Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer, vol III

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-17, 22:54   #801
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Vi må nok oppover da og.

Bestill heller tur til varmere strøk, og spør om svigers vil reise samtidig. Ha egen leilighet, og sørg i det skjulte for at dere ikke får dem ved siden av dere.

Lyppa er ikke aktiv  
Gammel 25-07-17, 23:07   #802
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.725
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Bestill heller tur til varmere strøk, og spør om svigers vil reise samtidig. Ha egen leilighet, og sørg i det skjulte for at dere ikke får dem ved siden av dere.

Funker ikke. Vi har mulighet til å låne hus i varmen.
Men, jeg sa da vi var der nå at til neste år bil jeg 3 uker til varmen.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 26-07-17, 09:47   #803
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Jeg foreslår fortsatt det at vil mannen din dit så drar han ei uke alene, også har du ungene alene en ferieuke dere gjør noe du har lyst til. Skjønner at det handler om å gi og ta litt, men hver sommer og være på noe du ikke vil og hater så inderlig, det skjønner jeg bare ikke altså. Da får en legge om litt så alle blir litt mer fornøyde.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 26-07-17, 10:16   #804
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Vi må nok oppover da og.

La mannen dra med barna.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 26-07-17, 10:16   #805
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.725
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Vi har må ferie hver sommer- må på hytta og oppover. Om jeg vet jeg skal noe annet etter de de to ukene fikser jeg det mye bedre for da har jeg noe lystbetont å se frem til.
Vi må også dit for å møte resten av slekta og det pleier å være ganske hyggelig.
Og, jeg har fått gjennom å ikke feire jul der, men her.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 26-07-17, 10:21   #806
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Millen: Jeg bruker ikke ferietid på å besøke svigers hvert år. Der har jeg vært streng. Mannen min må gjerne ta med seg ungene oppover, men jeg blir ikke med hvert år. Hvis han ikke vil reise hvis jeg ikke blir med, så er det ikke mitt problem.

(Dette har redusert hans antall reiser også, men svigers har ALDRI besøkt oss, så jeg tenker at de ikke synes det er så viktig å ha kontakt med barnebarna.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå  
Gammel 26-07-17, 17:22   #807
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Skjønn er godt at mannen vil ha deg med jeg millen og tenker vel at noen dager bør man klare.

Tror faktisk jeg hadde blitt skikkelig sur om mannen nektet å være med en gang i året.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 27-07-17, 08:44   #808
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

4 timer i fly, på setet bak ungene som roper hele tiden, akkompagnert av iPad på full drus. Enda mer irriterende: foreldre som ikke rettleder ungene og som heller ikke tar grep når personen på setet bak ber om at lyden på iPaden tas ned fordi det forstyrrer unger som prøver å sove.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 27-07-17, 08:47   #809
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

4 timer i fly, på setet bak ungene som roper hele tiden, akkompagnert av iPad på full drus. Enda mer irriterende: foreldre som ikke rettleder ungene og som heller ikke tar grep når personen på setet bak ber om at lyden på iPaden tas ned fordi det forstyrrer unger som prøver å sove.

Jeg irriterer meg veldig over folk som ikke skjønner at lyden de får ut fra sine mobile enheter høres like godt for alle andre som for dem når de ikke har på ørepropper. Unger bør få beskjed fra foreldre, og voksne folk bør faktisk skjønne det helt selv.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå  
Gammel 27-07-17, 09:16   #810
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Det ER irriterende! Jeg holdt på å dø på meg en gang jeg hadde klart å ta lyden fra bluetooth-øreklokkene til telefonens høyttaler (skjedde da jeg skrudde over på flymodus), og siden lyden mystisk ble lavere plutselig, så skrudde jeg den opp også. Da jeg tok av meg øreklokkene så skjønte jeg at lyden hadde stått på fra telefonen på full guff. Det var bare noen minutter, men lell! Det er HELT "nei" i min bok å spille lyd fra mobile enheter på offentlig sted.

Man kan faktisk be kabinpersonalet om å si fra i sånne tilfeller.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 27-07-17, 09:44   #811
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Jeg sier tidvis fra selv, men føler meg som tante Sofie.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå  
Gammel 27-07-17, 09:46   #812
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg irriterer meg veldig over folk som ikke skjønner at lyden de får ut fra sine mobile enheter høres like godt for alle andre som for dem når de ikke har på ørepropper. Unger bør få beskjed fra foreldre, og voksne folk bør faktisk skjønne det helt selv.

Minner meg om når mannen og jeg dro hjem fra Gran Canaria i starten av juni. Vi gikk ombord i flyet bak en barnefamilie med 2 mindre barn (ja, jeg hadde lagt godt merke til ene ungen på gaten også og håpet i midt stille sinn at vi ikke havnet foran dem). Når vi kom inn i flyet og de skulle sette seg ned på plassene sine så var det en fyr som snakket engelst som kolapset helt og bablet masse om at han nektet å sitte foran dem, for det hadde han gjort nedover og det var verste flyturen han noen gang hadde hatt. Han krevde å få byttet plasser før flyturen startet om den barnefamilien skulle være med. Vi hadde heldigvis plasser 10 rader lenger bak, men syntes synd på de som satt rundt dem. (Ja de andre fikk byttet av noen snille som satte seg der, men det så bare ut som om foreldrene hadde kapitulert.) Men makan til bestemt ung dame hun på 2-3 år. 5 åringen deres var litt roligere.

