Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Når får barna mobiltelefon?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Se resultatene: Hvor gammelt var ditt barn da det fikk mobiltelefon?
Under skolealder 2 1,54%
6 år 8 6,15%
7 år 17 13,08%
8 år 28 21,54%
9 år 20 15,38%
10 år eller eldre 28 21,54%
Har ikke fått, spesifiser grunn i tråden 31 23,85%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 130. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-10, 08:49   #21
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når får barna mobiltelefon?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, enig med deg, jeg mente helt sånn generelt. Jeg har lest noen tråder som denne og det virker som om mange mener mobiltelefoner til barn er djevelens verk omtrent.

Jeg er nok en av dem som ikke forstår hvorfor barn trenger mobiltelefon. Med unntak av i tilfeller som Dragen nevner, når man ikke har hustelefon.

Eldstejenta fikk mobil til 10-årsdagen sin i fjor, så det har blitt regelen her i huset. Hun trenger den fremdeles ikke, men da hadde hun vært den eneste i klassen som ikke hadde i over to år. Hun bruker den ikke veldig mye.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 08:54   #22
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når får barna mobiltelefon?

Frøkna vår på snart 8 er ofte ute på egenhånd nå, går alene hjem fra skolen og til og fra venninner. Det hadde unektelig vært praktisk om hun hadde mobil, og det er ikke umulig at dette blir bursdagsgaven i år. For meg har det ikke så mye med alder å gjøre, men at det er et reelt behov.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 08:55   #23
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når får barna mobiltelefon?

PIp har nettopp fått mobil, hun går i slutten av andre klasse. Jeg er ikke helt sikker på om hun hadde trengt det, og jeg tror ikke hun hadde så stort behov selv heller, men pappa'n har nå kjøpt en billigtelefon med kontantkort til henne. Når hun er hos faren, kan det hende at hun er litt alene hjemme, og der drar hun ut og leker på egen hånd - ingen av delene skjer når hun er hos meg. Så jo... det var vel greit.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 08:58   #24
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når får barna mobiltelefon?

Her fikk eldste da hun var 10år, og det har vi sagt til nestemann at han også må være. Hun var vel nesten den siste i klassen som fikk, men jeg så ikke noe stort behov for at hun skulle ha telefon tidligere. Og telefonen var kjempepopulær et par måneder, men nå ligger den stort sett hjemme..hun bare glemmer den. Og hun har vel brukt ca 100,- på det året, så den er lite i bruk.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 09:01   #25
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når får barna mobiltelefon?

Her har begge gått i 3.klasse da de fikk telefon. Dvs, på den alderen så fikk de ikke egen telefon i den forstand. Vi kjøpte et kontantkort og tok i bruk en gammel telefon som lå her, slik at de kunne ha med seg en telefon når VI hadde behov for det.

Minsten går i 3. klasse nå, og han bruker den stort sett bare når vi sier at han må ha den med.
Storesøster er 12 og hun har den vel med stort sett hele tiden. Hun bruker den ikke mye. Er beskjeder til og fra oss foreldrene, samt noe med venninner, men jeg er overrasket over hvor lite den blir brukt.

Grunnen til at de fikk telefoner såpass tidlig var det at vi begynte å se at de lånte andres telefoner for å ringe hjem etter skoletid, for å spørre om å enten bli med noen hjem, eller ta med noen hjem. Flott at de faktisk har skjønt at de må si i fra om de går til noen, så da ordnet vi med telefoner.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 09:05   #26
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når får barna mobiltelefon?

Jeg har flere ganger tenkt at det hadde væt innmari praktisk å kunne ringe frøkna når hun er ute og ikke er mulig å lokalisere fra verandaen, en selv om hun blir 7 i juli hadde hun ikke klart å holde styr på den enda.
Og derfor kommer hun ikke til å få telefon enda.
Men vi har tenkt til å insistere litt på at hun skal lære å bruke telefon fremover, og den dagen vi føler hun er klar skal hun få lov til å prøve seg på den haugen med avlagte telefoner vi har liggende. Jeg tror ikke hun kommer til å trenge så innmari ny og fancy telefon enda.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 09:08   #27
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når får barna mobiltelefon?

Mine unger har ikke fått egen mobil før de har vørt 11-12 år gamle. Har ikke sett nødvendigheten i det før.

Jeg bor jo rett ved skolen, så barna trenger ikke ringe om de skal være med noen hjem. De må komme innom med sekken uansett.

