Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Slette alle innstillinger på iphone

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-17, 15:17   #1
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slette alle innstillinger på iphone

Jeg har for mange år og telefoner siden satt en pinkode for "restriksjoner" som jeg aldri siden har husket. Dermed kan jeg ikke slette app'er på iphone, de kommer tilbake etter få sekunder.

Nå er jeg lei av dette, men hjelp - jeg får jo ikke slettet eller gjenopprettet eller tilbake til fabrikkinnstillinger eller hva det heter - fordi jeg ikke har denne koden.

Hva gjør jeg?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-17, 15:18   #2
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slette alle innstillinger på iphone

Eller finnes det en mulighet for kun å lagre telefon-kontaktene mine før jeg sletter alt? Sånn at jeg kan få de tilbake uten å lagre én og én.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-17, 15:39   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slette alle innstillinger på iphone

Ja, du kan lagre en backup av det du vil på maskinen din.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-17, 16:03   #4
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slette alle innstillinger på iphone

Ja, jeg har lagret backup hele tiden, både i iCloud og på mac'en/iTunes. Men nå startet jeg opp splitter ny telefon og var så dum å koble den til apple-id/siste backup eller hva det nå var, så problemet med å ikke kunne slette app'er forfølger meg enda.

Tenkte jeg skulle slette alt på nye fonen og starte fra scratch igjen - men det kan jeg altså ikke gjøre uten denne restriksjons-koden som jeg nå ikke har.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-17, 12:02   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slette alle innstillinger på iphone

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg har for mange år og telefoner siden satt en pinkode for "restriksjoner" som jeg aldri siden har husket. Dermed kan jeg ikke slette app'er på iphone, de kommer tilbake etter få sekunder.

Nå er jeg lei av dette, men hjelp - jeg får jo ikke slettet eller gjenopprettet eller tilbake til fabrikkinnstillinger eller hva det heter - fordi jeg ikke har denne koden.

Hva gjør jeg?

Er det ikke slik at du får spørsmål av typen, "hva het ditt første kjæledyr" eller noe i gata der?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-17, 15:04   #6
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Slette alle innstillinger på iphone

Jeg gjord akkurat dette på en iPad. Kjør en backup, slett alt innhold på telefonen fra "find my iPhone" og gjenopprett fra backup igjen.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 16:16   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slette alle innstillinger på iphone

Kan du ikke velge å bare ta backup av kontaktlista, og deretter gjenopprette fabrikkinnstillingene?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 16:56   #8
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slette alle innstillinger på iphone

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Kan du ikke velge å bare ta backup av kontaktlista, og deretter gjenopprette fabrikkinnstillingene?

Jo, det er jo det jeg vil. Men hvordan få av kun kontaktlista?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-17, 17:07   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slette alle innstillinger på iphone

Sånn her, for eksempel? https://www.google.no/amp/m.wikihow....acts%3Famp%3D1 (Har ikke lest veldig nøye, mulig den er utdatert)

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no