Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Alt+Tab - Forskjell på Chrome og Edge

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-22, 10:04   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alt+Tab - Forskjell på Chrome og Edge

Jeg bruker Alt+Tab mye for å hoppe mellom programmene.

Når jeg bruker Chrome så er det bare et bilde/alternativ også om man har flere faner åpne. I Edge så ser man alle faner. Jeg vil ha det likte på Edge så at jeg bare ser den ene fanen, men jeg har ikke klart å finne ut om dette går å endre. Noen som vet?

(Jeg bruker Edge til private ting som gmail og FP og Chrome til jobb og om jeg viser noe på f.eks. Teams og blar mellom programmene så vil jeg ikke vise hver eneste fane jeg har på den "private" Edgen). Jeg har prøvd å få inn andre kortkommandoer men det lykkes jeg aldri med, Alt+Tab ligger så innarbeidet.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-22, 13:38   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt+Tab - Forskjell på Chrome og Edge

Jeg fant ut av det: https://www.howtogeek.com/696775/how...-browser-tabs/

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-22, 14:36   #3
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Alt+Tab - Forskjell på Chrome og Edge

Det var nydelig! Dette har irritert meg sånn. Nå har jeg fikset det, har skydd chrome bla pga dette.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no