Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Når kommer SE Xperia X10?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-10, 10:39   #1
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Når kommer SE Xperia X10?

Har forsøkt å gjøre noen søk uten å bli helt klok ... Skjønner det er en mobil i kommingen for alvor, men nøyaktig hvor lenge må jeg vente??

*ivrig*

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 19:33   #2
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kommer SE Xperia X10?

Den kom visst for 1 måned siden.

http://www.dagbladet.no/2010/03/26/t...likk/11035580/
http://prisguide.amobil.no/produkt/114681/prishistorikk

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 19:56   #3
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når kommer SE Xperia X10?

Den har kommet!

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 18:06   #4
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når kommer SE Xperia X10?

Nu vel, den er i allefall ikke tilgjengelig hos Telenor, Elkjøp, Expert, Telekiosken ol. enda ...ikke her i byen! *utålmodig*

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 18:27   #5
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når kommer SE Xperia X10?

Den har ikke kommet. Nå opereres det med 1.april, så jeg regner med at den er i salg kort tid etter påske. Jeg bestilte min for 2 måneder siden og er særs utålmodig. Men jeg får melding fra Telehuset det minuttet den er innenfor døra.

Det planlegges visstnok en massiv reklamegreie for den.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 21:11   #6
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når kommer SE Xperia X10?

Jeg har kjøpt den hos www.netcom.no - regner med at den er her i morgen.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 23:46   #7
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kommer SE Xperia X10?

Smilefjes har rapportert at hun leker med sin, så da må den være ankommet ihvertfall.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 00:03   #8
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når kommer SE Xperia X10?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Smilefjes har rapportert at hun leker med sin, så da må den være ankommet ihvertfall.

Jo, men ikke i butikker. Sånn kjøp over disk. Ikke her i alle fall. Men jeg har som sagt hørt 1.april

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 10:41   #9
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når kommer SE Xperia X10?

Ikke i butikker og med tilbud sammen med abonnement nei, ikke her. Jeg har fått dato 6. april hva gjelder HTC HD Mini, som også anbefales sterkt - så jeg satser på at Xperia kommer omtrent samtidig, så får jeg ta en vurdering på hvilken det blir når jeg holder de i hånden! ...selv om jeg tror Xperia allerede har vunnet, den er jo hviiiiiit!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 16:24   #10
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Når kommer SE Xperia X10?

Jeg fikk min på mandag. Bestilte fra netcom forrige uke, så kom den i posten mandag. Men jeg fikk ikke hentet den før tirsdag da. Den er SÅ FIN!!!!

  Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 12:04   #11
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Når kommer SE Xperia X10?

Den har forresten med mer i pakken enn det som står. Med min fikk jeg med sånn liten radiodings og to headset. Ett kjipt som detter ut av ørene, og ett skikkelig in-ear som funker bra.

Også kan eg rapportera at smilefunksjonen på kameraet fungerer helt strålende. Den venter pent til offeret smiler - så klemmer den til og tar bildet.
Litt kjip å fotografere katta med - den er jo helt humørløs den katta. Men til slutt fant jeg ut hvordan man kan ta bilder uten å vente på smilet også.

Så langt - kjempefornøyd. Litt uvant med skjerm som egentlig har større enn fire tommer slik at man panorerer i vinduet for å se alle funksjonene - men dødskult når jeg først fant ut at det fortsetter med skjermbilde bortenfor skjermen.

  Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 12:06   #12
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kommer SE Xperia X10?

Hvordan er kamera på denne - er det cyber-shot? Hvordan er den å surfe med forresten?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 12:07   #13
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kommer SE Xperia X10?

(Jeg har liksom bestemt meg for denne - jeg må bare vente på at bindingstiden går ut på min nåværende. )

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 12:09   #14
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Når kommer SE Xperia X10?

Den er super å surfe med. Iphone+ vil jeg si. Eneste er at jeg sliter med å komme meg ut av der jeg skal skrive passord uten at jeg trykker refresh. :første touchtelefon ever:

Kameraet er 8,1MP. Cybershot vet jeg ikke hva er engang jeg.
Men det er ansiktsgjenkjenning da. Så den kjenner igjen bilde nr 1 av mannen, og deretter tagges alle bilder av ham med navnet hans. Også er det autofokus på flere ansikter i samme bilde eller hvordan det nå funker. Og gjenkjenning av flere ansikter også.

  Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 12:11   #15
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Når kommer SE Xperia X10?

Også kan man slenge filene over der man vil ha dem da. Man trenger ikke dille med den ene maskinen med den ene utgaven av applesoftware som akkurat denne telefonen krever å ha som mamma. Bare å hive en ledning til en hvilken som helst maskin og slippe filene rett ned på minnekortet. Så løper den ut på internettet selv og henter seg albumcover og denslags. Maks minnekort er 16GB, men det er bare med 8 i pakka - akkurat det syns jeg var gnient.

  Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 15:31   #16
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Når kommer SE Xperia X10?

Da har jeg testet surf litt mer. Den er suveren ift iphone. Oppløsningen er så god at jeg ser hele bildet på fp og det er leselig i massevis. Den er rå. Helt rå. Drømmers er kjempemisunnelig på skjermen. Også er det æøå.

  Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 23:11   #17
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kommer SE Xperia X10?

Æøå? Er DET lissom noe å skryte av dah?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 01:03   #18
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når kommer SE Xperia X10?

Ååååå, Smilefjes. Nå gjør du meg veldig veldig lykkelig. Jeg skal ringe og mase på min på tirsdag. Og jeg gleder meg som en unge til å gni det inn hos sjefen som har gnålt om at jeg må kjøpe iPhone. Jeg skal bare si: Himmel, iPhone er jo bare sååååå 2009.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 14:54   #19
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når kommer SE Xperia X10?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Den er rå. Helt rå.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 15:14   #20
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når kommer SE Xperia X10?

Himmel som jeg gleder meg. Det hjelper liksom ikke på utålmodigheten at min elskede SE C902 har begynt å fuske en smule.

Jeg skal forøvrig ha en svart.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no