Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billig overnatting i Gøteborg?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-10, 21:49   #41
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.864
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Liseberg behøver IKKE å bli dyrt, det koster jo nesten ikke noe å komme inn. Som Autofil sier så kan man kjøpe sånne kuponghefter, de er ikke så dyre.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 21:53   #42
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Du er ikke nødt til å kjøpe Åkpass. Du kan kjøpe kuponghefter istedet, det blir billigere for de minste. De fleste attraksjonene for de minste koster bare 1 kupong, og i tillegg går en voksen gratis på de fleste attraksjonene der barnet trenger følge. Vi skal i Liseberg på tirsdag og kommer til å kjøpe Åkpass til eldstemann som kan ta det meste, og dele på et kuponghefte og to til oss andre.

Åh!! Så flott! Det er jo supert, for mannen min er også ganske lunken til å ta karuseller, han er ikke så som meg når vi går inn i en fornøyelsespark. Han gjør det kun for barna og en og annen karusell, men det er jeg og barna som er helt ville der inne. Så han og minsten kan jo dele en slik kuponggreie, genialt! Hvis man plutselig skulle slippe opp for kuponger, er det kanskje bare å gå til inngangen og kjøpe flere, eller? Jeg og eldste må ha et åkpass hver, for vi kommer til å ta alt som kan tas. Men jeg finner ikke høydemål for karusellene på hjemmesiden deres, er jeg blind? Skulle likt å viste hva eldste ikke kan ta, hun rekker akkurat 120-grensen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 21:53   #43
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

I Oslo har du både Frognerbadet og Tøyenbadet. Jeg foretrekker Frognerbadet. http://www.idrettsetaten.oslo.kommun.../frognerbadet/

Hvor i Oslo skal dere bo? Ska dere bo i nord/øst er også Nebbursvollen friluftsbad i Lillestrøm et fint utebassenganlegg. Der er det lekeplasser, grillmulighet og deiig å tilbringe noen dager.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 21:54   #44
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.864
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvis man plutselig skulle slippe opp for kuponger, er det kanskje bare å gå til inngangen og kjøpe flere, eller?

Det er bare å kjøpe flere ja!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 21:55   #45
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

I Oslo har du både Frognerbadet og Tøyenbadet. Jeg foretrekker Frognerbadet. http://www.idrettsetaten.oslo.kommun.../frognerbadet/

Hvor i Oslo skal dere bo? Ska dere bo i nord/øst er også Nebbursvollen friluftsbad i Lillestrøm et fint utebassenganlegg. Der er det lekeplasser, grillmulighet og deiig å tilbringe noen dager.

Takk. Jeg husker ikke adressen der vi skal bo, men det er nær Romsås.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 21:57   #46
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.846
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Iset: Skal dere bo hos H?
Er ikke så langt å køre til LIllestrøm da.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 21:57   #47
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Du er ikke nødt til å kjøpe Åkpass. Du kan kjøpe kuponghefter istedet, det blir billigere for de minste. De fleste attraksjonene for de minste koster bare 1 kupong, og i tillegg går en voksen gratis på de fleste attraksjonene der barnet trenger følge. Vi skal i Liseberg på tirsdag og kommer til å kjøpe Åkpass til eldstemann som kan ta det meste, og dele på et kuponghefte og to til oss andre.

Sånn pleier vi å gjøre det også. I tillegg er det gratis for medfølgende voksen på en del av de små barnekarusellene.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 22:00   #48
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Iset: Skal dere bo hos H?
Er ikke så langt å køre til LIllestrøm da.

Ikke denne gangen, men vi skal definitivt møte henne, og jeg tar kanskje en overnatting alene hos henne om det blir tid (hun har det litt travelt og skal på hyttetur osv). Så får heller jeg og eldste ta oss en tur og bo hos henne til høsten.

Svigermor bor i Oslo, hun kjøpte leilighet der i januar da hun ble overflyttet fra Sola flyplass til Gardermoen i forbindelse med jobb, så hun er bare hjemme her i ferier og helger. Hun skal være her på ferie de ukene vi har ferie, så da fikk vi låne hennes leilighet gratis de ukene. Herlig.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 22:04   #49
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Takk. Jeg husker ikke adressen der vi skal bo, men det er nær Romsås.