I tillegg havnet vi på samme buss som dem til Dalen parkering fra flyet, og når bussjåføren hadde lempet ut alle bagene sto den ene unger og sprayet resten av innholdet i vannflaska si utover alle baggene. Ingen av foreldrene som så dette da den ene var inne og hentet nøkkel og den andre så en helt annen vei. I tillegg står det stor plakat at kun sjåfør skal hente bilen på området den skal hentes. Hvem tror dere drasset med hele familien inkludert unger og kofferter bort for å hente bilen på det området bilene står tett i tett og en ikke skal ha med passasjerer og bagasje? Jo nettopp dem. Noen er bare håpløse.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 27-07-17, 10:02   #813
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Jeg hadde glatt betalt ekstra for "voksenfly". Hver gang jeg reiser blir jeg sjokkert over unger uten oppdragelse og tafatte foreldre. Vi har selv reist mye med tre barn, og jeg fatter ikke at det skal være så himla vanskelig å ha litt kustus og kontroll. :frøken tante Sofie:

I morgen tidlig skal vi fly til Kos. Tipper flyet er en blanding av ungdommer på heisatur og småbarnsfamilier, så jeg har ørepropper og ponsjo (til å trekke over hodet) klart.

007 er ikke aktiv  
Gammel 27-07-17, 10:20   #814
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

På flyet til USA i sommer satt vi bak et barn med spesielle behov. Han snakket ikke, men laget mye lyd. Fjortenåringen min stønnet og bar seg over hvor mye lyd det var, men da ga jeg han KLAR BESKJED om at slik brukte han å være også. Jeg synes ikke at det er bare å forlange "kustus". Jeg kunne ha forlangt kustus til jeg ble blå da guttungen var mindre, men det gikk bare ikke. Det vi derimot kunne, var å være 100 % på og alltid prøve å være i forkjøpet og avlede og lokke og godsnakke og underholde og passe på som en ravn at han ikke sparket i setet eller lignende. Vi har likevel fått vår andel stygge blikk opp gjennom tidene. Man kan jo kreve at folk med vanskelige barn holder seg hjemme, men det er jo ingen sosial læring i å holde seg hjemme, da. Etter hvert oppførte da også guttungen seg som en drøm på reise.

Men, så klart, jeg er også ganske tante Sofiete av meg i de tilfellene der jeg føler at barn får gjøre akkurat som de vil og foreldrene ikke følger med, ikke bryr seg eller bare er myrsnipete og synes at deres barn er verdens mest sjarmerende uansett oppførsel.

Voksne mennesker som "underholder" hele flyet er heller ikke mine favoritter. Om det nå er høylytte morsomheter, skråling, synging eller hva har du. Kan ikke folk bare være stille?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 27-07-17, 10:24   #815
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Jeg tenkte det i går, at det kan være en grunn til at eldste ungen ropte så forjævlig hele tiden, men når jeg så hvordan foreldrene ikke gjorde noe som helst så tror jeg nok her det var snakk om diagnosen manglende oppdragelse.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 27-07-17, 10:29   #816
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Ja, jeg syns gjerne foreldrenes oppførsel er en ganske tydelig indikator på hva som foregår... Og det er jo foreldrene man blir irritert på, ikke ungene, egentlig.

Men det er i grunnen sjelden jeg opplever det, kanskje fordi relativt få av mine flyturer er til feriedestinasjoner. Og det skjer oftere at det er voksne som irriterer, så barnefrie fly hadde hjulpet heller lite.

Da vi reiste til USA fra Island var det en helt gjeng med partyfyrer som drakk tett, sang, spilte musikk og var høylydte, HELE veien, og kabinpersonalet syns tydeligvis bare det var gøyalt, så jeg var ikke komfortabel med å si fra heller. Lurer på om de var islandske rockestjerner eller noe.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 27-07-17, 10:34   #817
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Folk bør generelt oppføre seg på fly. Og ha kontroll på barna sine. Og ja, det er foreldrene jeg blir irritert på, ikke barna.
Og jeg snakker selvsagt ikke om barn med spesielle behov, Divine. tante Sofie er jeg ikke.

007 er ikke aktiv  
Gammel 27-07-17, 10:52   #818
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.725
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

For noen år siden skulle fly hjem fra Spania sent på kvelden. Minsta var rundt året og hadde ikke sovet hele dagen/ ettermiddagen.
Hun holdt nesten på å sovne da vi satt ved gaten, men så ble det plutselig boarding akkurat da.
Det er den verste flyturen jeg noen gang har hatt, hun skrek mesteparten av tiden. Flyvertinne løp tidlig og hentet leker, tepper og puter og alt, men minsta skrek og skrek.
Hun har overtrøtt, jeg holdt på å knekke husker jeg for ingenting fungerte.
Når hun tilslutt sovnet, så fikk hun sove kort tid for da kom servering og lyset ble slått på.
Etter det flyr jeg aldri kvelds- nattflyvninger med unger.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 27-07-17, 11:06   #819
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

I år fløy vi fra Kreta til Nederland. Knerten (9 år) var ett av fire barn på flyet. Det var så rolig og stillferdig. Helt ulikt flyturen fra Oslo til Kreta hvor det var bråkete unger overalt. Nederlendere tar kanskje ikke med ungene til "syden" i samme utstrekning som nordmenn?

Men det med elektroniske dingser gjelder ikke bare på fly. Jeg er særdeles lite interessert i å høre på andres YouTube-videoer på bussen også, dårlig om morgenen. Det er jo bare å ta på ørepropper!

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå  
Gammel 27-07-17, 11:07   #820
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

For ikke å snakke om folk som tester ut ringelyder på mobilen ... på bussen! Enda mer

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no