Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Strømpebuksetråden

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-21, 09:21   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Strømpebuksetråden

Ja, jeg spør nok hver jul, jeg..

Strømpebukser varer én kveld for meg, to hvis jeg er heldig. Det er ikke det at den nødvendigvis revner, men det skal lite til for å få «streker» i den. Og bare bittelitt hard hud på føttene er nok. Ikke at det gjør så mye akkurat der, men «streker» kan komme på hele strømpebuksen.

Vel. Jeg skjønner at det kanskje er fordi jeg ikke legger penger i den, og det er jeg heller ikke interessert i å gjøre. Men når jeg skal kjøpe ny, husker jeg aldri hva jeg liker. (Og jeg liker ikke strømpebukser i utgangspunktet…)

Såh… Det kommer kanskje an på kjolen. Men hva bør man ha i skapet? Og til hva?

Kjøper man 20 denier (demier? Hva søren heter det?) 40? 60? Matt? Sort til sort kjole? Hudfarget?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-21, 09:30   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Til hverdags bruker jeg ofte Pierre Roberts i ull på vinteren. Mitt dyrere pga ull, men holder vask etter vask i vaskepose.

Jeg bruker ellers mest sorte eller grå. Helst matte. Tykkelse avhengig og hvilken type kjole/skjørt. Foretrekker tykkere, men det har også å gjøre med kulden.

Kjenn på føttene og bruk ev en fin fotfil og hudkrem rett før du tar dem på deg.

Og så kjøper jeg alltid minst en størrelse for store, jeg har lenge ben. Da blir de ikke så utsatt for skade.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-12-21, 09:30   #3
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Jeg kjøper Oroblu når Cubus har 30% eller 3 for 2. Er jeg i Italia kan det bli med noen Sisi fra dagligvaren hjem. Jeg ser Lindex har best i test, men jeg liker de bare ikke, orker ikke shape og hold in, synes strømpebukser er trange nok.

20 den til finkjoler og innebruk, liker ikke kombinasjon lyst og shiny.
40 den til ullkjole og jobbkjolene. De er stort sett matte.

Jeg kjøpte en Sneaky Fox, men har ikke tatt den i bruk. Skulle være så bra.
Det samme med Wolford, men for en pris.

Jeg er 172 cm og synes mange strømpebukser er for korte. Må ha L, blir de for store igjen så siger de.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-21, 09:34   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Burde kanskje nevnt at jeg tenkte mest på selskapskjoler.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-21, 09:40   #5
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.443
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Aldri hudfarget i mitt hode. Det er vel smak og behag, men jeg synes det er bare stygt. Jeg går heller uten. Bruker mest sorte tykke til sorte sko. Tilpass alltid etter skofarge, ellers ser man "oppdelt" ut. Beina ser også lengre ut med samme farge på sko og strømper. Synes Pierre Robert er best av de billige. Og enig i at man heller skal kjøpe for store enn for små.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-12-21, 09:58   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Aldri hudfarget i mitt hode. Det er vel smak og behag, men jeg synes det er bare stygt. Jeg går heller uten. Bruker mest sorte tykke til sorte sko. Tilpass alltid etter skofarge, ellers ser man "oppdelt" ut. Beina ser også lengre ut med samme farge på sko og strømper. Synes Pierre Robert er best av de billige. Og enig i at man heller skal kjøpe for store enn for små.

Men hvis man kjøper hudfargede, er det ikke bedre enn uten nå på vinteren? M


Vil gjerne ha en debatt om hudfarget vs sort.
Selv blir jeg aldri enig med meg selv.

En ting jeg derimot ikke syns er pent er tykke svarte strømper til finkjole og lave sko. Jeg synes det ser helt rart ut, og det yter verken kjole eller sko rettferdighet. I mitt hode, vel å merke.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-21, 10:28   #7
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Også glad i Pierre Robert. De har noen tynne i ull som ser ut som tynne strømpebukser og ikke sånn jeg ser for meg ullstrømper ser ut. Føler de er mer holdbare, har hatt i mange år.

Jeg synes svart gjør seg på vinteren.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-12-21, 10:32   #8
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Jeg har en litt tykk sort til julekjolen, og en vanlig tynn lys brun til ev andre anledninger. De to har jeg nok hatt i 5-6 år.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-21, 10:33   #9
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Jeg bruker sort, ulike farger eller mønstre. Synes ikke hudfarget er stygt, men det dr ikke noe jeg bruker. Foretrekker noe med fsrger eller mønster.
Farge velger jeg etter fargen på resten av antrekket. På 17. mai går jeg for eksempel gjerne for blått. Har ikke bunad, og pleier å kle meg i flaggfargene.

Jeg bruker ikke tynne strømpebukser. Hater det inderlig for de er ikke behagelige å ha på, og de går bare istykker. Da går jeg heller i ullstrømpebukser altså. Det er ihvertfall litt bedre. Og som Elise skriver finnes det varianter som ikke er helt tette.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 19-12-21 kl 12:48.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-21, 10:35   #10
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Også glad i Pierre Robert. De har noen tynne i ull som ser ut som tynne strømpebukser og ikke sånn jeg ser for meg ullstrømper ser ut. Føler de er mer holdbare, har hatt i mange år.

