Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TALT!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-20, 08:06   #181
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

AKKURAT SÅNN driver min 4mnd gamle iPhone 11 pro på også.

HELVETES dritt!!!

En likesinnet!!!! Ja!! HELVETES dritt!!!! Snart brukt like mye på ladere som på den JÆVLA TELEFONEN!!!!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 28-09-20, 08:26   #182
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.907
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Selv om vi er en liten kunde hos dere, TRENGER VI FORTSATT ESKER! Og TRE UKER uten tilbakemelding er LANG TID!

FAEN at dere allerede har klisjeene våre, og at det er så krevende å bytte leverandør i høysesong! :Bill.mrk. liten bedrift med små marginer:

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv  
Gammel 28-09-20, 08:48   #183
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

De HELVETES iPhone-laderne som slutter å virke absolutt hele føkkings tiden!!! Når jeg forklarer problemet i butikken så har de aaaaaaadri hørt om det før. Men det kan da for pokker ikke bare være mine ladere som bare ikke virker lengre??? Jeg har forsøkt ørten ulike ladere - inkludert originalladere, men ABSOLUTT ALLE tar kvelden etter Kun Kort Tid!!!!!!

Du er sikker på at det er laderen og ikke ladeporten som er problemet? Måtte bytte ladeporten på min mobil fordi den knapt ville lade. Ikke iPhone da.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 28-09-20, 08:55   #184
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.383
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Selv om vi er en liten kunde hos dere, TRENGER VI FORTSATT ESKER! Og TRE UKER uten tilbakemelding er LANG TID!

FAEN at dere allerede har klisjeene våre, og at det er så krevende å bytte leverandør i høysesong! :Bill.mrk. liten bedrift med små marginer:

Ikke gøy. Til info så er det ekstremt lang leveringstid på esker for tiden. Corona så til at det er mange fler enn vanlig som sender ting/bestiller på nett). 8 uker mot normalt 3 er helt normalt nå.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 28-09-20, 12:17   #185
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.907
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ikke gøy. Til info så er det ekstremt lang leveringstid på esker for tiden. Corona så til at det er mange fler enn vanlig som sender ting/bestiller på nett). 8 uker mot normalt 3 er helt normalt nå.

I know. Derfor er tre uker uten tilfredsstillende tilbakemelding (dvs. pris på opptrykk av produkter) EKSTRA frustrerende - vi har ikke kommet til ordre en gang ...

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv  
Gammel 28-09-20, 12:42   #186
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.992
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

FERIE:

Jeg unner for all del seniorer en ekstra ferieuke, men HVORFOR HAR SKOLEBARN SÅ SINNSYKT MYE FERIE - og ikke FORELDRENE?

HVORFOR er det lagt opp sånn at selv om foreldre makser ut sine feriedager HVER FOR SEG, er det fortsatt ikke nok til å dekke inn dagene en gjengs femteklassing trenger?

Samfunnsøkonomisk er dette også idioti: Jeg kjenner så mange som er forholdsvis dårlige arbeidstakere når barna deres har ferie, og det er IKKE bare-bare å jobbe seg opp nok plusstimer når man også er ansvarlig for taxidrift og kioskvakt og fandens oldemor for disse ungene på ettermiddagene og i helger. Det ville da vært bedre om noe av dette var FAKTISK fri og ikke bare slett jobb?

Bill.mrk. har vært for mye sammen med barna sine.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 28-09-20, 13:00   #187
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.713
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

FERIE:

Jeg unner for all del seniorer en ekstra ferieuke, men HVORFOR HAR SKOLEBARN SÅ SINNSYKT MYE FERIE - og ikke FORELDRENE?

HVORFOR er det lagt opp sånn at selv om foreldre makser ut sine feriedager HVER FOR SEG, er det fortsatt ikke nok til å dekke inn dagene en gjengs femteklassing trenger?

