Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2022 (07)

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-22, 20:10   #361
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Så forferdelig trasig Gerbera! Det der er virkelig langt over streken og ikke greit. Jeg ville vurdert media dersom de ikke legger seg flate, de burde ikke få lov å leie ut noe som de selv mener er farlig uten å sikre det skikkelig. Å skjelle ut barn og ungdommer i en sånn setting er veldig uprofft!

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-22, 20:13   #362
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Å, så trasig. Nå fikk jeg vondt av både konfirmant og av deg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-22, 21:14   #363
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.103
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Plan og bygg i kommunen er også ofte interessert i farlige bygg... Jeg hadde bedt om å få noe refundert. Ærlig talt.

__________________
07 og 10
Pelle er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-06-22, 21:17   #364
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Så kjipt at det ble slik da Gerbera, at festen skulle bli ødelagt for jenta di. Virkelig over streken ja, og totalt unødvendig. Det går godt an å si fra uten å skjelle ut folk.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-22, 22:13   #365
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.351
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Plan og bygg i kommunen er også ofte interessert i farlige bygg... Jeg hadde bedt om å få noe refundert. Ærlig talt.

Ja, helt klart!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-22, 22:19   #366
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Takk for innspill!

Jeg følte meg så alene med dette, mannen min ville ikke at jeg skulle si noe, så jeg endte med å sende mailen, og betale regningen uten å si noe mer.

Sitter og kjenner på det nå etterpå, at det er faktisk kjipt å ha betalt så mye penger, men tror ikke jeg skal orke å ta noe mer tak i det nå. Vi er ferdige med konfirmasjoner, så får vi heller skrive det på listen over erfaringer man ikke visste man trengte.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-22, 22:27   #367
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.351
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Hadde sendt stedet en mail og klaget, jeg. Noe reduksjon i pris burde du få.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-22, 00:16   #368
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Hjalp å skrive det her, og få medhold, det får være gevinsten.

__________________
To søte germini 05~07

Sist redigert av Gerbera : 02-06-22 kl 01:02.
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-22, 07:27   #369
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg prøvde å ta det opp med vedkommende da vi dro (jeg fikk ikke ikke lov av konfirmanten å ta det umiddelbart), men han svarte bare at han måtte være streng, for hadde de ramlet ned, måtte de ha stengt lokalene.

Ja, det er klart. Hvis ungene hadde falt ned fra taket, så er det naturlig å fokusere på at lokalene måtte stenge.

Det var trist å høre at det endte sånn, Gerbera.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no