Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #10

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-21, 20:58   #1
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.679
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Gruffetråden #10

Kan ikke se at det har kommet ny gruffetråd, så sa starter jeg.
Ikveld gruffer jeg over unger som aldri vil legge seg. Aka, det er en kamp hver kveld om å få de i seng.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 27-12-21, 21:52   #2
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #10

Skulle liksom nyte ren og ryddig leilighet, men nå har jeg tømt inneboden.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 27-12-21, 22:11   #3
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.543
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #10

Nye karanteneregler.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er aktiv nå  
Gammel 27-12-21, 23:06   #4
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #10

Og nå må jeg jo vaske veggene.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 28-12-21, 09:20   #5
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #10

Når man blir innkalt til teamsmøte på jobben kl. 10 i dag når man begynner på jobb kl. 9 og ikke vet om det på forhånd. Melding var sendt ut klokken åtte i går kveld. Hater folk som ikke kan planlegge og vet de jobber sinnsykt mye overtid (men det er ikke mitt problem). Det er slutt på å si ja til alt, og jeg følger vanlig arbeidstid vi har i romjula og er ferdig kl. 14. Har lagt opp dagen i forhold til hva meg MÅ rekke, og da gidder jeg ikke være med på det møtet når de innkaller på så kort tid midt i romjula og de ødelegger alt jeg må ha klart og oversikt i løpet av dagen og jeg må jobbe overtid i jula pga. dem. Drit og dra. Ikke gadd jeg å dusje og ordne meg før jeg satte på meg hjemmekontor i dag heller, så da ble teamsmøte om 1/2 time enda mer uaktuelt. Har en plan om å dusje etter jobb i dag før vi drar på middag. I dag kjenner jeg at jeg bare gjør akkurat som JEG vil.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 28-12-21, 09:23   #6
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.425
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #10

Puttet den ene, nye Uggs-tøffelen inn i vaskemaskinen. Den kom innimellom en haug med klær- Plutselig var det bare en tøffel på gulvet. Heldigvis oppdaget jeg det kjapt og fikk stoppet maskinen, men den var allerede våt så jeg håper det gikk greit.

liefje er aktiv nå  
Gammel 28-12-21, 13:55   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.356
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #10

Har visst gitt bort vinterdynen til eldste. Fant en i dun som er ganske slitt. Får se om den er varm nok med kuledyne over og pledd.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 28-12-21, 14:48   #8
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #10

Jeg er så jævla lei av karantene. Jeg har vært i konstant nærkontaktkatantene siden 18 desember, og i dag testet eldste positivt. Jeg er så lei av huset mitt.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 28-12-21, 16:17   #9
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.543
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #10

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg er så jævla lei av karantene. Jeg har vært i konstant nærkontaktkatantene siden 18 desember, og i dag testet eldste positivt. Jeg er så lei av huset mitt.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er aktiv nå  
Gammel 28-12-21, 19:38   #10
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #10

Hva er det med folk som spør på Finn om varen fortsatt er til salgs, men ikke følger opp med noe som helst etter det?! Hvorfor spørre in the first place liksom?! Hadde det vært en og annen en gang i blant så hadde det vært en ting, og hadde jeg brukt lang tid på å svare "ja, den er fortsatt til salgs" så kan det jo hende de hadde ordnet seg på annet vis, men det gjør jeg ikke. Svarer som regel innen svært kort tid. Men altså; ikke noe kommunikasjon etter det. Og nå har det vært over en håndfull på kort tid. Er det bare jeg som synes det er merkelig?!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 28-12-21, 20:02   #11
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #10

Enig. Jeg la ut noe på gis bort her om dagen. En person svarte ja takk, men svarer ikke når jeg spør når hun kan hente. Jeg svarte på ti sekunder, nå har det gått fem dager.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå  
Gammel 28-12-21, 20:09   #12
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #10

Feber og bakterier.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 29-12-21, 10:43   #13
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #10

Fortsatt sur fordi halve gårsdagen gikk med til å lete etter et par nyinnkjøpte slalombriller, begynte å tvile på at jeg hadde mottatt de. Neida, lå innerst i kjellerboden, ramlet ned en hylle. Mørkt og kaldt der nede.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 29-12-21, 10:45   #14
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #10

Bihulene mine. De har tullet i hele desember.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv  
Gammel 29-12-21, 15:55   #15
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #10

Jeg har fått feil deler.
Siste hylla pg så har jeg et endestykke for lite og et midtstykke for mye.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 30-12-21, 11:17   #16
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #10

Jeg HATER å være kvalm

Det er ingen system i når det kommer
Begynte i oktober ca

Prøvd å finne ut om det er samme heng mellom medisiner, mat og søvn men nei. Finner ikke noe system.

Ført nøye loggbok over all mat og medisin inntak de siste ukene nå.
Om og når jeg blir kvalm.

Det er ikke noe system.

Jeg blir gaaaaal…

Det er ikke kaste opp kvalm
Bare kvalm.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 30-12-21, 11:24   #17
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #10

Jeg har lyst til å starte den åtteogtredefte koronatråden. Men tørr ikke, for folk ble så sure sist. Jeg har blitt pysete

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 30-12-21, 11:41   #18
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #10

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg har lyst til å starte den åtteogtredefte koronatråden. Men tørr ikke, for folk ble så sure sist. Jeg har blitt pysete

Kan du ikke slå deg sammen med Maverick - og så kan dere poste den sammen?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 31-12-21, 06:56   #19
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #10

Jeg støtter. Niogtredevte!

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 31-12-21, 08:37   #20
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.487
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #10

Vondt i hodet når jeg våkner, og ømme muskler i rygg og nakke. Vil ut å kjøpe ny seng.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no