Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Farget juletrebelysning

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-08, 12:04   #1
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Farget juletrebelysning

Jepp - jeg holder på å skal svelge en kamel i år og har lyst til å ha et lite tre ute med fargede lys på til jul.

Da jeg var liten hadde mormor og bestefar juletre med fargede lys på og det var det fiiineste treet jeg visste om. I fjor uttrykte jentene mine at fagrede lys på juletreet er kjempefint, så i år tenkte jeg altså å kjøpe dette. Men problemet er at det finnes så mange stygge fargede lys (nei, alle er ikke stygge - jeg har sett ett (!) tre med veldig fine fargede lys) - men hvor finner jeg fine lys?

Jeje - tenker dette blir en diskusjon om hvor stygt det er med fargede lys og jeg hadde samme mening om dette inntil i fjor egentlig (til jeg så det fine treet med de fine lysene).

Noen som har peiling?

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 12:16   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farget juletrebelysning

Jeg synes det er utrolig grellt med fargede lys, men eldste elsker det, slik de fleste barn gjør. Så hun har fått et lite juletre som hun får ha på rommet sitt hver jul, med fargede lys og den julepynten hun selv vil ha.
Skal det være fargede lys MÅ de være små, synes jeg. Da kan det være litt fint. Det kommer ikke inn i stua her noensinne, men barna skal få et litt større, eget tre til å ha på lekerommet sitt når vi kjøper hus. Det skal de få pynte med hva de vil.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 12:17   #3
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Farget juletrebelysning

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 12:22   #4
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Farget juletrebelysning

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg synes det er utrolig grellt med fargede lys, men eldste elsker det, slik de fleste barn gjør. Så hun har fått et lite juletre som hun får ha på rommet sitt hver jul, med fargede lys og den julepynten hun selv vil ha.
Skal det være fargede lys MÅ de være små, synes jeg. Da kan det være litt fint. Det kommer ikke inn i stua her noensinne, men barna skal få et litt større, eget tre til å ha på lekerommet sitt når vi kjøper hus. Det skal de få pynte med hva de vil.

Nja, de jeg så i fjor var ikke spesielt små, men de var ikke så sterke i fargene som fargede lys ofte er...Jeg lurer på om det kan ha vært lyspæren som var farget, men at glasset rundt evt kan ha vært hvitt for å "dempe" fargen litt.
Ja, det er litt koselig å glede barna på denne måten. Inne i stuen kommer det nok aldri her heller (skal aldri, si aldri )

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 12:24   #5
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Farget juletrebelysning

Fargede er ikke pent. Men det er absolutt koselig med lys på trær/busker ute i hagen men de skal være hvite.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 12:27   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farget juletrebelysning

Hvite, små lys tett i tett på busker og trær ute.
Jeg gleder meg sånn at jeg ikke klarer å tenke klart. Håper alle, ALLE pynter til jul fra og med 1. desember. Blir sur på folk som venter lenger.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 13:07   #7
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farget juletrebelysning

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvite, små lys tett i tett på busker og trær ute.
Jeg gleder meg sånn at jeg ikke klarer å tenke klart. Håper alle, ALLE pynter til jul fra og med 1. desember. Blir sur på folk som venter lenger.


En skal ikke være sur i desember vet du Iset.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 13:10   #8
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farget juletrebelysning

Spørs jo hva du syns er fint, da, men fargede små lys har de nesten over alt.

Til utendørsbruk syns jeg det er fint med litt mange, gjerne på nett. Og jeg syns fargede er helt fint så lenge det er eneste dekorasjon på treet.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 13:23   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farget juletrebelysning

Så forskjellige varianter av fargede lys hos plantasjen.

Personlig syntes jeg de små er finest.






Jeg nekter helt å ha fargede lys noen steder , men guttene mine får ha hvert sitt juletre på rommet med farget lys. De syntes det er kjempefint.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no