Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Diettens første dag. Lettere :urk:

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-12, 18:34   #421
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg har ikke ord for hvor imponert jeg er over jobben du gjør når det gjelder mat
Du er en utrolig flott mamma for lillegutt

Takk for det!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 09:14   #422
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:

Her er det fortsatt diett

litt varierende innsatsvilje, men det merkes godt på både mage og sinn når det glipper så da er det bare å henge på.

Etpar gode frokoster:
Frokost i helga: eggerøre med kyllingskinke og grønnsaker
Frokost igår: "grøt" av linser og kokosmelk, servert med kanel
Frokost idag: smoothie av bringebær, avocado, og kokosmelk også spiste vi pecannøtter til. Det var godt!

(jeg følger ikke dietten, men smoothien så så god ut. Linsegrøten gjorde det ikke. )

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-14, 08:34   #423
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:

Dere er så dyktige. Begge to! Tror ikke jeg har større sjans for en sånn diett til min sønn. Han er snart atten. Sliter med refluxen, og er utrolig vond å vende når det gjelder mat. Går bra en liten stund, og så når han blir bedre er det på'n igjen.

Han tror visst han vokser det av seg.

Mange klemmer til dere. :-)

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-14, 11:17   #424
TripptrappTREsko
Bondesjakk(matt!?)
 
TripptrappTREsko sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 71
TripptrappTREsko har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Diettens første dag. Lettere :urk:

Still going strong!? Jeg er imponert over hva du får til. Men det er vel kjempegodt å se når noe virker, selvom det er pokkers så besværlig!

TripptrappTREsko er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no