Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Døde av bruddskader under fødsel (Nettavisen)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-06, 22:16   #21
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Døde av bruddskader under fødsel

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Jeg har litt problemer med å se nytteverdien av å legge ut sånne linker på forum, for at vi alle skal okke og aje oss over hvor tragisk det er. Men jo: selvsagt er det grusomt.

I ugangspunktet er jeg enig med deg i forhold til avislinker og okking. I dette tilfellet henviser hovedinnlegger til egne lignende opplevelser og en tidligere diskusjon om Ahus (bekkenløsningstråden), da synes jeg saken stiller seg annerledes. Linken taes ikke "ut av lufta" liksom.

Det var en planlagt setefødsel. http://www.rb.no/lokale_nyheter/article2460545.ece

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 22:24   #22
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Døde av bruddskader under fødsel

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Det var en planlagt setefødsel. http://www.rb.no/lokale_nyheter/article2460545.ece

ok, da gir jeg meg glatt på den altså

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 22:34   #23
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Døde av bruddskader under fødsel

Å, fyttikatta dette ble litt i sterkeste laget for meg.
Storebror ble nemlig tatt med hastesnitt fordi han kom med foten først.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 18:54   #24
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Døde av bruddskader under fødsel (Nettavisen)

Uff, det er jo helt tragisk.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 19:08   #25
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Døde av bruddskader under fødsel (Nettavisen)

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 19:47   #26
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Døde av bruddskader under fødsel

Opprinnelig lagt inn av Lindamor, her.


Jeg har hørt skrekkhistorier om alle sykehus. Noen bare nett, andre som jeg kjenner.



Den verste historien av alle jeg kjenner stammer fra Riksen, opplevd av en barselsklubbvenninne i RL. Jeg fødte mitt første barn på Ullevål, og selv om det var helt ok kan det ikke sammenlignes med A-hus engang. Storfornøyd med A-hus!


Når det er sagt så var denne historien helt grusomt. Tårene trillet når jeg leste VG-artikkelen om saken.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 11:35   #27
Frida
Evig optimist
 
Frida sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 575
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Sv: Døde av bruddskader under fødsel (Nettavisen)

Utrolig trist og meningsløst.

Frida er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no