Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor ofte vasker dere bukser?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-20, 10:01   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor ofte vasker dere bukser?

Hvor ofte er det i dine øyne nødvendig å vaske en bukse? Jeg forutsetter da at det ikke er synlig skitt på den og at den er brukt på en normal måte av et voksent menneske.

Jeg skifter bukser mest for å variere, så jeg vet ikke helt hvor lenge jeg bruker hver bukse før jeg føler den må vaskes, men jeg spør for noen jeg kjenner ( ), som går med samme bukse til han mener den bør vaskes.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 10:03   #2
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bukser?

(Jeg vet at noen mener at jeans ikke skal vaskes overhodet, men det gjør vi altså hos oss...)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 10:59   #3
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bukser?

Jeg teller ikke dager, bare kjenner at det trengs. Legger de inn i skapet igjen etter en dags bruk. Hvis jeg skal gjette så brukes de nok mellom 5 og 10 dager, men ikke i strekk.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 11:04   #4
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bukser?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg teller ikke dager, bare kjenner at det trengs. Legger de inn i skapet igjen etter en dags bruk. Hvis jeg skal gjette så brukes de nok mellom 5 og 10 dager, men ikke i strekk.

Samme her. Kan nok være mer enn det. Det er mulig folk tror jeg går i samme bukse flere dager i strekk fordi jeg har like bukser.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 11:47   #5
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bukser?

Jeg bruker ofte samme bukse tre-fire dager etter hverandre. Er den helt uten flekker da, ligger den mellomlagret og brukes gjerne et par ganger til også.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 11:48   #6
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bukser?

Jeg vasker buksen etter 2-3 dagers bruk.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 11:53   #7
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bukser?

Vaskes kun når de er synlig møkkete.

Jeg jobber på sykehus og tilbringer derfor mye av tiden i hvitt, og det ser jeg tydelig på klesvasken hjemme. Hadde jeg bodd alene kunne jeg sikkert klart meg med å vaske tøy to-tre ganger i måneden.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 12:11   #8
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bukser?

Jeg bruler bukser 3-4 dager før de vaskes.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 12:18   #9
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bukser?

De vaskes når de enten lukter eller ser ut som om de trenger en vask. Fem, seks, syv dager kanskje? Kommer jo an på så mangt og meget, om det er varmt og svett ute feks.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 12:22   #10
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bukser?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

De vaskes når de enten lukter eller ser ut som om de trenger en vask. Fem, seks, syv dager kanskje? Kommer jo an på så mangt og meget, om det er varmt og svett ute feks.

Dette.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 12:29   #11
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bukser?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

De vaskes når de enten lukter eller ser ut som om de trenger en vask. Fem, seks, syv dager kanskje? Kommer jo an på så mangt og meget, om det er varmt og svett ute feks.

Ja, er nok her jeg også. Kan fint bruke samme bukse 2-3 dager på jobb (kontor), for deretter å henge den på en knagg. Samme prosedyre uken etterpå. Så går den kanskje til vask.
Så bukser vaskes, ja. Men etter innfallsmetoden.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 12:32   #12
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bukser?

Jeg blir så fort svett så jeg vasker som regel etter 2-3 ganger.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 12:49   #13
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bukser?

Maks ett par dager.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 13:20   #14
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bukser?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

De vaskes når de enten lukter eller ser ut som om de trenger en vask. Fem, seks, syv dager kanskje? Kommer jo an på så mangt og meget, om det er varmt og svett ute feks.


Samme her.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 13:43   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bukser?

Da er kanskje ikke mannen på bærtur. Han bruker samme bukse til han tar en ny, og det kan gå en uke. Han svetter ikke og søler ikke, så den ser aldri skitten ut. Men jeg tenker at han sitter jo overalt hvor han er, så bukser må jo vaskes dann og vann.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 13:50   #16
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bukser?

De vaskes når det trengs, og det kan gå alt fra 4-7 dager. Jeg bruker som regel ikke samme bukse hver dag en hel uke, de som ikke brukes men er brukt henger et sted der de kan lufte seg.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 13:58   #17
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bukser?

Som regel etter tre gangers bruk, med mindre de har synlige flekker.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 14:34   #18
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bukser?

Etter to-tre dagers bruk. Jeg bruker jeans med stretch og syns de blir slappe etter et par dager.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 15:07   #19
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bukser?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Etter to-tre dagers bruk. Jeg bruker jeans med stretch og syns de blir slappe etter et par dager.

Det er faktisk sant! Det er stretch i mine også. De siger og blir slafsete, men er like fine etter en vask.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 15:15   #20
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bukser?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg bruker ofte samme bukse tre-fire dager etter hverandre. Er den helt uten flekker da, ligger den mellomlagret og brukes gjerne et par ganger til også.

Dette.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no