Fra Romsås er det ikke langt til Nebbursvollen. Dere kjører på under 15 minutter vil jeg tro. På Nebbursvollen er det tre bassenger, et knøttebasseng, et barnebasseng og et 25 meters svømmebasseng. Det er to/tre vannsklier, lekeplass, kiosk, masse gressplener å ligge på/leke på og ikke minst ganske rimelig inngang. Anbefales.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 22:05   #50
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Dere må jo bare ta en tur til Gøteborg - herlig by - absolutt

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 22:06   #51
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Fra Romsås er det ikke langt til Nebbursvollen. Dere kjører på under 15 minutter vil jeg tro. På Nebbursvollen er det tre bassenger, et knøttebasseng, et barnebasseng og et 25 meters svømmebasseng. Det er to/tre vannsklier, lekeplass, kiosk, masse gressplener å ligge på/leke på og ikke minst ganske rimelig inngang. Anbefales.

Oj. Er det utendørs altså? Høres herlig ut! Dit skal vi definitivt! Håper det ikke er prakka fullt av folk der, vi kan jo i hvert fall dra tidlig på en hverdag.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 22:07   #52
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.846
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ikke denne gangen, men vi skal definitivt møte henne, og jeg tar kanskje en overnatting alene hos henne om det blir tid (hun har det litt travelt og skal på hyttetur osv). Så får heller jeg og eldste ta oss en tur og bo hos henne til høsten.

Svigermor bor i Oslo, hun kjøpte leilighet der i januar da hun ble overflyttet fra Sola flyplass til Gardermoen i forbindelse med jobb, så hun er bare hjemme her i ferier og helger. Hun skal være her på ferie de ukene vi har ferie, så da fikk vi låne hennes leilighet gratis de ukene. Herlig.

Så deilig med gratis leilighet da.
Håper dere får en fin ferie.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 22:08   #53
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.846
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

http://www.skedsmo.kommune.no/Admini...n-Friluftsbad/

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 22:09   #54
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Oj. Er det utendørs altså? Høres herlig ut! Dit skal vi definitivt! Håper det ikke er prakka fullt av folk der, vi kan jo i hvert fall dra tidlig på en hverdag.

Det er utendørs og veldig deilig, synes jeg. Det blir aldri så prakka med folk der, fordi det er så god plass. På Frognerbadet derimot... (sild i tønne). Jeg oppdaget Nebbursvollen for noen år siden, og drar stadig tilbake. Ikke det mest spektakulære badeanlegget, men veldig deilig, rent og avslappende.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 22:13   #55
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Oj det ser jo knall ut, tusen takk for link! Ser at det koster 210,- kroner for oss fire i inngang, mens et klippekort på 8 klipp koster det samme. Da går vi vel heller for klippekortet og kan gå 2 ganger og bade! Da sitter vi igjen med 2 klipp vi ikke får brukt, men de kan jo H og sønnen få.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 08:43   #56
nicomama
Superaktiv
 
nicomama sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 345
nicomama er litt kul
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Opprinnelig lagt inn av Smoothie, her.

Vi skal bo på hyttene på Karralund når vi skal til Gøteborg senere i sommer. Nå fikk jeg enda mer lyst til å dra, høres helt topp ut !
Men frokost inkludert i døgnleien? Bodde dere på hytte eller hotell?


Vi bodde på hytte. Bare gled deg, det er utrolig koselig. Og veldig hyggelig betjening uansett hvem du møter på din vei.. Kommer garantert til å dra tilbake.

nicomama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 17:18   #57
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Iset: Tilbud på 6 mannstelt: http://www.gsport.no/Produkt/718816%...rce=Nyhetsbrev

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 18:26   #58
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Vi pleier å overnatte på Novotel i Gøteborg. De har Liseberg-pakke, og det er et veldig barnevennlig hotell.
http://novotel.se/

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 19:46   #59
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Tinkadott: takk. Men høner får tenner før mannen bruker penger på et telt, så jeg får vente til jeg begynner i fulltidsjobben min til høsten, da kan jeg kjøpe akkurat hvilket telt jeg vil.

Takk alle, men det blir ingen overnatting allikevel. Mannen synes vi heller skal ta Sverigeturen i to omganger, siden vi er i Oslo såpass lenge og ikke helt vet hva vi skal gjøre alle dagene. Greit å fylle dagene med noe. Da blir det altså Oslo - Liseberg en dag og Oslo - Svinesund en annen dag. Går greit det.

Men takk for alle linker, jeg skal spare på dem til en annen gang, for jeg har lyst å ta en Gøteborg-tur om ikke så lenge!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 19:49   #60
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billig overnatting i Gøteborg?

Iset: Tror faktisk det vil lønne seg med ei natt på hotell fram for bil t/r med tanke på drivstoff, slitasje og bompenger

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no