Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Koseklær

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-18, 00:23   #21
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Koseklær

Jeg har flere kosebukser i ull, og liker den fra Days Like This best. Tenkte jeg skulle kjøpe bukse og genser fra merinoullserien deres for å ha på hytta, men venter på salget ...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-18, 00:27   #22
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Koseklær

Yogatøy fra Rituals. Myke stoffer og deilig kvalitet men også fint snitt. Har de vide som Niobe har fr Cubus i alle farger men de blir nuppete i stoffet. Jeg elsket velurbuksene B Young hadde før i tiden for de var rette i bena, men de finnes visst ikke lengre.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-18, 01:13   #23
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koseklær

Bor i klær fra WoolLand for tiden, det er ulltøy i merinoull.
Dette er favoritt-settet, Geilo hettegenser og Trysil bukse og et enormt stort bilde:

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-18, 01:48   #24
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koseklær

Pysjbukse fra Cubus i velour eller noe. Med pingviner og små isbjørner. Over er ofte en ulltrøye eller en genser av noe slag.

De fleste kosebukser for korte til meg, men har en yogasak fra Casall som er OK også.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 28-12-18 kl 00:35.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-18, 08:03   #25
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koseklær

Ja, lengden er en utfordring for meg også, mye blir for kort. Uttal gjerne noe om lengden. Data like this ser f.eks. ganske korte ut.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-18, 11:06   #26
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koseklær

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ja, lengden er en utfordring for meg også, mye blir for kort. Uttal gjerne noe om lengden. Data like this ser f.eks. ganske korte ut.

Jeg har motsatt problem av deg, og er alltid litt for kort. Woolland har veldig god lengde på tøyet sitt for deg, altså alt for langt for meg. Det står innerbenslengde oppført i nettbutikken deres.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-18, 12:45   #27
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koseklær

Hvordan er lengden på yogabuksen fra Nøstebarn?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-18, 19:58   #28
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Koseklær

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ja, lengden er en utfordring for meg også, mye blir for kort. Uttal gjerne noe om lengden. Data like this ser f.eks. ganske korte ut.

Det er derfor jeg ofte ender opp med herrebukser, de er som regel lenger i beina enn damemodellene.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-18, 23:20   #29
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Koseklær

Jeg har en veldig kosete velour-buksedress på akkurat nå. Mørk blåsvart i et utrolig mykt slafsestoff. Den ble kjøpt på Bik-Bok for ikke lenge siden.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 00:00   #30
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Koseklær

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Eier visst ikke koseklær.


Det gjør visst ikke jeg heller, og vet ikke helt om jeg savner det heller. Det virker jo sånnsett behagelig, men ville jeg noen gang brukt det? Når bruker man det?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 00:02   #31
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Koseklær

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Det gjør visst ikke jeg heller, og vet ikke helt om jeg savner det heller. Det virker jo sånnsett behagelig, men ville jeg noen gang brukt det? Når bruker man det?

Det lurer jeg på også. Når jeg kommer fra jobb er det middag og lekser og så begynner kjøring og henting. Kunne vel skiftet når ungene er i seng, men.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 00:26   #32
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Koseklær

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Det gjør visst ikke jeg heller, og vet ikke helt om jeg savner det heller. Det virker jo sånnsett behagelig, men ville jeg noen gang brukt det? Når bruker man det?

Helger, fridager og romjula.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 00:36   #33
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koseklær

Jeg har blitt sett offentlig opp til flere ganger i mine (okei, sønnen min sine) grå sweatpants. Ellers bruker jeg den slags om morgenen før jeg dusjer (mens jeg gjeter unger), eller skifter på meg om kvelden etter løpetur eller andre fysiske aktiviteter som har gjort at jeg har hatt på meg noe annet enn hverdagsuniform.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 00:36   #34
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Koseklær

Jeg bruker tights fra HM, egentlig treningstights tror jeg, men den er superkomfy. Har også en bukse som Niobe viste fra cubus.

Bruker det hjemme på kvelden, eller i helger og fridager ja.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 00:36   #35
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koseklær

Helg og fridager.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 00:48   #36
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koseklær

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Det gjør visst ikke jeg heller, og vet ikke helt om jeg savner det heller. Det virker jo sånnsett behagelig, men ville jeg noen gang brukt det? Når bruker man det?

Jeg brukte aldri noensinne slike plagg før jeg begynte å trene. Nå bruker jeg det om morgenen de dagene jeg skal trene om formiddagen og dusje etter det, eller etter jeg har trent og dusjet om kvelden.


Sist redigert av Hyacinth : 28-12-18 kl 01:22.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 01:10   #37
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Koseklær

Bruker det etter trening og dusj før jeg legger meg.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 08:15   #38
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koseklær

Jeg skifter til andre klær når jeg kommer hjem fra jobb. Det tar omtrent 30 sekunder, så det rekker jeg til tross for middagslaging og lekser.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 10:54   #39
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Koseklær

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg skifter til andre klær når jeg kommer hjem fra jobb. Det tar omtrent 30 sekunder, så det rekker jeg til tross for middagslaging og lekser.

Men brukes de da også om du skal levere sønnen din på noe eller på butikken?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 11:17   #40
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Koseklær

Skifter også rett etter jeg kommer hjem. Ungene er såpass store at de kommer seg dit e skal selv, og de dagene jeg har trening, skifter jeg til treningstøy før jeg drar og tilbake til koseklær etter dusjing i etterkant av trening.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no