Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

The Marvel Saga

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-22, 16:23   #41
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Marvel Saga

Jeg har nå sett alle tre Thor-filmene og føler meg egentlig klar for Endgame.
Må jeg se Ant man først? Jeg har heller ikke sett Iron Man-filmene, The Hulk eller Guardians enda.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-02-22, 17:16   #42
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: The Marvel Saga

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har nå sett alle tre Thor-filmene og føler meg egentlig klar for Endgame.
Må jeg se Ant man først? Jeg har heller ikke sett Iron Man-filmene, The Hulk eller Guardians enda.

Jeg ville sett de først, spesielt Ant-Man, Ant-Man and the Wasp samt Guardians vol 1 og 2. Vil du ha helheten så ser du Iron Man-filmene også. De er absolutt relevant for Endgame. Hvis "en skal ut" så er det The Hulk. Endgame er en film som ikke gir mye mening hvis ikke man har sett rekken av filmer før den. Den trekker i mange av trådene fra tidligere filmer. Så jeg vil anbefale å ta deg tid til filmene på listen før den, så får du mer ut av den

Vi så nettopp Endgame, og nå som Minsten har fått korona så blir det nok Spider-Man Far from home i kveld.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-22, 17:55   #43
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: The Marvel Saga

Og du har vel sett Infinity War? Endgame er meningløs uten å ha sett den.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-22, 18:56   #44
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: The Marvel Saga

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Og du har vel sett Infinity War? Endgame er meningløs uten å ha sett den.

Ja, de to er er jo egentlig én film.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-22, 22:22   #45
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Marvel Saga

Det ble tre timer Endgame, ja. Jeg har jo sett alle de andre filmene, minus de jeg nevnte over her, og så kom jeg på at jeg ikke har sett Black panter, men jeg "traff" jo på ham i Infinity war, tror jeg det var. Guardians karakterene har jeg jo også truffet på i tidligere filmer. Og så så jeg Endgame sammen med 16-åringen som kunne svare meg på "hvem var han igjen"spørsmålene mine.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-02-22, 12:05   #46
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Marvel Saga

Oppdaterer egen liste:


Captain America: The First Avenger Sett
Captain Marvel
Iron Man 1 Sett
Iron Man 2 Sett
The Incredible Hulk
Thor Sett
The Avengers Sett
Iron Man 3
Thor: The Dark World Sett
Captain America: Winter Soldier Sett
Guardians of the Galaxy vol. 1
Guardians of the Galaxy vol. 2
Avengers: Age of Ultron Sett
Ant-Man
Captain America: Civil War Sett
Spider-Man: Homecoming Sett
Dr. Strange Sett
Black Panther
Thor: Ragnarok Sett
Black Widow
Ant-Man and The Wasp
Avengers: Infinity War Sett
Avengers: Endgame Sett
Spider-Man: Far from home Sett
Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings
Eternals
Spider-Man: No Way Home

____
Agent Carter
Agents of S.H.I.E.L.D
Daredevil
Jessica Jones Sett
Luke Cage
Iron fist
The defenders
Wanda Visoion
The falcon and the winter solider
Loki
Hawkeye Sett

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no