Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Dere som har kaffe latte på stua eller andre rom

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-06, 09:54   #21
Lille Blink
Aktiv
 
Lille Blink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 289
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Sv: Dere som har kaffe latte på stua eller andre rom

Vi har helt hvite lister og lys antikk på veggene og cafelatte på andre vegger... har blandt de to fargene litt og de går utrolig godt sammen...

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 12:04   #22
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som har kaffe latte på stua eller andre rom

Opprinnelig lagt inn av Siv, her.

Vi har kaffe latte farge i stua og i gangen. Listene er vanlig trehvite.

Sånn har vi det også.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 12:12   #23
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har kaffe latte på stua eller andre rom

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Har hvite lister på gulv og tak, og malt en kortvegg i sjokolade.

hihi.. det har vi å..

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 12:13   #24
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har kaffe latte på stua eller andre rom

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

leste nettopp på et forum at noen produsenter har latte med rosa i , noen ikke. Noen som aner hvilke produsenter som har kaffe latte UTEN rosa???

Har du sett på fargen som heter Lys Toscana? Den er nesten lik, men med brunt istedenfor rosa.. veldig fin.

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 12:16   #25
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har kaffe latte på stua eller andre rom

Her ser du listverk i hvit og kaffe latte fra jotun på veggen. Taket, som er hvitlasert furu, skal også males etterhvert, helt hvitt


Sist redigert av emm : 15-12-10 kl 19:47.
emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 21:36   #26
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.774
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har kaffe latte på stua eller andre rom

Vi har Lys Antikk lister og Kaffe Latte på veggen på kontoret. Rommet er nordvendt og fargen er veldig varm og fin på det rommet (ikke rosa). Vi har Jotuns Kaffe Latte. På stuen har vi en farge som heter Vanilje, som ikke har noe rødt i det hele tatt. Jeg hadde tidligere Lys Toscana i stuen, men ble lei rødskjæret.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 22:03   #27
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere som har kaffe latte på stua eller andre rom

Vi holder på å pusse opp stua nå, har slått på ferdigmalte plater i fargen cafelatte, lister og rundt dører og vinduer skal vi ha fargen eggehvit, synes det er veldig pent. har kjøpt ferdigmalte lister også.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 22:17   #28
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har kaffe latte på stua eller andre rom

Har brukt kaffe latte flere ganger, og aldri sett at det er rosa?

Min søster malte "vanilje" nå, som er det samme som kaffe latte - og det er iallefall ikke rosa?

Hvite lister ja.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 22:26   #29
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har kaffe latte på stua eller andre rom

Jeg kjøpte kaffe latte, eller vanilje om en vil. Det er fra jotun. og de sa at kaffe latte og vanilje er akkuratt det samme. I morgen står turen for lister. det blir lys antikk, latte eller eggehvitt. tipper jeg.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 22:38   #30
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har kaffe latte på stua eller andre rom

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Jeg kjøpte kaffe latte, eller vanilje om en vil. Det er fra jotun. og de sa at kaffe latte og vanilje er akkuratt det samme. I morgen står turen for lister. det blir lys antikk, latte eller eggehvitt. tipper jeg.

Da jeg malte min leilighet i Asker en gang ble det kaffe latte på vegger og latte på karmer etc.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 22:41   #31
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har kaffe latte på stua eller andre rom

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Da jeg malte min leilighet i Asker en gang ble det kaffe latte på vegger og latte på karmer etc.

Ble det fint eller?? Du har ikke tilfeldigvis bilde??

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 00:05   #32
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har kaffe latte på stua eller andre rom

Vi har kaffe latte i hallen og latte i den ytterste gangen. Dobble glassdører imellom...Passer fint sammen synes jeg... Listene i hallen er vel faktisk creme, tror jeg...Fint det også

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 00:18   #33
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har kaffe latte på stua eller andre rom

Jeg har ett rom med kaffe latte og helt kritthvite lister, og et annet rom med lys antikk og hvite lister der og. Synes det er veldig fint ! Fargen kommer godt frem til de helt hvite listene

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 09:12   #34
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har kaffe latte på stua eller andre rom

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Ble det fint eller?? Du har ikke tilfeldigvis bilde??

Nei.. jeg har ikke det. Flytta derfra i 2002.
Men jeg synes det ble fint iallefall. Latte er jo nesten helt hvitt. Men kanskje litt mykere?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 09:19   #35
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.774
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har kaffe latte på stua eller andre rom

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Jeg kjøpte kaffe latte, eller vanilje om en vil. Det er fra jotun. og de sa at kaffe latte og vanilje er akkuratt det samme. I morgen står turen for lister. det blir lys antikk, latte eller eggehvitt. tipper jeg.

Jeg er 100 % sikker på at de to fargene ikke er de samme. Jeg har nemlig testmalt, og ser at det er nyanseforskjeller. Kaffe Latte er nok litt beigere, mens Vanilje er litt gulere.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 12:07   #36
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har kaffe latte på stua eller andre rom

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg er 100 % sikker på at de to fargene ikke er de samme. Jeg har nemlig testmalt, og ser at det er nyanseforskjeller. Kaffe Latte er nok litt beigere, mens Vanilje er litt gulere.

Jeg så på fargekoder på malebutikken, de er like, og maleren sa at det er nøyaktig den samme mengden av de ulike fargene i begge de to blandingene. Så de er akkuratt lik sa han. Ja, ja.... jeg krangler ikke! Stuen er malt i to strøk, og er nyyyyydelig!!!!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 12:08   #37
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.115
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har kaffe latte på stua eller andre rom

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Jeg så på fargekoder på malebutikken, de er like, og maleren sa at det er nøyaktig den samme mengden av de ulike fargene i begge de to blandingene. Så de er akkuratt lik sa han. Ja, ja.... jeg krangler ikke! Stuen er malt i to strøk, og er nyyyyydelig!!!!

Åh, så bra! Jeg vil se! Har du bilde? Har du malt taket også?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 12:24   #38
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.774
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har kaffe latte på stua eller andre rom

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Jeg så på fargekoder på malebutikken, de er like, og maleren sa at det er nøyaktig den samme mengden av de ulike fargene i begge de to blandingene. Så de er akkuratt lik sa han. Ja, ja.... jeg krangler ikke! Stuen er malt i to strøk, og er nyyyyydelig!!!!

Da har vi nok to forskjellige Kaffe Latter tenker jeg. (De finnes jo i forskjellige varianter). Jeg har også tidligere hørt at Vanilje og Kaffe Latte er den samme fargen, hvilket var en av grunnene til at jeg testmalte. (Fargekodene på mine farger var forskjellige, men jeg husker ikke hva de var).

Så bra at det ble fint, da!

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 11:31   #39
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dere som har kaffe latte på stua eller andre rom

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Jeg så på fargekoder på malebutikken, de er like, og maleren sa at det er nøyaktig den samme mengden av de ulike fargene i begge de to blandingene. Så de er akkuratt lik sa han. Ja, ja.... jeg krangler ikke! Stuen er malt i to strøk, og er nyyyyydelig!!!!


Bilde? Skal også male stua i kaffelatte...

(men først må jeg male ferdig gangen....)

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 18:56   #40
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har kaffe latte på stua eller andre rom

bilde skal bli. Må bare få på plass møblene I løpet av morgendagen er nok bilde på plass!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no