Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2022 (07)

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-21, 10:00   #61
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Foreløpig er både konfirmasjon og selv bare en fest helt uaktuelt for knerten. Jeg er ikke sikker på om jeg synes det er greit. Han er så redd for å ta for mye plass, og vil så gjerne bare være i fred. Men han er jo en fantastisk fin fyr, så fortjener ikke han også litt oppmerksomhet på vei inn i tenårene?

Men jeg blir jo så usikker på om det er riktig å tvinge ham inn i noe. Særlig fordi jeg er usikker på om han virkelig ikke vil eller fordi han vil spare meg for jobben. Sistnevnte kan godt være tilfelle, for han er veldig omtenksom og skjønte godt at jeg synes dette ble en del styr rundt storesøster. Som er 2005-modell og skulle hatt sin konfirmasjon midt i den første nedstengingen. Dette lagde definitivt en del merarbeid, men så ble det fint (dog veldig lite) til slutt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-21, 10:06   #62
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Junior skal ikke i kirken, men kjenner heller ingen som skal borgerlig. Han dier rett ut at han vil pga gaver. Selv tenker jeg at kurset i seg selv nok er bra. Ingenting planlagt.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-21, 10:09   #63
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Nei Tjorven, jeg synes det blir helt feil at du skal presse gjennom her. Han fortjener å bli tatt hensyn til i sine ønsker. Men jo, du bør få klarhet i om han gjør det av hensyn til dere, da ville jeg trygget han på at det er ok.

Jeg vet ikke hva min 07-er har landet på. Eldste hadde ikke konfirmasjon, ei heller noe som lignet. (Og det lever vi veldig fint med.)

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-21, 10:09   #64
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Takk for påminnelsen! Vi må vente til det åpnes for ikke-medlemmer, men jeg har i hvert fall sendt en melding moren til ei Ville kanskje skal gå sammen med.

Sitter også og venter.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-21, 10:27   #65
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Har stått mellom nonfirmasjon og humanistisk her. Det blir humanistisk. Påmelding åpner i morgen, så da får jeg sitte klar.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-05-21, 10:31   #66
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Her blir det humanistisk, det har begge to vært klar på lenge. Det åpnes for medlemspåmelding i morgen. Seremonidato er satt for vår del, siden det må koordineres med kusine i annet fylke, så det ikke blir kollisjon, og da har vi bare ett alternativ. Så jeg må sitte klar når det åpner. Lokale er allerede bestilt. Jeg har identifisert hvilke kurs som er aktuelle for mine, så må jeg bare høre med dem i kveld om de vil meldes på samme gruppe eller hver sin gruppe (samme kurstidspunkt og samme seremoni). Kjenner jeg dem rett vil de på ulike grupper.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 31-05-21 kl 10:42.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-21, 11:30   #67
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Oi, det har jeg ikke TENKT på en gang!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-21, 11:32   #68
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Jeg må finne noen som kan sy ferdig/sy om bunad også. Bunaden etter svigermor henger fortsatt hjemme hos svigerfar, og han har sagt at Ville kan få bruke den. Men det er visst noe som ikke er helt ferdig, og den må syes inn/om/tilpasses.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-21, 11:35   #69
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Her starter påmelding i morgen. Vi håper å få han inn på ute gruppen for de som trenger litt ekstra oppfølging.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-05-21, 11:39   #70
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Her blir det kirkelig konfirmasjon for yngste. Hun er påmeldt, etter eget ønske. Bunad er bestilt. Resten ordner seg.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-21, 12:18   #71
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Borgelig konfirmasjon hos HEF åpner i morgen her også. Tanken var å bestille et at de små rommene på bydelshuset (vi bor rett ved) men jammen har kirken booket hele bydelshuset begge helgene til konfirmasjonsrelaterte ting. Greit at de to ligger vegg-i-vegg, men likevel. Så mye for å bruke bydelshuset for vanlige folk.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-21, 12:36   #72
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Borgelig konfirmasjon hos HEF åpner i morgen her også. Tanken var å bestille et at de små rommene på bydelshuset (vi bor rett ved) men jammen har kirken booket hele bydelshuset begge helgene til konfirmasjonsrelaterte ting. Greit at de to ligger vegg-i-vegg, men likevel. Så mye for å bruke bydelshuset for vanlige folk.

Så utgjort! Vi hadde en bursdag der en gang. Det var et greit sted.

Finnes det andre bydelshus? Har dere kantine el på jobb som du kan låne/leie?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-21, 16:52   #73
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Foreløpig er både konfirmasjon og selv bare en fest helt uaktuelt for knerten. Jeg er ikke sikker på om jeg synes det er greit. Han er så redd for å ta for mye plass, og vil så gjerne bare være i fred. Men han er jo en fantastisk fin fyr, så fortjener ikke han også litt oppmerksomhet på vei inn i tenårene?

