Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Syns du bøker i stua er pent?
Fint, liker å lese 202 80,80%
Fint, liker ikke å lese 1 0,40%
Stygt, liker å lese 38 15,20%
Stygt, liker ikke å lese 2 0,80%
Annet 7 2,80%
Deltakere: 250. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-09, 11:11   #61
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Jeg synes ikke det er så fint med bøker i stua, eller det kan være fint om det er orden i hyllene.
Selv har vi bøker på tvstua/kontoret i 2 etasje.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 11:16   #62
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Jeg synes også at bøker i stuer kan se koselig ut, men hvor koselig det ser ut avhenger litt av hvilke bøker som står i hyllene.

Jeg synes ikke det ser så veldig koselig ut med en masse politiske biografier (gjelder særlig enkelte) og krigsbøker i hyllene.

Jeg har innsett at mitt kjærlighetsforhold til litteratur ikke henger tett sammen med kjærlighetsforhold til de fysiske bøkene. Biblioteket er noe av det mest fantastiske av oppfinnelser jeg kan tenke meg. Der har andre ansvar for støvtørking og oppbevaring og jeg kan lese bøkene når jeg ønsker det.

Jeg kjøper sjeldent bøker lenger, men låner hundrevis av bøker i året. Det er sjeldent jeg leser en bok mer enn to ganger. Gjør jeg det, låner jeg dem på nytt.

De bøkene jeg kjøper er stort sett fagrelaterte bøker som jeg bruker som arbeidsverktøy. Jeg kjøper også enkelte engelske pocket som jeg ikke får tak i på biblioteket.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 11:21   #63
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Velkommen til oss, Kasia. Vi har rotete bokhyller i stue, på barnerom, i kjellerstuen og på vaskerommet.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 11:45   #64
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Nja, det kommer litt an på som andre har nevnt over her.

Jeg elsker å lese og har mange bøker. De fleste står i bokhyller på kontoret, men favorittbøkene (9 stk.) har fått plass i et skap med glassdør i stua.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 11:58   #65
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Stramt oppstilte bøker i matchende skinninnbinding ser gjerne litt for "utstilling" ut, men hyller der man ser at hver bok er kjøpt inn for å leses (og der man gjerne også kan se at den har blitt grundig lest), ikke for å matche interiøret, det synes jeg er veldig hyggelig. (Nips i bokhyller har jeg ikke sansen for. Særlig ikke nips som står foran bøkene. )

Enig i alt her.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 12:02   #66
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Nja, det kommer litt an på som andre har nevnt over her.

Jeg elsker å lese og har mange bøker. De fleste står i bokhyller på kontoret, men favorittbøkene (9 stk.) har fått plass i et skap med glassdør i stua.

Nysgjerrig på hvilke 9 bøker som har fått plass i stua

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 12:15   #67
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Bøker i stua er kjempefint. Og jeg elsker å lese.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 12:31   #68
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg må forresten innrømme at jeg syns det fint og mest hjemmekoselig med litt rotete bokhyller som man ser er i bruk. Det er ofte litt mer avslappende å være gjest i hus som har tydelige tegn på at noen bor der enn å være på besøk på side 27 i Bonytt liksom.

Også kikker jeg alltid i andres bokhyller.

Velkommen hjem til oss! Her er det tre Expedit-hyller med bøker på stua. Vi har også bøker på kontoret (det meste av faglitteraturen), på loftstua (barnebøker) og på rommene til ungene. Ja, og kokebøker på kjøkkenet. Så badene er vel de eneste rommene der det ikke er bøker her i huset.

Fint eller stygt? Bøker er koselig og varmt, syns jeg. De trenger slett ikke stå linjalrett og superryddig (så lenge de står alfabetisk ). Og ja, vi leser alle mann.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 12:56   #69
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Forresten.. Jeg HAR bøker stua, men de står i hyller med skapdører. Jeg er ganske sikker på at jeg har en fin stue selv om de ikke syns, selv om noen her tydeligvis mener det ikke er mulig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 12:59   #70
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg er ganske sikker på at jeg har en fin stue selv om de ikke syns, selv om noen her tydeligvis mener det ikke er mulig.

