Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

VG-saken og sånn

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-19, 23:05   #21
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.456
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: VG-saken og sånn

Hvilken "side" var Christensen i i Giskesaken forresten?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-19, 23:07   #22
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: VG-saken og sånn

Dette må da være tidenes ikke-sak for alle andre enn hans (tidligere) arbeidsgiver?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-19, 00:06   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: VG-saken og sånn

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Dette må da være tidenes ikke-sak for alle andre enn hans (tidligere) arbeidsgiver?

Nei, det er jeg ikke enig i. Det er selvsagt interessant hvorvidt en profilert politisk kommentator har vært uhildet i sin dekning av er parti eller en representant.

Hvem andre hun har vært i privat relasjon med er helt uinteressant (bortsett fra at Tønnes navngitte outing den gangen er en ganske spesiell situasjon, mediemessig). Jeg ante ikke hvem hun var, for øvrig.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-19, 00:10   #24
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: VG-saken og sånn

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Hvem andre hun har vært i privat relasjon med er helt uinteressant (bortsett fra at Tønnes navngitte outing den gangen er en ganske spesiell situasjon, mediemessig). Jeg ante ikke hvem hun var, for øvrig.

Men Tønne outet vel henne ikke? Jeg er rimelig sikker på at det var en annen kvinne i den saken.

Ellers er jeg enig med Polyanna her. Og verken dette eller Hadjas forhold er særlig bra for Ap.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-19, 01:19   #25
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: VG-saken og sånn

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Men Tønne outet vel henne ikke? Jeg er rimelig sikker på at det var en annen kvinne i den saken.

Ellers er jeg enig med Polyanna her. Og verken dette eller Hadjas forhold er særlig bra for Ap.

Hun hintet i alle fall veldig tydelig i podcasten, dette har senere blitt sensurert bort, men fornavnet sies på en måte helt på slutten og det ligger der fremdeles. Og jo, det er samme kvinnen.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-19, 01:40   #26
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: VG-saken og sånn

Tønne skiter jeg i, altså. I utgangspunktet tajik også, jeg har inntrykk av at det er relativt ryddig håndtert. Men fiffig, selvsagt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel

Sist redigert av Polyanna : 17-01-19 kl 02:41.
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-19, 07:15   #27
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: VG-saken og sånn

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Men Tønne outet vel henne ikke? Jeg er rimelig sikker på at det var en annen kvinne i den saken.

Ellers er jeg enig med Polyanna her. Og verken dette eller Hadjas forhold er særlig bra for Ap.

Ja, jeg vet som sagt ikke, men husker saken. Og når man googler navnet til Christensen, kommer mannen til Tønne opp som topptreff. Igjen, uinteressant om de har hatt seg, men en spennende personvernsak om hvorvidt man kan fortelle hva som helst rundt sitt eget liv i sin egen podcast.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-19, 07:30   #28
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: VG-saken og sånn

Tønne har outet henne i podcasten sin, og har generelt sett brukt den kanalen til å ha en ganske fæl skittentøyvask. Men den er irrelevant i saken her, som burde handle om det Polyanna nevner, men som drukner i "hun har hatt seg med to gifte menn", som jo er helt hårreisende at skal ha fokus i denne saken.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-19, 08:03   #29
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: VG-saken og sånn

Tja, jeg selv om saken i sosiale medier drukner i anklager om at hun er en "homewrecker". Så syns jeg ikke det er hovedfokus i de mer seriøse mediene. Poenget er at mannen måtte gå på dagen, og at det har versert rykter i lengre tid om at de har hatt et forhold.

Jeg syns det er interessant å se hvordan mediene spinner både dette forholdet og Tajiks forhold til en greie om at verken DN eller VG kan ha vært uhildet i Giske-saken, med undertone om at forholdene må ha vært etablert mens den saken pågikk. Det er ingen som tenker seg at forholdet kan ha vært et resultat av journalistisk kontakt i saken, som så har utviklet seg videre.

Jette Christensen var for øvrig en av Tajiks støttespillere. Og jeg syns dette lukter drittpakke fra Giske-leiren lang vei, og et forsøkt på å ta livet av Christensens (og Tajiks) politiske karrierer, som hevn for at de gikk etter Giske. (Velkjent taktikk fra hans side). Jeg skulle gjerne visst hvor tette bånd de har til folk i Giske-leiren, en del av de som roper høyest om hvor problematisk disse forholdene er. Faktum er at politikere og journalister er i seng med hverandre, både metaforisk og faktisk, på veldig mange områder. Politikere bruker journalistene til å fronte sine saker, og journalistene bruker politikerne til å grave frem juicy informasjon som kan føre til store oppslag. Det er ikke bare seksuelle forhold som er problematisk. Andre relasjoner kan føre til vel så tette og problematiske forhold, men det slås sjelden opp på samme måte som når det er sex involvert.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-19, 09:37   #30
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: VG-saken og sånn

Tajik og han DN-journalisten har, etter det jeg forstår, opptrådt relativt ryddig i denne saken, og jeg syns deres fortelling er plausibel. Og DN hadde vel eller ikke de der kildene som åpenbart satt i sentralstyret og/eller helt sentralt rundt toppledelsen, som VG hadde, gjennom hele prosessen i 2017 og 2018. DN hadde (og har) mer kilder rundt selve adferden til Trond Giske, hvis jeg husker det riktig. Ikke noe man trenger folk i toppledelsen for å få kunnskap om.

