Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinlig

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-20, 16:07   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinlig

Ja, fortell om morsomme/pinlige/kleine ting du har sagt eller gjort i det siste (eller for lenge siden).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-20, 16:11   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinlig

Jeg har flere på lager, men jeg kan begynne med denne som skjedde for en drøy uke siden:

Pelen i Sogn og Fjordane: Utsjekking på hotellet og den lokale mannen i resepsjonen med tilhørende lokal dialekt spør hvordan oppholdet har vært. Jeg svarer: Vi har hatt det kjempeflott! Han sier: SJEKK FØRE.

Ja, ikke sant, tenker jeg! Her er vi virkelig på banen for vi har fulgt med på føret ettersom vi skal til Galdhøpiggen Og der skal det snø og vi har sommerdekk. Noe jeg selvsagt forteller for å vise at vi følger med. Jeg forklarer ganske inngående, men skjønner heldigvis ganske raskt at det var feil svar. Jag må spørre igjen hva det var han sa. Svaret var: KJEKT Å HØRE.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-20, 16:47   #3
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinlig

Jeg og mann var på tur med bikkja for en stund siden. Jeg rimelig svekket pga sykdom, så i møte med andre med hund, så pleide mannen å ta henne. Men nå var jeg der at jeg bare måtte prøve. Hadde møtt et par, og det gikk uten at vår spratt frem for å hilse. Men den vi nå møtte var en border collie, og jeg vet jo at vår er litt obs på disse. Spesielt om de går i gjetermodus med hodet senket, og stivt blikk. Noe denne gjorde...

Og dermed hopper jo vår frem, med ei uforberedt kjærring på slep... Tar et svalestup gjennom lufta og lander ved møtende mann sine ben... Bikkjene fornøyde, møtende mann både forskrekket og lattermild, min man bekymra for meg, og jeg paddeflau... ��

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-20, 17:15   #4
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinlig

Jeg oppdaget, etter en time, at jeg hadde tatt på meg g-strengtrusa feil vei.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-20, 19:46   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinlig

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg har flere på lager, men jeg kan begynne med denne som skjedde for en drøy uke siden:

Pelen i Sogn og Fjordane: Utsjekking på hotellet og den lokale mannen i resepsjonen med tilhørende lokal dialekt spør hvordan oppholdet har vært. Jeg svarer: Vi har hatt det kjempeflott! Han sier: SJEKK FØRE.

Ja, ikke sant, tenker jeg! Her er vi virkelig på banen for vi har fulgt med på føret ettersom vi skal til Galdhøpiggen Og der skal det snø og vi har sommerdekk. Noe jeg selvsagt forteller for å vise at vi følger med. Jeg forklarer ganske inngående, men skjønner heldigvis ganske raskt at det var feil svar. Jag må spørre igjen hva det var han sa. Svaret var: KJEKT Å HØRE.

Haha, nesten helt lik min fra en ferietur denne uka:

Vi stopper bilen utenfor en Coop-butikk. Møter en dame ned puddel og blir stående og snakke. Jeg forteller om vår puddel, som døde i fjor. Hun er blid og hyggelig og skravler om både sin egen puddel og puddelen vår, og så sier hun: «Skal dere til Meny?». Jeg blir litt perpleks, tenker at vi står utenfor Coop, liksom, og hvorfor skulle vi til Meny? Så jeg svarer «Er det en Meny her også?». Jeg husker ikke helt hva hun svarer til det, men mannen min ler, og det viser seg at hun har spurt «Skal dere til med ny?». Altså ny hund...

Følte meg litt teit, men det var jo ikke mulig å høre forskjell...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-20, 20:35   #6
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.368
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinlig

Det har skjedd et par ganger at jeg har oppdaget sånn ved lunsjtider at genseren/toppen jeg har på har vært på vranga. En gang til og med snudd slik at merkelappen var på framsiden. :trøttommorgenen:

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-20, 20:53   #7
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinlig

Jeg var på en butikk for å handle et par reiseeffekter. Går til kassen og småprater litt med den butikkansatte om ferie, siden det fremgår av varene mine at vi skal avgårde. Når jeg har betalt sier hun: "Du får ha god tur!" og i stedet for å si takk så sier jeg: "Ja, du får også ha god tur.".

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-20, 20:57   #8
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinlig

Ingen nye, men jeg har følgende:
Jeg og mannen sitter på flyet mot USA og jeg prater med han om hvor naturlig det er for meg å prate på engelsk.
Flyvertinnen kommer og lurer på om vi vil ha noe å drikke. Jeg sier:
«One æppelsinjuice, please» flyvertinna får ikke med seg hva jeg sier og jeg sier tydeligere:
«ÆPPELSINJUICE»....tok tid før jeg innså at hadde sagt.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-20, 21:22   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinlig

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Ingen nye, men jeg har følgende:
Jeg og mannen sitter på flyet mot USA og jeg prater med han om hvor naturlig det er for meg å prate på engelsk.
Flyvertinnen kommer og lurer på om vi vil ha noe å drikke. Jeg sier:
«One æppelsinjuice, please» flyvertinna får ikke med seg hva jeg sier og jeg sier tydeligere:
«ÆPPELSINJUICE»....tok tid før jeg innså at hadde sagt.



Minner meg om en gang jeg hadde Simon Says i engelskundervisningen ute i skolegården. Jeg vet ikke helt hva jeg tenkte eller om jeg i det hele tatt tenkte, men jeg presterte å si «touch your knees» med høy og tydelig k i «knees». Akkurat da kom en kollega forbi og sa «Den skal jeg huske!»