Jeg synes svart gjør seg på vinteren.

De tynne i ull fra PR har jeg akkurat oppdaget, og de er hakket mer behagelige enn vanlige strømpebukser, og fine å se på i tillegg. Jeg går ikke så mye i kjoler og skjørt, og liker ikke strømpebukser, så ellers har jeg lite å bidra med i tråden.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-21, 10:45   #11
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Jeg synes hudfarget er penest til penkjoler, stort sett. Med mindre det er svart eller veldig mørk kjole, da blir det svart.
Jeg synes ikke det er forskjell på dyre og rimeligere. De holder uansett ikke lenge nok. Jeg kjøper stort sett Pierre Robert. De blir stygge i vask, men kan ofte brukes noen ganger.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-21, 10:46   #12
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Vil gjerne ha en debatt om hudfarget vs sort.

Jeg bruker helst sort om vinteren, tykkelsen varierer etter hvilken kjole jeg bruker. Hudfarget bruker jeg nesten aldri, da går jeg heller uten.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-21, 12:29   #13
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Minimum 60 d. Kjøper mine på europris. Funker fjell. Vask etter vask.
Sort hele vinteren. Uansett kjole. Evt med struktur eller farge/glitter.
Cubus har også.
To hudfargede over hverandre om sommeren.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-21, 15:13   #14
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Ja, sete e de tynne i ull fra Pierre Robert jeg mener også. Jeg kunne nesten ha sem til penkjole også. Ellers sjelden hudfarge, bare vår og høst til kjoler/skjørt som ikke passer til grått og sort.

Ellers enig at helt helt sorte tette (tynn tråd) og tykke ikke er førstevalget mitt heller. Har heller litt grovere strikk om de skal bære tykke.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-12-21, 16:51   #15
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.822
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Jeg kjører tynne svarte i ull fra PR, også julaften. Jeg hater tynne nylonstrømpebukser dypt og inderlig.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-21, 17:09   #16
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.443
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Men hvis man kjøper hudfargede, er det ikke bedre enn uten nå på vinteren?

Det er ikke noe varmere med tynne hudfargede enn uten i alle fall. Om det er fint uten sånn ellers, kommer det vel kanskje litt an på beina. Jeg har en sånn slags krem som er "strømpebukse på boks", liksom. Som jevner hudtonen og gir beina en fin finish. Så om sorte strømpebukser ikke passer, går jeg uten og smører på den. Bruker forøvrig også alltid høye sko til kjole når jeg skal pynte meg. Det gjør også beina finere/lengre.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-12-21, 17:12   #17
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.443
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Det er ikke noe varmere med tynne hudfargede enn uten i alle fall. Om det er fint uten sånn ellers, kommer det vel an på beina. Jeg har en sånn slags krem som er "strømpebukse på boks", liksom. Som jevner hudtonen og gir beina en fin finish. Så om sorte strømpebukser ikke passer, går jeg uten og smører på den. Bruker forøvrig også alltid høye sko til kjole når jeg skal pynte meg. Det gjør også beina finere/lengre.

Bør kanskje heller liste meg ut av tråden for jeg virkelig hater hudfargede strømper og går uten i mange minusgrader for å unngå dem. Har småkranglet med folk om det før og jeg gir meg aldri.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-12-21, 17:38   #18
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Det er ikke noe varmere med tynne hudfargede enn uten i alle fall. Om det er fint uten sånn ellers, kommer det vel kanskje litt an på beina. Jeg har en sånn slags krem som er "strømpebukse på boks", liksom. Som jevner hudtonen og gir beina en fin finish. Så om sorte strømpebukser ikke passer, går jeg uten og smører på den. Bruker forøvrig også alltid høye sko til kjole når jeg skal pynte meg. Det gjør også beina finere/lengre.

Husker du merke/navn på kremen?

Ellers så henger jeg her på jakt etter tips jeg og.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-21, 19:14   #19
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Det er ikke noe varmere med tynne hudfargede enn uten i alle fall. Om det er fint uten sånn ellers, kommer det vel kanskje litt an på beina. Jeg har en sånn slags krem som er "strømpebukse på boks", liksom. Som jevner hudtonen og gir beina en fin finish. Så om sorte strømpebukser ikke passer, går jeg uten og smører på den. Bruker forøvrig også alltid høye sko til kjole når jeg skal pynte meg. Det gjør også beina finere/lengre.

Å, men jeg mente ikke temperaturen. Tenkte mer på fargen på beina.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-21, 19:15   #20
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strømpebuksetråden

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Bør kanskje heller liste meg ut av tråden for jeg virkelig hater hudfargede strømper og går uten i mange minusgrader for å unngå dem. Har småkranglet med folk om det før og jeg gir meg aldri.

Selv hvis strømpebuksa er kliss lik huden? Enig i at det er stygt hvis det ikke ser ut som hud.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no