Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tips til shopping i New York?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-08, 13:50   #1
Gwen
Midtsommerprinsesse
 
Gwen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 977
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tips til shopping i New York?

Pappan min skal til New York om 2 uker og vil gjerne kjøpe ting som vi ønsker oss med tilbake til Norge.
Jeg ønsker derfor tips til hva som lønner seg å kjøpe "der borte" både til mann, kvinne, gutt (4 år) og jente (3 år).
Tenkte jeg skulle sende med ham både ønskeliste og handleliste nemlig.

Det kan være både dyrt og billig.

__________________
2004 | 2005
Gwen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 14:43   #2
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til shopping i New York?

Jeg har selv planer om å kjøpe Dieselbukser til treåringen der borte nå i høst, samt KitchenAid-maskin til meg selv (under halv pris!). Jeg er også veldig glad i noen sko fra DKNY som jeg får til halv pris over there. Det er også deilige interiørbutikker som har andre ting enn her i byen. Det spørs jo litt hva du er ute etter, egentlig.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 14:57   #3
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.014
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tips til shopping i New York?

Kamerautstyr, på B&H superstore.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 16:04   #4
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til shopping i New York?

Klær og sko er kjempebillig. Det skal i allefall jeg shoppe litt av når jeg skal dit i oktober. Shoppet en del nå i sommer også. Hårpleieprodukter som redken er også kjempebillig!

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 20:32   #5
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til shopping i New York?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg har selv planer om å kjøpe Dieselbukser til treåringen der borte nå i høst, samt KitchenAid-maskin til meg selv (under halv pris!). Jeg er også veldig glad i noen sko fra DKNY som jeg får til halv pris over there. Det er også deilige interiørbutikker som har andre ting enn her i byen. Det spørs jo litt hva du er ute etter, egentlig.

KA til halv pris, det dekker jo nesten billetten over dammen det! Hvilken farge skal du ha?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 20:42   #6
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tips til shopping i New York?

Nike sko. Jeg prøvde sko i butikk her hjemme (både til meg og snuppa), fant detaljene på www.nike.com, og sendte med detaljert handleliste. Mannen gikk på Nike Store, og handlet alt på under 10 minutter. Det dyreste paret kostet 1699,- her, og 680,- der borte.

  Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 21:06   #7
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til shopping i New York?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

KA til halv pris, det dekker jo nesten billetten over dammen det! Hvilken farge skal du ha?

Usikker. Enten grønn eller blå. Så på en lyseblå i dag som passer bra sammen med lyseblå vannkoker fra Dualit. Hard choice. (Og så må jeg finne en lur løsning på volt-problematikken. Men hey - it's all about looks.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 21:09   #8
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til shopping i New York?

Ipod og annet Apple-stæsj. Klær fra Gymboree og Gap.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 21:42   #9
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til shopping i New York?

Klær fra Urban outfitters, Banana republic og undertøy fra Victoria's secret!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 21:44   #10
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tips til shopping i New York?

Klær fra Osh Kosh B`Gosh til de små. Masse lekkert og det min sønn gikk kledd i selv lenge etter at vi flyttet hjem.

  Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 22:31   #11
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til shopping i New York?

Hvasomhelst elektronisk. For eksempel pulsklokke, som jo er veldig i vinden her inne for tiden. (Selv kjøpte jeg dyre joggesko for en billig penge, men sko bør man vel helst prøve selv.)

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 22:40   #12
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tips til shopping i New York?

Mac.

  Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 12:16   #13
Gwen
Midtsommerprinsesse
 
Gwen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 977
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tips til shopping i New York?

Tusen takk for flotte tips!

Det er litt vanskelig å vite hva man skal velge når jeg ikke har mulighet til å se det før det blir kjøpt. Han pleier dog å være veldig flink og har hatt stor suksess med både sko og klær til podene/mannen tidligere. Dette blir siste turen "over there" så da ville jeg bare være sikker på å få med meg alt av shopping-idéer.

Jeg tror bare ikke jeg sender ham på Victoria's Secret uansett hvor fristende lekkert undertøy er.
Det tror jeg han setter pris på også...

Jeg skal surfe litt og titte på tipsene deres jeg nå..

__________________
2004 | 2005
Gwen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no