Men jeg blir jo så usikker på om det er riktig å tvinge ham inn i noe. Særlig fordi jeg er usikker på om han virkelig ikke vil eller fordi han vil spare meg for jobben. Sistnevnte kan godt være tilfelle, for han er veldig omtenksom og skjønte godt at jeg synes dette ble en del styr rundt storesøster. Som er 2005-modell og skulle hatt sin konfirmasjon midt i den første nedstengingen. Dette lagde definitivt en del merarbeid, men så ble det fint (dog veldig lite) til slutt.


Jeg synes ikke du skal tvinge ham, men det er jo noen ganger vanskelig å finne grensen mellom å dytte dem litt utenfor komfortsonen og å tvinge dem til noe. Kan en litt større feiring av 15- eller 16-årsdagen være bedre? En av kusinene til mannen hadde familiefest da hun fylte 16 i stedet for konfirmasjon, det var veldig hyggelig. Og kanskje han er mer klar for all oppmerksomheten om et år eller to...

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-21, 16:53   #74
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Her blir det kirkelig konfirmasjon for yngste. Hun er påmeldt, etter eget ønske. Bunad er bestilt. Resten ordner seg.

Samme her.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-21, 17:45   #75
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Jeg synes ikke du skal tvinge ham, men det er jo noen ganger vanskelig å finne grensen mellom å dytte dem litt utenfor komfortsonen og å tvinge dem til noe. Kan en litt større feiring av 15- eller 16-årsdagen være bedre? En av kusinene til mannen hadde familiefest da hun fylte 16 i stedet for konfirmasjon, det var veldig hyggelig. Og kanskje han er mer klar for all oppmerksomheten om et år eller to...

Ja, det er noe der, som jeg skjønner godt i forhold til det å pushe litt. Jeg har sett mange ungdommer som har vært utrolig keitete og ukomfortable med all oppmerksomhet, av typen "har forskanset seg i hettegenser", og som har vokst mange hakk på konfirmasjonsdagen sin, hvor de har vært nødt til å takle å være midtpunkt, rette seg opp, se folk i øynene, takke og smile. Og som i ettertid har innrømmet at de satte stor pris på alt sammen.

Men det er selvsagt inntil et visst punkt, ett sted går grensa for hvor mye man skal presse. Men jeg tror jeg ville ha gått en ekstra runde med å få han involvert i hva slags opplegg han kan godta, som f.eks bare en uhøytidelig familiefeiring hvor det er forbud mot taler, bildevisning, aktiviteter o.l., bare fokus på god mat og god stemning sammen med folk som bryr seg om han, og som ønsker å vise nettopp det.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-21, 22:50   #76
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Inkluderende kirke, my ass! Junior ønsket (til min overraskelse) konfirmasjon i kirken. Faren sitter klar på minuttet når påmeldingen åpner. 10 minutt seinere (og med noe knoting fra farens side) sitter gutten igjen med ett tilbud: bruk hele vinterferien din på konfirmasjonsforberedelser. Eller, ikke helt sant, han kunne få følge en «vanlig» gruppe, men må da i så fall skulke skolen et par timer annen hver uke for undervisninga for den gruppen er lagt til kl 8.15 på morgenen... Da frøkna konfirmerte seg samme sted for fire år siden fikk alle lagt til rette for dato som passet og gruppe som føltes trygg sammen med venner. Nå var det to (!) alternativ for alle konfirmanter ved tre ungdomsskoler med vanlig gruppe kl 15 på hverdager. Ingenting på kveld i det hele tatt med mindre man vil være med på «spesialopplegg» («lekekonfirmasjon» og andre greier som ikke er aktuelt for Junior).. Så kirken utgår med høye kneløft for Junior. Men vi er ikke medlem i human etisk forbund, så da spørs det jo om det er igjen (vettug) tid til han når påmeldingen åpner for ikke-medlemmer...

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-21, 08:46   #77
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Så dumt Noba!

Her sitter nyinnmeldt humanetikerpappa klar til å melde på klokka 9. Han var sjokkert over at påmeldingssida hadde nedtelling. Man skulle tro det var slipp av billetter til rockekonserter det var snakk om. Vi har fått forhåndsbooket ønsket lokale begge de to aktuelle dagene, så det ser uansett ut som det ordner seg.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-21, 08:59   #78
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Vi må finne lokale, men det krever at vi først finner ut hvor langt ut i familien vi skal invitere.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-21, 09:05   #79
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Så dumt Noba!

Her sitter nyinnmeldt humanetikerpappa klar til å melde på klokka 9. Han var sjokkert over at påmeldingssida hadde nedtelling. Man skulle tro det var slipp av billetter til rockekonserter det var snakk om. Vi har fått forhåndsbooket ønsket lokale begge de to aktuelle dagene, så det ser uansett ut som det ordner seg.

Ja, ganske interessant. Jeg står i kø ...

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-21, 09:49   #80
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Jeez. :svett: Fikk meldt på begge to, med seremoni på riktig dag, men på annet tidspunkt enn ønsket (blir kl 10 i stedet for kl 12:30). Fikk dem ikke inn på samme gruppe, men de har samme kurstidspunkt og samme seremoni. Men den ene må ha med rollespill og den andre uten. Gudskjelov ble det jentungen som ble påmeldt rollespill.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no