sendegavene idag og finne igjen julekortene så vi kan få sendt det. Og så lurer jeg på om man får tak i kalendere fortsatt.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 09:49   #736
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.063
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Alle julekort klare! Har sendt nesten alle, de siste går ut i dag. En stor ting for meg som stort sett har sendt romjulskort. Mangler også bare noe småtteri her og der av gaver, så nå er vi snart klare for førjulsferie og bare kos. Deilig!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 09:54   #737
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Julekort til utlandet er sendt.
To esker med gaver som jeg skal prøve å få avgårde i dag.
Finne adresser til resterende julekort,så kan sambo ta de med på jobben og fikse frimerker

Jeg har en plan om å bake lussekatter i helgen....får se an formen.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 11:37   #738
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Jeg har vært på skolen hele uka, og julen har vært langt vekk. Jeg har eksamen som skal leveres i januar (), men jeg skal nok få bakt litt og ordnet til jul likevel.
Skal få sendt julekort over helga. Kanskje baker vi SB ikveld.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 14:21   #739
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.737
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Jeg har fått sendt alle julegaver som skal sendes i dag, samt kjøpt frimerker til julekortene så jeg bare kan poste de over helga.

Har fått kjøpt inn pinnekjøtt, lutefisk som har blitt frosset, samt noe annen julemat.

Nå skal snuppa og jeg kose oss med å pynte pepperkakehus. Jeg får montere det etterpå, sikkert like greit siden en 2-åring gjerne er litt hardhent ved pynting.

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 14:25   #740
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.437
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Nå har jeg fått skrevet, funnet adresse og klistret frimerke på de siste julekortene som skal sendes. Mannen er på butikken nå, og poster dem i samme slengen. Det er godt å ha det unna, så jeg tror jeg skal skrive de som skal leveres personlig i kveld. Alle sende-julegavene er også klare, skal levere dem til søsteren min som jeg skal sende sammen med i dag. Også håper jeg boren til mannen og hans kone kommer med ønskeliste snart, så vi får kjøpt noe til dem. Da er vi vel så godt som i boks med julegavene

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no