Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

"Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-12, 14:02   #81
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Jeg kan kun velge mailadressen, mobilnummeret er grået ut og kan ikke velges. Jammen?

Du velger mailadressen, og tar den vekk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-12, 14:45   #82
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.003
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Ja, etter at jeg endret inne på min Apple id ble det et alternativ. Takk!

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-12, 14:46   #83
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.003
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Men kommer meldingene på padda og nå?

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-12, 14:51   #84
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Men kommer meldingene på padda og nå?

Nei, ikke hvis du bare har knyttet det opp mot telefonnummeret ditt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-12, 14:52   #85
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, ikke hvis du bare har knyttet det opp mot telefonnummeret ditt.

Hvis du knytter telefonnummeret til padden (eller Macen) så får du iMessage der og.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-12, 14:53   #86
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Hvis du knytter telefonnummeret til padden (eller Macen) så får du iMessage der og.

Ja, det er jo mulig! Men det vil jeg helst ikke, da kommer jeg garantert til å gå glipp av en eller tre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-12, 14:55   #87
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, det er jo mulig! Men det vil jeg helst ikke, da kommer jeg garantert til å gå glipp av en eller tre.

Når det fungerer så kommer meldingen alle 3 steder mer eller mindre samtidig. Det er en stund siden jeg har lagt merke til at det ikke har blitt synkronisert nå.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-12, 15:14   #88
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Når det fungerer så kommer meldingen alle 3 steder mer eller mindre samtidig. Det er en stund siden jeg har lagt merke til at det ikke har blitt synkronisert nå.

Ja, men det er jo even more irriterende! Da må jeg drive og slette fra tre dingser.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-12, 15:23   #89
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Ah. Nå gikk det til meg og.
Jeg måtte fjerne mailadressene fysisk, gå ut, reaktivere iMessage, og så ble det godtatt på nytt, med kun mobil.

Lært noe i dag og.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-12, 15:53   #90
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Ligger telefonnummeret ditt under telefonnumre i AppleID-kontoen? Hvis ikke, prøv å legge det til der. https://appleid.apple.com/cgi-bin/We...localang=no_NO

Mitt telefonnummer står her, ser jeg, men jeg får likevel bare grått felt over telefonnummeret mitt på telefonen. Nå sender jeg visst bare med epost og når jeg slettet epostadressen forsvant hele iMessage.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-12, 15:54   #91
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Mitt telefonnummer står her, ser jeg, men jeg får likevel bare grått felt over telefonnummeret mitt på telefonen. Nå sender jeg visst bare med epost og når jeg slettet epostadressen forsvant hele iMessage.

Men om du går inn og slår på igjen, så funker det. Iallefall gjorde det det hos meg, det måtte bare verifiseres på nytt.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-12, 17:42   #92
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.003
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Mitt telefonnummer står her, ser jeg, men jeg får likevel bare grått felt over telefonnummeret mitt på telefonen. Nå sender jeg visst bare med epost og når jeg slettet epostadressen forsvant hele iMessage.

Hos meg sto det på feil måte, men når jeg rettet det opp og skrudde av/på iMessage ble det mulig å endre.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-12, 19:20   #93
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Jeg tror jeg sender med nummer nå.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no