Det uheldige her, for VGs del, er jo at journalisten har satt dem i en situasjon der man kan reise helt legitime spørsmål rundt deres uhildethet og deres kildebruk.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-19, 09:38   #31
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: VG-saken og sånn

Og ja, kanskje er det en drittpakke, men SNAKK om å stille seg lagelig til for hugg!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-19, 09:50   #32
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.456
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: VG-saken og sånn

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og ja, kanskje er det en drittpakke, men SNAKK om å stille seg lagelig til for hugg!

Enig. Det er noe Sandberg/Letnes-aktig over historien. Profesjonalitet, integritet og risikovurdering smelter jo rundt mannen når han blir forelsket. Rent menneskelig er det jo litt søtt, men betyr også at det er helt betimelig å gå kildekritisk til verks på VGs kommentararbeid det siste året. Journalister har stor makt. Den skal vi forvente at de forvalter på en etisk forsvarlig måte.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-19, 10:28   #33
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: VG-saken og sånn

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Enig. Det er noe Sandberg/Letnes-aktig over historien. Profesjonalitet, integritet og risikovurdering smelter jo rundt mannen når han blir forelsket. Rent menneskelig er det jo litt søtt, men betyr også at det er helt betimelig å gå kildekritisk til verks på VGs kommentararbeid det siste året. Journalister har stor makt. Den skal vi forvente at de forvalter på en etisk forsvarlig måte.

Jeg er selvfølgelig helt enig i at journalistene skal forvalte sin makt på en etisk måte, og at det er viktig at redaktørene er kjent med relasjoner som kan påvirke den enkelte journalists uhildethet i en sak.

Og så syns jeg det er interessant at dette males som noe problematisk for VG. Det er jo ikke VG som er problemet, siden jeg forutsetter at de har redaktører som er i stand til å tenke sjæl. For AP, derimot er dette en kjempeproblematisk sak, siden det ikke er noen tvil om hvem som nå er hovedmistenkt for å stå for alle de juicy lekkasjene fra interne møter. Greia er jo at det lakk i begge retninger, og jeg tviler på at det bare var denne relasjonen som førte til lekkasjer.

Det er en god grunn til at Tajik gikk ut og informerte om forholdet (og han sa opp jobben) i det det var noe mer en bare en flirt. Det samme gjorde hun for øvrig da hun begynte å date høyrepolitikeren Stefan Heggelund. Sånn jeg kjenner henne, så er hun rimelig røddig når det kommer til alt det er viktig at folk skal vite om ift hennes relasjoner, selv om hun egentlig er kjempeprivat.

Jeg syns det er veldig interessant at Christensen fremstilles som en "honningfelle", når det i vel så stor grad kan påstås at det er Jacobsen som har lokket henne utpå, og muligens lurt henne til å dele informasjon hun så absolutt ikke burde ha delt med VGs politiske kommentator.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-19, 10:43   #34
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.456
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: VG-saken og sånn

Jeg er ikke uenig, Gaia. Det er selvfølgelig riktig at det er kjempeproblematisk andre veien for AP også. Jeg tror ikke en av disse to er honningfelle for den andre. De kan like gjerne være likeverdige honningfeller for hverandre. He he.

Gitt at de har hatt et tett personlig forhold siden våren 2018 uten å informere sine respektive sjefer, og det har ført til lekkasjer for AP og til en slagside for VGs kommentarer - så har de ført sine arbeidsgivere inn i en tillitskrise overfor sine velgere/ kunder.

Jeg burde skrevet: "profesjonalitet, integritet og risikovurdering smelter jo rundt det forelskede paret."

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-19, 11:07   #35
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: VG-saken og sånn

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Jeg burde skrevet: "profesjonalitet, integritet og risikovurdering smelter jo rundt det forelskede paret."

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-19, 11:08   #36
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: VG-saken og sånn

Denne podcasten ble litt rar nå: https://www.vg.no/podcast/giaever-og...brenneaviser-/

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-19, 11:54   #37
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: VG-saken og sånn

Podcasten henviste til denne, skrevet av Giæver:
https://www.vg.no/nyheter/meninger/i...noeret-i-baann
"La VG brenne som en fakkel for kjærligheten".


Sist redigert av -ea- : 17-01-19 kl 12:03.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-19, 16:00   #38
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: VG-saken og sånn

Sitat:

Det er liten tvil om at Bahareh Letnes ikke bare har snøre og krok, men kjetting og dregg, solid festet i bunn av sjelen på Per Sandberg. Og vice versa.

De to er så overveldet av forelskelse at de gjør en haug med corny ting sammen av typen som virker som en god idé når hjertene står i brann og man ikke bryr seg om hva andre måtte mene. Men som kan virke litt flaut på alle som er så uheldig ikke å vandre rundt i kjærlighetsfeber.

Det var denne som kom opp i hodet mitt da jeg leste denne saken.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-19, 15:41   #39
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: VG-saken og sånn

Jeg hørte på en podcast på NRK i dag, og jeg kjenner at jeg blir litt irritert.
Jeg er rivende uenig med Bollestad politisk, men synes det er uheldig, og frekt å si at de tenker på boller når de ser henne for hun er rund som en bolle. Hva med Hoksrud da liksom, var ikke han rund, og hva med han og mat da?
Hvorfor er det kvinnes kropper som kommenteres, og ikke menns?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-19, 18:00   #40
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.008
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: VG-saken og sånn

Hvilken podcast var det?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no