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-20, 03:02   #10
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinlig

Satt i gang leteaksjon etter buffen som jeg hadde på meg. Bare å forberede seg til jeg begynner med briller.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-20, 10:23   #11
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinlig

Jeg sier jo aldri noe dumt, så klart, men jeg kan jo dele heishistorien igjen.

Det var den gang Maverick var purung og søt, og på en jobb utenbys ble nødt til å steppe inn som stagehand fordi de lokale mangla folk. (Scenearbeider.) På et tidspunkt befant jeg meg i en heis på vei opp til catering sammen med to komfyrer og en amerikansk roadie, og han spurte meg «wanna help me get this out?» Jeg syntes han var litt treig siden jeg jo i praksis kun var der nettopp for å hjelpe ham med å få komfyrene dit de skulle, men svarte allikevel «yeah, sure!»

To sekunder etterpå hadde jeg ham over, eh, hele meg, og indre kjapp rekonstruksjon av samtalen gjorde det åpenbart at det han egentlig sa var: «You wanna make out?»

Yeah. Sure.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-20, 10:41   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinlig

Maverick: Den blir aldri gammel! Aldri!

Og det har hendt noen ganger at jeg har svart "Yeah, sure." Og hver gang kommer jeg plutselig på heishistorien din.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-20, 14:25   #13
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinlig

Vi hadde invitert en familie vi ikke kjente så godt på middag. De var en del eldre enn oss, og vi hadde veldig lyst til å gjøre godt inntrykk. Og mye gikk galt i forberedelsene, så jeg var superstresset. Vi satte oss til bords, og i vår krets er det en selvfølge med bordvers/bordbønn. Jeg sa «Vi tar O, du som metter», og hjernen min må følgende ha hengt seg opp i «fugl». For jeg stemte hvert fall i med «Alle fugler», mens resten begynte på bordverset...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-20, 14:42   #14
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinlig

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Vi hadde invitert en familie vi ikke kjente så godt på middag. De var en del eldre enn oss, og vi hadde veldig lyst til å gjøre godt inntrykk. Og mye gikk galt i forberedelsene, så jeg var superstresset. Vi satte oss til bords, og i vår krets er det en selvfølge med bordvers/bordbønn. Jeg sa «Vi tar O, du som metter», og hjernen min må følgende ha hengt seg opp i «fugl». For jeg stemte hvert fall i med «Alle fugler», mens resten begynte på bordverset...

Å herreguuuud, nå tissa jeg nesten på meg!

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-20, 15:28   #15
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinlig

Jeg er belemret med selektivt dårlig hukommelse og velger stort sett å ikke huske sånt. Jeg kan spørre avkommet om de husker noe jeg burde blitt flau e.l. for.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-20, 16:24   #16
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinlig

Søskenbarnet mitt på ti år kommer til familie selskapet vårt og spør faren min - hva gjør horen nå hun utvider butikken? Jo hun går ut i spagat.. mora knalll rød men resten knakk i latter

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-20, 18:00   #17
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinlig

Jeg er visst så ordentlig og velformulert at jeg ikke gjør så mye objektivt pinlig (hva jeg synes inni meg er noe annet), men i hvert fall gjorde følgende episode til at barna sa at de nesten ble litt flau av moren sin for aller første gang:
Det var NM-seminar i korpset, og siden jeg ikke kunne være med til NM for å høre dem live, spurte jeg eldste om det var planlagt en gjennomkjøring med publikum i løpet av seminaret. Hun skulle høre med dirigenten, og senere på dagen fikk jeg melding om at det ble gjennomkjøring kl. 13.30. Flotte greier, tenkte jeg, stilte opp i musikksalen presis, og det gikk ikke mange minuttene før jeg skjønte at min ekstroverte datter hadde fikset en gjennomkjøring bare for meg :dåner:

Så de kjørte 15 minutts fantastisk musikk med ett temmelig introvert menneske som publikum, som satt med gråten i halsen og frenetisk prøvde å hoste opp en strategi for hva jeg skulle gjøre når stykket tok slutt klappe?

Nei.
Jeg reiste meg opp, sa tusen, tusen takk, I love you, smask, småløp ut i min flagrende blomsterkjole og snudde meg ikke tilbake.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-20, 00:31   #18
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinlig

Var i bryllup til en bekjent og der møtte jeg en tidligere kollega fra flere år tilbake. Hun var slank og fin men med en fin «gravideMage» så jeg gratulerer henne så fint. Vel fikk ganske raskt svar på den. «Å nei du. Jeg er ikke gravid for vi kan ikke få barn»

Snakk om å ønske et hull å synke i

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-20, 00:40   #19
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinlig

Etter 14 dager på Kreta skulle vi fly derfra til Bergen og bare en rask mellomlanding i Oslo. Vi var litt stressa for vi fikk plutselig ikke sjekket inn til Bergensflyet og jeg hukka tak i en mørkhuda flyvert fra Norwegian og prøvde på min merkelige engelsk å forklare henne at vi hadde dårlig tid og måtte sjekke inn på nytt. Da kom det tørt på kav østlandsk «Du kan snakke norsk til meg for jeg forstår det»

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-20, 01:12   #20
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.505
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når vi sa/gjorde noe morsomt/kleint/pinlig

Min var ikke noen engangsforeteelse. Jeg trodde nemlig lenge at vitrineskap het latrineskap. Og dette var midt på 90 tallet da vitrineskap var en stor greie og vi var i fase med oppussing og innkjøp av møbler. Need I say at jeg ønsket meg et vitrineskap? Jeg våger ikke tenke på hvor mange ganger jeg har sagt det før svigermor (lett lattermild) til slutt gjorde meg oppmerksom på feilen.

Libra er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no