Samfunnsøkonomisk er dette også idioti: Jeg kjenner så mange som er forholdsvis dårlige arbeidstakere når barna deres har ferie, og det er IKKE bare-bare å jobbe seg opp nok plusstimer når man også er ansvarlig for taxidrift og kioskvakt og fandens oldemor for disse ungene på ettermiddagene og i helger. Det ville da vært bedre om noe av dette var FAKTISK fri og ikke bare slett jobb?

Bill.mrk. har vært for mye sammen med barna sine.

Dette har jeg sagt i årevis... Det henger ikke på greip.

Señora er aktiv nå  
Gammel 28-09-20, 13:11   #188
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Jeg har sikkert failet med oppdragelsen, men å la min egen femteklassing være alene hjemme fra 6:30 til 17:30 hver enste dag denne uka hadde vært veldig, veldig ugreit.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 28-09-20, 13:18   #189
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.992
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg har sikkert failet med oppdragelsen, men å la min egen femteklassing være alene hjemme fra 6:30 til 17:30 hver enste dag denne uka hadde vært veldig, veldig ugreit.

Jeg hadde nesten gladelig gjort det nå, men det kan jeg ikke, for jeg må jobbe på hjemmekontor pga. DEN HELVETES KORONAEN og holder på å klikke i vinkel av at det ikke går an å jobbe i 90 sekunder sammenhengende uten at det kommer en forespørsel, lyd, krangling, noen som vil ha en kos, småskravling, en hund som må tisse. Det hjelper ikke å sette seg på et rom med lukket dør, det hjelper knapt med lyddempende headset.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 28-09-20, 13:32   #190
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg har sikkert failet med oppdragelsen, men å la min egen femteklassing være alene hjemme fra 6:30 til 17:30 hver enste dag denne uka hadde vært veldig, veldig ugreit.

Det er vel ikke så mange foreldre som er borte 11 timer i strekk, selv med reisetid?

Jeg er ikke uenig i at ungene har i overkant mange ferieuker, men jeg synes også mange kvier seg unødig for å la ungene være litt alene.

Bokormen er ikke aktiv  
Gammel 28-09-20, 13:40   #191
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ellers så vil jeg bare si: Kan ikke media bare SLUTTE med å tjate om hvor FRISKE vi blir både fysisk og mentalt av trening? Ja, ja, ja – jeg VET at det er godt for deg og alt det der, men det evige fokuset på at man BLIR ET FYSISK OG MENTALT VRAK av å ikke trene, mener jeg legger sten til byrden for de som av en eller annen grunn ikke kan/makter å være så veldig fysisk aktiv. Det er liksom ikke måte på hvor gløgge og opplagte vi skal bli. Men se på Stephen Hawking, sier nå jeg. Han var neppe på så mange turer i skog og mark.

Kims IKKE av den enorme belastningen det er å sitte i rullestol, både fysisk og psykisk. Det er TRENING, for ^%}+€! Jeg går heller timevis i skog og mark, enn å sette meg 5 minutt i rullestol igjen.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 28-09-20, 13:50   #192
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Det er vel ikke så mange foreldre som er borte 11 timer i strekk, selv med reisetid?

Jeg er ikke uenig i at ungene har i overkant mange ferieuker, men jeg synes også mange kvier seg unødig for å la ungene være litt alene.

Kanskje ikke mange, men vi hadde vært det om vi hadde jobbet begge to.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 28-09-20, 14:03   #193
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

HELVETES IDIOTISKE NAV!!!
Hvorfor er det umulig å sette hjelpestønad inn på mors konto når tiåringen ikke har en egen konto selv? Er ikke hjelpestønad ment for å betale for hjelpen han trenger, til den som hjelper ham? Det står jo til og med i vedtaket at det er foreldrene som hjelper, men neida.
Så nå sitter jeg her da, med en giro utbetalingsblankett og dermed enda en greie jeg må bruke tid og energi jeg ikke har på.

Fordi det har vært saker tidligere der den forelderen som har søkt ikke har vært den forelderen som har utøvd omsorg og som har bare stukket av med hjelpestønad til et barn de har foreldreansvar for, men ikke omsorg for. Derfor går det til barnets konto slik at det kan fordeles imellom foreldrene. Hjelper ikke alltid det heller, siden det sjelden kreves samtykke for å overføre fra barnets konto. Skjønner det er kjipt altså.

zinatara er ikke aktiv  
Gammel 28-09-20, 14:07   #194
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Kanskje ikke mange, men vi hadde vært det om vi hadde jobbet begge to.

