Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Projektor...

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-06, 00:52   #21
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Projektor...

Vi har hatt projector i 3 år nå.
Nå har vi solgt lerrete vårt og vi skal male med en type maling (til slikt bruk)
som er litt gråaktig.
Male det rett på veggen.
Ramme det inn med mørke lister.
Ble dritt lei lerretet. Stygt var det og.

Projectoren våres syns ikke, da den er bak en bjelke.
Når denne nye lyspæren er brukt opp, skal vi kjøpe ny projector.
Dette er vår 3 pære og de er dyre.

Dere MÅ ha skikkelig surraound lyd, foran,siden midten og bak...
Skikkelig digg å spille spill på og.
Vi bruker våres til tv, dvd, videospiller og data.

Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 18:30   #22
Lille Blink
Aktiv
 
Lille Blink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 289
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Sv: Projektor...

clubby: Må bare spørre experten her Hvor mye DB er en stillegående projektor? Vår er sikkert det, jeg har kun hørt at den avkjøles etter en film, en lang film altså

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 19:33   #23
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Projektor...

Opprinnelig lagt inn av Lille Blink, her.

clubby: Må bare spørre experten her Hvor mye DB er en stillegående projektor? Vår er sikkert det, jeg har kun hørt at den avkjøles etter en film, en lang film altså


Den mest stillegående hjemmekino projektoren jeg vet om er en Sanyo Z5 med hele 22dB

Dataprojektorer slik som dere har skal være mellom 30 og 40dB

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 18:09   #24
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Projektor...

clubby! Jeg funderer på å overraske mannen med projektor til jul. Hva vil du anbefale??? Vi må vel ha lydannlegg og... Hverkan jeg eller han har peiling, men jeg ønsker ikke å betale alt for mye for da, da vi studerer.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 21:02   #25
Lille Blink
Aktiv
 
Lille Blink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 289
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Sv: Projektor...

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

clubby! Jeg funderer på å overraske mannen med projektor til jul. Hva vil du anbefale??? Vi må vel ha lydannlegg og... Hverkan jeg eller han har peiling, men jeg ønsker ikke å betale alt for mye for da, da vi studerer.

De har en på Lefdal til 5995,- MEN det er vel ikke noe Clubby vil anbefale da han jobber med dette... Jeg vet at mange kunder er fornøyde med den, men så har vanlige folk som oss ikke peiling heller da...

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 21:25   #26
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Projektor...

prisen høres veeeeldig fornuftog ut da!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 00:11   #27
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Projektor...

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

clubby! Jeg funderer på å overraske mannen med projektor til jul. Hva vil du anbefale??? Vi må vel ha lydannlegg og... Hverkan jeg eller han har peiling, men jeg ønsker ikke å betale alt for mye for da, da vi studerer.

Anbefaler Sanyo PLV-Z5 som du får hos Hi-Fi Center Kjeden. Den koster kr. 16.000,- er HD Ready (1280x720 oppløsning) nok med gode innganger og meget plasseringsvennlig, samt utrolig stillegående. Dette er en riktig 16:9 projektor.
Har dere råd så er dette den beste. Knall bra bilde rett ut av esken.
Denne har 3 år garanti på projektoren og 2 år på pæren.

Opprinnelig lagt inn av Lille Blink, her.

De har en på Lefdal til 5995,- MEN det er vel ikke noe Clubby vil anbefale da han jobber med dette... Jeg vet at mange kunder er fornøyde med den, men så har vanlige folk som oss ikke peiling heller da...

Den projektoren fra Optoma som du sikter til her er en 800x600 oppløsning, bråker like mye som en dataprojektor, 4:3 format og noe jeg ikke ville ha satset på. Den har kun 1 år garanti....!

Husk at, når du først får projektor, blir du hekta og begynner å fine-tune bilde etter hvert.. da må du igjen bytte projektor. Heller kjøpe en du kan ha i 3-5 år før du må bytte.

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 11:12   #28
Lille Blink
Aktiv
 
Lille Blink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 289
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Sv: Projektor...

Clubby: Mulig det bare er 1 års garanti på den, men da kan det være lurt å kjøpe trygghets garanti på den... Hvet ikke hvor mange år du kan få tilbudt, men iallfall 3 år hvis ikke mer Det er jo en uflaks forsikring og når det nærmer seg slutt på forsikringen så "huffda, jeg mistet den da jeg skulle feste den i taket en annen plass"... Eller "Jeg har den ståenden på en hylle og så dro ungene i ledningen sånn at den datt ned... vi var ikke hjemme og ungene har ramponrt hele skiten da de skulle prøve å sette den på plass igjen..."

Hvis den blir så ødelagt at det ikke kan fikses så får du en helt ny tilsvarende og finnes det bare dårligere og modellen du har er utgått så får du en ny tilsvarende vare, men mye bedre Så det er ikke dumt det der...
(kalles på godt norsk forsikringssvindel, MEN dette er saker som kan skje og du kan ikke bli tatt på det) Så slipper man å bruke husforsikringen... Husforsikringen har en egenandel mellom 2000kr og 6000kr og i tillegg så skal dem ta takst av produktet!!!

(Ja, jeg selger sånne forsikringer og, men jeg sier ikke dette til kundene naturligvis... altså det som man kan gjøre til egen vinning...)

Jeg hvet de har en til 15000kr også som skal være ganske bra...

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no