Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?
Ingenting, jeg klipper meg selv. 14 5,00%
Ingenting, jeg klippes av venner/slektninger. 12 4,29%
Ingenting, jeg har ikke klipt meg. 8 2,86%
100-1500 kroner 95 33,93%
1600-3000 kroner 60 21,43%
3100-5000 kroner 35 12,50%
5100-7000 kroner 27 9,64%
7100-9000 kroner 9 3,21%
9100-11 000 kroner 12 4,29%
11 100-13 000 kroner 7 2,50%
13 100-15 000 kroner 0 0%
15 100-17 000 kroner 1 0,36%
Mer enn 17 000 kroner 0 0%
Pass dine egne sak(s)er! 0 0%
Deltakere: 280. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-08, 14:15   #1
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Ja, det lurer jeg på: Omtrent hvor mye penger har du brukt hos frisøren i år? Da tenker jeg bare på selve "servicen" med vask, klipp, farging etc. - ikke sjampo og andre produkter kjøpt i salongen.

Spørreundersøkelse følger.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:16   #2
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

0 kr. For hele familien.
Frisør er en luksus vi ikke kan ta oss råd til.

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:19   #3
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg betaler heldigvis ikke full pris, men 500,- pr gang for striper + klipp
Burde sikkert gjort det annenhver måned, men det blir nok bare 4 ganger i året....Så ca 2000?

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:20   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Da er alternativene på plass - muligens noe preget av at dette er gresk for meg. Jeg har ikke klipt meg i år i det hele tatt, og må innrømme at jeg skjemmes litt.

Spesifiser gjerne i tråden hvor mange ganger du har vært hos frisøren. Jeg er nysgjerrig på hva som er vanlig.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:21   #5
Cazandra
Erfaren
 
Cazandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Innlegg: 919
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

2 ganger og betalt 600kr

__________________
2001-2003-2006 + Bendik 2010
Cazandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:23   #6
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

På ungene bruker jeg 150,- pr gang. Sønnen min må klippes ganske ofte, de 3 jentene får seg nok altfor sjelden en klipp....Gubben pleier å bruke mellom 100 og 200 pr gang -avhengig av om han kommer seg innom en innvandrerfrisør eller ikke. Han klipper seg ofte. 1 gang i måneden, kanskje?

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:23   #7
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Én gang, og betalte vel ca. 700 kroner?
Må legge til at det var bryllupssjainingen min, så kan ikke akkurat si jeg er dyr i drift.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:24   #8
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

1400 kr x ca 7 ganger = 9800,-

Mannen klipper vi hjemme med maskin.
Ungene har en klipp hver i år - ca 500 tilsammen.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:24   #9
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg stemte 1600-3000 kroner. Jeg tror jeg har vært hos frisør 4-5 ganger i år. Ene gangen farget jeg det, og da kom det på rett over 1000,-. De andre gangene koster det 4-500,-.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:24   #10
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Hva er det jeg ser? Er dere ikke hos frisør???????????????
Hvordan i pokker overlever dere?

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:25   #11
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Et sted mellom 100-1500 kroner . Dette gjelder da kun meg selv. Jeg har en kusine som pleier å klippe meg når hun er hjemme i Bergen, men for en to uker siden måtte jeg bare klippe meg, så da ble løsningen en annen.

Lille klipper seg en 4-5 ganger i året, og vi betaler vel 250 kr de gangene det skjer hos frisør. Sambo klipper håret sitt selv.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:25   #12
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Ca 700 kr. To besøk, hver gang ca 350 kroner.

Når økonomien bedrer seg er mer hårstell definitivt noe jeg skal prioritere, men akkurat nå har jeg ikke samvittighet til det.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:26   #13
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Hva er det jeg ser? Er dere ikke hos frisør???????????????
Hvordan i pokker overlever dere?

Sjøl ser jeg jo ut som et takras på håret, men jeg er også overrasket over svarene, ja. (En delmotivasjon var å skaffe god samvittighet for å gå bananas på nyttårssalget, men det ser dårlig ut. )

Kan det være at frisørprisene varierer en del etter hvor i landet man befinner seg, eller? Her i Oslo tror jeg ratt jeg må betale 500 kroner for å stusse det lange håret mitt i en helt vanlig salong.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:26   #14
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

I år har jeg brukt veldig lite på frisør i forhold til hva jeg har gjort tidligere år. Tror jeg bare har klippet meg to ganger og farget håret en gang hos frisør i 2008. Det blir vel ca. 1300 kroner tror jeg.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:30   #15
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg har bare vært to ganger til frisør i år, før det hadde jeg langt hår som jeg ikke gadd å klippe så ofte. Men med farge og slikt så har det kommet på over 2000 kroner likevel, tror jeg.

Jeg ser i krystallkulen min at det blir litt flere turer neste år, for nå har jeg en klipp som må oppdateres litt oftere enn hver sjette måned.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:31   #16
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg har klipt meg tre ganger og farget det én gang. Tilsammen ca 2000 kroner. Jentene har vi klipt tre ganger, tilsammen 1500 kroner. Mannen klipper seg ofte, ca 9 ganger i år, sikkert for 400 kroner gangen, 3600 kroner. Hele familien, 7100 kroner.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:31   #17
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Mye, altfor mye.....ca 10.000

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:31   #18
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg ser i krystallkulen min at det blir litt flere turer neste år, for nå har jeg en klipp som må oppdateres litt oftere enn hver sjette måned.

Min kule sier det samme som din.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:32   #19
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg tenker for øvrig bare på dine utgifter i pollen, ikke hele familiens (selv om jeg gjerne leser de svarene også).

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:33   #20
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg stripet håret en gang, og det kostet vel rundt 300 kroner. Ellers er det vel snart 2 år siden jeg klippet håret

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no