Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2016

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-16, 11:51   #201
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.519
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2016

Nei, han må jo strengt tatt ikke det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 11:58   #202
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.834
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2016

Nå har jeg akkurat bestilt 3 julegaver på Toys R Us.

Og der fikk jeg bestilt barnehagebilder på fil og masse julegaver.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13

Sist redigert av Millen : 16-10-16 kl 12:07. Årsak: la til noe
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 13:28   #203
Sweetie
Prøver seg frem
 
Sweetie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 424
Sweetie er populærSweetie er populærSweetie er populær
Standard

Sv: Juletråden 2016

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Fine brettspill til 99 kr på ekstra leker nå.

Tusen takk for tips! Da ble det litt handling i dag og.

Sweetie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 13:37   #204
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Juletråden 2016

Opprinnelig lagt inn av Sweetie, her.

Tusen takk for tips! Da ble det litt handling i dag og.

Mine gutter på 11 og 12 år spiller Risk, Axis and allies, Cluedo og Monopol hver helg, for tiden. Så disse spillene er virkelig å anbefale. Synd at vi har akkurat de spillene som er på salg.

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-16, 13:19   #205
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juletråden 2016

Denne tråden og julekalendertråden gjør at jeg ser lysere på november/desember, ass. Åtte-ti julegaver i boks, mange kalendergreier på vei og planer for det meste annet. Skal ha 120 kalendergaver, så det er bare å henge i, men humøret stiger daglig.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-16, 13:39   #206
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.738
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2016

Helt enig, Rug! Det er både fint å glede seg til jul og å være tidlig ute.
I går fikk jeg bestilt julekort. Halva priset. Det ble nok et år med bare bilde av ungene og ikke noen av oss voksne, men det er vel kanskje ungene som er penest å se på uansett.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-16, 14:02   #207
Plingo
Erfaren
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 917
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

Sv: Juletråden 2016

Billetter til Juleskurken i Drammens teater er bestilt. Gleder meg til en koselig kveld med datteren min og barn fra gamle barnehagen hennes med mammaer. Det er koselig å holde kontakt med de på samme kullet, selv om vi byttet barnehage pga veldig lokal nærskole her vi flyttet for 2,5 år siden (fikk først barnehageplass her i høst).

Plingo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 19:26   #208
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.519
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2016

Vi har kalendere i boks. Yngste på 8 valgte seg Lego City. Eldste foreslo at vi kjøpte et godt sett med skikkelige fargeblyanter og fant et i skrin med 24 stk, så får hun en hver dag.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 19:36   #209
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.935
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2016

Her er nesten julekalenderne i boks. Guttene sine kom forrige uke. Storebror valgte seg tryllekalender og lillebror Playmo politikalender. Lillesøster valgte seg Frost smykkekalender og den kom i dag, men de har sendt feil så vi fikk Frost skoletilbehørkalender i stedet. Jeg har klaget og regner med det er null problem å bytte, det er jo de som har gjort feilen.

Tøysenissens dør har kommet og jeg har malt den rød og limt på dørhåndtak og brevsprekk. Den er riktig så søt og jeg gleder meg til han flytter inn.
Acino: Hvordan festet dere døra til veggen?

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 19:39   #210
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.849
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2016

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Vi har kalendere i boks. Yngste på 8 valgte seg Lego City. Eldste foreslo at vi kjøpte et godt sett med skikkelige fargeblyanter og fant et i skrin med 24 stk, så får hun en hver dag.

Så klok og smart jente du har!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 19:43   #211
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.519
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2016

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Så klok og smart jente du har!

Var en grei løsning i alle fall. Hun tegner døgnet rundt. Kjøpte Derwent på Clas Olsen, kom på 279,- Helt greit og noe som vil bli brukt hver dag.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 20:03   #212
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.839
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juletråden 2016

Julekort i boks.
Kalender i boks.
Halvparten av julegavene i boks.

Deilig

Jeg gleder meg til jul

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 20:46   #213
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juletråden 2016

4 julegaver og 5 kalenderpakker mindre å tenke på i dag.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 20:56   #214
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.935
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2016

Dere er effektive.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 21:15   #215
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.070
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2016

Veldig effektive, ja! Jeg har bestilt noen bilder av barna som blir del av julegaver til besteforeldre, i det minste. Mulig jeg bruker samme bildet på julekort, men får se hva vi får til. Fotokalender tror jeg ryker i år igjen, men mulig jeg får til en liten fotobok til min mor. Strever med at mobilbilder ikke blir godkjent av de store leverandørene, så tips til noen der de funker er velkomne! Kalender blir Lego Friends, så den kjøper jeg snart, og så tenker jeg at de skal få en liten ekstragave i helgene som er knyttet til aktivitet, f.eks. pepperkakebaking eller kino. Det blir nok bra. Jeg har slitt med julestemningen de siste par årene etter faren min døde, men i år tror jeg at det skal gå bedre.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 21:36   #216
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.935
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2016

Huff, jeg vet akkurat hvordan det er ingling. Selv om det aldri blir helt riktig føltes det litt lettere fra vi begynte å feire i eget hus framfor i barndomshjemmet mitt.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 21:38   #217
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2016

Da er gavelista klar, og året julemappe laget i word. 49 gaver skal ut av huset ser det ut til,heldigvis er mange av disse hjemmekokte drops.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 21:45   #218
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.030
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2016

Jeg har vært flink og notert egne ønsker på mobilen etter hvert som de har dukket opp. En del kalendegaver er på vei. Fotoboka til mine foreldre er påbegynt. Alle i x sin familie får noe spiselig, usikker på jentene. Kanskje vi skal tenke på julekort i morgen.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 22:01   #219
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.519
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2016

Vi tenkte på julekort nå i kveld, gikk gjennom bildene, men fant ikke noe vi likte godt nok. Så vi må få tatt et bilde rett og slett før vi kan begynne.

Aner ikke hva noen skal få i gave, men tenker at to nieser nok skal få gavekort av et eller annet slag med en liten ting ved siden av, kanskje. Må bare få kjøpt på nett eller i butikk.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 22:13   #220
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.899
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2016

Fikk handlet julegaver til alle tantebarn i dag siden det var 40% på Extra Leker i dag. Så nå mangler jeg bare julegaver til de voksne, som også er vanskeligst å finne til. Har et regneark der jeg skriver opp alle gaver vi gir og har fått, så slipper noen å få det samme hvert år.

Begynner å lure på om vi skal bare feire oss fire i år. Har ofte vært fullt hus hos oss, men kunne tenkt meg en rolig julaften med bare oss.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no