Men hadde jeg bodd et annet sted, eller jeg hadde vært i jobb og ikke vært hjemme når de kom fra skolen, så kan det godt være de hadde fått mobil tidligere. Jeg har igrunnen ikke noen aldersgrense på dette. Jeg gir dem mobil når jeg føler de trenger det.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 09:09   #28
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når får barna mobiltelefon?

Første gangen tanken slo oss var i forgårs, da snart-8-åringen fikk låne min telefon ned på fotballbanen, for at jeg skulle kunne ringe ham hjem til middag. Men jeg tror nok låne-løsningen kan funke lenge enda.

10, kanskje, er det passe?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 09:11   #29
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når får barna mobiltelefon?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Første gangen tanken slo oss var i forgårs, da snart-8-åringen fikk låne min telefon ned på fotballbanen, for at jeg skulle kunne ringe ham hjem til middag.

Men hva ringte du ham med når det var middagstid? Din telefon var jo på fotballbanen.

Vi har nemlig ikke fasttelefon, så hvis hun låner av oss så er vi uten. Altså; det er ikke en problemstilling akkurat nå, jeg bare lurer.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 09:12   #30
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når får barna mobiltelefon?



Jeg brukte fasttelefonen. :fossil:

Ellers hadde jeg vel brukt mannens.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 09:15   #31
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når får barna mobiltelefon?

Jeg tenker 10 år, men ser jo at jeg nærmer meg datostempling, altså... Mine er straks åtte, og de er helt innforstått med at de ikke kommer til å få telefon på en stund ennå.

Vi har ikke fasttelefon, og foreløpig er ungene lite hjemme alene. Men jeg tror kanskje vi snart må få oss en ekstra mobil som kan ligge hjemme med funksjon som en fasttelefon. Og da kan det nok hende den fra tid til annen kan bli brukt som "alarm" når ungene er på vift. De er virkelig i gang med å utvide radiusen for tida.

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 09:19   #32
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når får barna mobiltelefon?

Jeg tenker at vi ser an litt. Det er i alle fall ikke aktuelt med mobil før de begynner på skolen, sannsynligvis ikke før de slutter på SFO tenker jeg og bør ha muligheten til å gi beskjed hvis de ikke går rett hjem etter skolen. Siden det er flere og flere som ikke har fasttelefon hjemme så er det jo ikke "bare" å låne telefonen borte for å gi beskjed. Vi har fasttelefon, så der er ikke noe argument for mobil.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 09:25   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når får barna mobiltelefon?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg er nok en av dem som ikke forstår hvorfor barn trenger mobiltelefon. Med unntak av i tilfeller som Dragen nevner, når man ikke har hustelefon.

Færre og færre har hustelefon i dag, virker det som. Vi har ikke, og jeg tror de fleste av vennene mine også er uten, jeg kommer ikke på noen som har det.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 10:03   #34
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når får barna mobiltelefon?

Mine har vært ca. 10 år når de har fått telefon, -96 modellen var litt eldre da han er et skikkelig surrehode (jupp, er det fortsatt) og egentlig ikke trenger mer enn seg selv å passe på.

Vi har forresten fasttelefon, de fleste her har det. Kommer an på hvor man bor, kanskje?

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 10:05   #35
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.844
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når får barna mobiltelefon?

Foreløbig er ikke poden mer enn snart 4år og får selvsagt ikke mobil nå, jeg tror derimot han får når han skal begynne på skolen.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 10:06   #36
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når får barna mobiltelefon?

Vi har sagt 10 år når poden spør. Foreløbig har han ikke bruk for det. Vi har en enkel mobil han evt kan låne når det trengs. Det kan være han får før han er 10, men det er lettere å
flytte grensa til yngre alder enn andre veien.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 10:10   #37
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når får barna mobiltelefon?

For å komme hjem til middag, kan de bruke klokke. Klarer de å lære å bruke mobil, klarer de å lære klokka. Jeg ser ingen behov for mobil for min førsteklassing ennå.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 10:10   #38
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når får barna mobiltelefon?

Mine gutter som blir 9 og 7 til høsten har ikke mobil.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 10:11   #39
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når får barna mobiltelefon?

Tvillingene fikk da de var 12, og Gnuri fikk av besteforeldrene på 8 års dagen

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 10:16   #40
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når får barna mobiltelefon?

Datteren vår er 7 1/2, og har ikke fått enda. Det virker som det er få i hennes klasse som har fått telefon.
Kusinen hennes fikk da hun var 9 1/2, og det var ganske seint, virket det som.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no