Oi, ja, det skjønner jeg er problematisk da man har barn. Barnehagene "våre" hadde makstid på 9 timer, tror jeg det var, så det hadde ikke latt seg gjøre uansett. Det holdt hardt den tiden vi hadde samme arbeidstid, jobbet i nabobyen, en bil, og og måtte krysse byen i rushtid.

Bokormen er ikke aktiv  
Gammel 28-09-20, 14:10   #195
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.844
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

De HELVETES iPhone-laderne som slutter å virke absolutt hele føkkings tiden!!! Når jeg forklarer problemet i butikken så har de aaaaaaadri hørt om det før. Men det kan da for pokker ikke bare være mine ladere som bare ikke virker lengre??? Jeg har forsøkt ørten ulike ladere - inkludert originalladere, men ABSOLUTT ALLE tar kvelden etter Kun Kort Tid!!!!!!

Det er flere av oss.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 28-09-20, 14:34   #196
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg hadde nesten gladelig gjort det nå, men det kan jeg ikke, for jeg må jobbe på hjemmekontor pga. DEN HELVETES KORONAEN og holder på å klikke i vinkel av at det ikke går an å jobbe i 90 sekunder sammenhengende uten at det kommer en forespørsel, lyd, krangling, noen som vil ha en kos, småskravling, en hund som må tisse. Det hjelper ikke å sette seg på et rom med lukket dør, det hjelper knapt med lyddempende headset.

Jeg signerer HELHJERTET minus hund og tissing for hund har vi ikke.
Legg til krangle fjortisen til 0130 inatt og våkne kl. 0600.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 28-09-20, 16:52   #197
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

HELVETES IDIOTISKE NAV!!!
Hvorfor er det umulig å sette hjelpestønad inn på mors konto når tiåringen ikke har en egen konto selv? Er ikke hjelpestønad ment for å betale for hjelpen han trenger, til den som hjelper ham? Det står jo til og med i vedtaket at det er foreldrene som hjelper, men neida.
Så nå sitter jeg her da, med en giro utbetalingsblankett og dermed enda en greie jeg må bruke tid og energi jeg ikke har på.

Du kan jo opprette en konto i barnets navn, som du disponerer. Og så overføre dem derfra til din egen konto. Ingen grunn til å bruke giro.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 28-09-20, 17:02   #198
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

STUDENTER! SOM MENER AT DE, SOM DEN ENESTE BEFOLKNINGSGRUPPEN I VERDEN, IKKE BØR VÆRE BERØRT AV KORONA!!!

«Eksamen i vår var ikke optimal! Digital undervisning er ikke like bra som vanlig undervisning! Foreleserne burde brukt sommerferien (!) på å planlegge høstens undervisning bedre! Buhu!»

NEI, det stemmer at studiesituasjonen din ikke er optimal i år. Men du FIKK eksamen i vår (FORDI FLERE TUSEN ANSATTE JOBBET DØGNET RUNDT FOR Å FÅ DET TIL) og du FÅR undervisning (FORDI FORELESEREN DIN JOBBER FIRE GANGER MER ENN NORMALT FOR Å DRA I HAVN FORELESNINGENE DIGITALT).

OG NEI, DU KAN FOR FAAN IKKE FORVENTE AT FORELESEREN DIN BRUKTE FERIEN PÅ Å LAGE FORELESNINGER!! MAKAN!!!


Sist redigert av Teofelia : 28-09-20 kl 17:08.
Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 28-09-20, 17:38   #199
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Word!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 28-09-20, 17:42   #200
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.160
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Hvilke KRONIDIOTER synes det er greit med elsparkesykler som går i 50 (eller noe)? Og ulovlige elsykler? Vil du komme fortere frem kjøp en motorsykkel, da...

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no