Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilke leselampe ved sengen anbefaler du?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-18, 17:07   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.439
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Hvilke leselampe ved sengen anbefaler du?

Vi pusser opp soverommet, og endelig skal jeg få på plass nattbord og skikkelig leselys. Noen som vet om gode lamper som fungerer fint som leselys til boken. Er det best å ha lampe som henger på veggen kanskje?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 18:31   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke leselampe ved sengen anbefaler du?

For meg/oss er det viktigste å ha leselamper som kan dimmes. Mannen vil lese på sengen, og jeg blir mannevond av for sterkt lys når jeg skal sove.

Vi har noen helt greie fra Herstal.

Skulle jeg valgt bare ut i fra design, ville jeg hatt Seed fra Northern Lighting.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 20:06   #3
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.439
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke leselampe ved sengen anbefaler du?

Seed har jeg vurdert. Selv om den er ganske dyr. Kan den dimmes?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 21:54   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke leselampe ved sengen anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Seed har jeg vurdert. Selv om den er ganske dyr. Kan den dimmes?

Nei, men produsenten påstår at den skal fungere likevel:

Sitat:

Det fokuserte, men likevel myke lyset som utstråles gjør det mulig å lese i sengen, mens din partner sover. Det er lett å styre lysets retning da armen er fleksibel og lett å bevege. Det er ingen sak å montere lampen til veggen, nattbordet eller over reolen i lesehjørnet.

Jeg tror vel sånn passe på akkurat det. Jeg har aldri undersøkt det ordentlig, siden det har vært utelukket å bruke 5000 på nattbordlamper hittil.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 22:11   #5
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke leselampe ved sengen anbefaler du?

Ikea har noe lignende. De har vi, og de fungerer godt. De kan ikke dimmes da. Som denne, bare at den er skrudd fast i veggen. Liten prisforskjell fra den over.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 22:14   #6
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke leselampe ved sengen anbefaler du?

Vi har hver vår dimbare justerbare montert mellom oss på veggen over senga. På den måten lyser de vekk fra den andre som ikke skal lese og vil ha det mørkt.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-18, 22:16   #7
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke leselampe ved sengen anbefaler du?

Noe sånt som denne; https://www.lysbutikken.no/innebelys...elamper-dobbel

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no