Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gir dere julegave til kollegaer?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-07, 18:53   #1
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gir dere julegave til kollegaer?

Det lurer jeg på.

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 18:57   #2
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Nei, vi gir bare til nærmeste familie. Det kunne ikke falle meg inn å gi til kollegaer.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 19:00   #3
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Ikke egentlig, men i år skal jeg gi en oppmerksomhet til kollegaer som har gjort en innsats på mine prosjekter.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 19:11   #4
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.728
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Ikke egentlig, men i år skal jeg gi en oppmerksomhet til kollegaer som har gjort en innsats på mine prosjekter.

Gir du det da "privat", eller som prosjektleder?

Jeg har kollegaer som også er venner som jeg kunne ha gitt julegave til, men da fordi de er venner.

Generelle kollegaer er langt utenfor julegavebudsjettet mitt.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 19:13   #5
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Jeg gir ikke julegaver til kollegaer, men de får julekort.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 19:14   #6
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Jeg gir privat - jeg er ikke prosjektleder, bare studieleder (dvs. mindre aktiviteter innen et prosjekt).

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 19:14   #7
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.874
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Der jeg jobbet i fjor ga de på teamet mitt en liten oppmerksomhet til hverandre. Jeg var ny og ante ikke noe om dette.

I år har jeg også nytt arbeidssted og jeg lurer på å spørre noen faktisk!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 19:15   #8
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.728
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg gir privat - jeg er ikke prosjektleder, bare studieleder (dvs. mindre aktiviteter innen et prosjekt).

Var litt kjapp i tolkningen min der... Veldig fint gjort av deg - er sikker på at det vil bli satt pris på.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 19:16   #9
Snill & grei
Aktiv
 
Snill & grei sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Innlegg: 291
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Jeg gir til ei, men hun er også ei god veninne

Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 19:19   #10
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Jeg og min nærmeste kollega gir sammen en gave til vår overordnende, og min kollega får også en liten oppmerksomhet. (I fjor fikk hun en bok, på norsk, da jeg er uoffisiell språklærer på jobb, da sjefen er svensk og kollegaen er dansk).

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 19:21   #11
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Jeg har 10 kollegaer. Det er mennesker jeg setter stor pris på, alle som en. I fjor hadde jeg jobbet der kun noen få måneder før jul, så da ga jeg ikke noe. I år kjenner jeg dem jo adskillig bedre. Det ble utvekslet noen julegaver i fjor, men jeg har ikke inntrykk av at alle ga til alle... Jeg lurer faktisk på å lage litt julegodteri, pakke det pent inn og gi til hver av dem. Det koster ikke stort heller.

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 19:40   #12
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Jeg har 10 kollegaer. Det er mennesker jeg setter stor pris på, alle som en. I fjor hadde jeg jobbet der kun noen få måneder før jul, så da ga jeg ikke noe. I år kjenner jeg dem jo adskillig bedre. Det ble utvekslet noen julegaver i fjor, men jeg har ikke inntrykk av at alle ga til alle... Jeg lurer faktisk på å lage litt julegodteri, pakke det pent inn og gi til hver av dem. Det koster ikke stort heller.

Fint tenkt

Vi gir ikke gave til hverandre .. men vi har pakke kalender å det er jo kos

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 19:45   #13
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Nei gjør ikke det, men nå er jeg student da. Kommer allikevel til å bake en ekstra kransekake i år, for å gi til en god studievenninne
Korreksjon; JEG skal ikke bake noen kransekake nei. Sambo skal, og han skal lage kurver til å ha twist i.

  Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 19:49   #14
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.078
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Nei, det gjør jeg ikke. Har vel aldri gjort det på noen arbeidsplass heller.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 19:50   #15
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Jeg gjorde før, men det kunne være en sjokolade eller kjærlighet på pinne med masse pynt på.

I år velger jeg å bake en julekjeks som er veldig uvanlig og som familien har hemmelig oppskrift på. Tar med meg en stor boks så kollegaene kan kose seg de siste dagene før jul.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 20:00   #16
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Et år var jeg med på at alle kollegaene tok med en liten pakke hver (sjokolade e.l.) og så hadde vi en trekning. Slik fikk alle en pakke hver. Kanskje litt barnslig, men jeg synes det er gøy med pakker...

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 20:04   #17
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Nei, for jeg jobber ikke..

Men, når jeg jobbet så gjorde jeg ikke det. Men jeg fikk alltid av sjefen. Men det er vel mer normalt.. Gav heller aldri noe tilbake, men det kalles vel frynsegoder?

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 20:11   #18
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Det har hendt at jeg har gitt en liten blomst til kollegene på teamet. I hvert fall når vi har hatt et spesielt tøft semester bak oss. -Men da har det vel heller vært en "vel blåst-blomst" enn en julegave. Stort sett har jeg ikke gitt noe.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 20:34   #19
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.187
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg har mange hyggelige kolleger og vi har et fint arbeidsmiljø, men vi kjøper ikke julegaver til hverandre.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 20:49   #20
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.927
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Vi gir ikke til alle, for vi er rundt 60 kollegaer. Jeg gir til de jeg jobber mest med. Regner vel å gi en fem-seks julegaver, men litt sånn sjokolade, god kaffe o.l.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no