Tror ikke noen her har sagt at en stue uten bøker ikke kan være fin. (Man kan jo godt synes at noe er fint uten å synes at det er det eneste som er fint.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 13:00   #71
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Tror ikke noen her har sagt at en stue uten bøker ikke kan være fin. (Man kan jo godt synes at noe er fint uten å synes at det er det eneste som er fint.)

Hm, mener det var det som stod her jeg da. Jeg tolker det i alle fall sånn. Tomt og rart er ikke fint sånn jeg ser det.

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Et hjem uten bokhyller med bøker i ser tomt og rart ut.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 13:01   #72
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Selv man syns bøker er fint, så mener man da ikke automatisk at det er stygt uten.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 13:02   #73
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hm, mener det var det som stod her jeg da.

Hvor da "her"? Jeg har sett en god del som sier at de ikke ønsker å ha bøker i stuen (fordi det ser rotete ut eller ikke passer med stilen deres) men heller har bøker andre steder, og så er det mange som sier de har bøker i stuen og synes det er fint - og flere sier at de ikke ville trivdes uten bøker i hjemmet, men jeg tror ingen har sagt at det ikke går an å ha en fin stue uten synlige bøker i.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 13:03   #74
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hm, mener det var det som stod her jeg da. Jeg tolker det i alle fall sånn. Tomt og rart er ikke fint sånn jeg ser det.

Et hjem uten bøker er ikke det samme som en stue uten åpne bokhyller.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 13:03   #75
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Dere trenger ikke legge en masse i at jeg sier at jeg tolker "tomt og rart" som ikke fint altså. Det er min subjektive mening og min tolkning bare.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 13:04   #76
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Kan ikke svare på poll'en, for det kommer an på så utrolig mye. Vi har ikke bokhyller i stua, men vi har noen "gavebøker" fremme, både fordi de er koselige å bla i, og fordi det ser bra ut.

Jeg liker ikke spesielt godt bokhyller som kun er fylt med bøker, men det er mest fordi jeg synes det blir for kjedelig. Jeg må bryte opp innimellom med pyntegjenstander, bilder, planter, liggende bøker, osv...

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 13:05   #77
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Et hjem uten bøker er ikke det samme som en stue uten åpne bokhyller.

If you say so. Skjønner ikke helt hva vi diskuterer egentlig.
Det stod forresten bokhyller og ikke bøker.


Sist redigert av Joika : 17-08-09 kl 13:35.
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 13:05   #78
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Forresten.. Jeg HAR bøker stua, men de står i hyller med skapdører. Jeg er ganske sikker på at jeg har en fin stue selv om de ikke syns, selv om noen her tydeligvis mener det ikke er mulig.

Fullt mulig å ha en fin stue uten bøker. Absolutt.
(Selv om en allerede fin stue blir enda finere med... )
For meg handler det mest om at om der det ikke er bøker så bør det være noe annet som viser at de som bor der har interesser utover innredning og støvtørring. Samt at det er fint å ha noe mer interessant enn hvite flater å se på.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 13:08   #79
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Fullt mulig å ha en fin stue uten bøker. Absolutt.
(Selv om en allerede fin stue blir enda finere med... )
For meg handler det mest om at om der det ikke er bøker så bør det være noe annet som viser at de som bor der har interesser utover innredning og støvtørring. Samt at det er fint å ha noe annet enn hvite flater å se på.

Helt enig! Dette handler jo mye om smak og behag og. Jeg syntes bokhyller fort kan se rotete ut, så jeg liker ha de mer minimalistiske. Liker generelt at ting er litt minimalistiske og mener at en bokhylle ikke trenger være synonymt med verken dårlig smak eller veldig god smak. Jeg legger generelt ikke merke til om folk har bokhyller ikke. Totalinntrykket legger jeg derimot merke til.

Jeg syntes forresten interesser for innredning er en like god interesse som boklesning. Og jeg har heller ikke noe behov for å ha masse databøker ol stående fremme for å vise at jeg er interessert iom at de fleste vet dette. Folk er vel bare forskjellige.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 13:23   #80
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Mange bøker i store bokhyller, gjerne så det dekker hele vegger i stua, er det flotteste møbelet som finnes. Jeg elsker å se overfylte bokhyller.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no