Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotell i Oslo - hvilket av disse tre?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-10, 17:00   #1
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hotell i Oslo - hvilket av disse tre?

Har disse tre valgene når det gjelder hotell (Coop hotellkupp, derfor):

Thon Hotel Oslo Panorama - i Kvadraturen.

Thon Hotel Terminus - Stenersengt (bak Oslo City?)

Thon Hotel Stefan - Rosenkrantgt.

Hvilket skal jeg bestille på?


Sist redigert av -ea- : 01-02-10 kl 22:44.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 17:16   #2
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hotell i Oslo - hvilket av disse tre?

Jeg liker ikke shady beliggenhet, ville derfor bestilt på Stefan.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 17:17   #3
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hotell i Oslo - hvilket av disse tre?

Du skal ihvertfall si fra når det er sånn at vi kan treffes.

  Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 17:30   #4
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hotell i Oslo - hvilket av disse tre?

Jeg har bare bodd på Terminus. Det har fin beliggenhet, og er enkelt og greit.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 20:23   #5
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Oslo - hvilket av disse tre?

ok, da står det mellom stefan og terminus. En stund siden jeg var i oslo på kveldstid, kanskje stefan har best beliggenhet for damer som skal gå alene hjem?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 20:43   #6
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Oslo - hvilket av disse tre?

Stefan ligger veldig bra til, og har flotte rom.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 21:49   #7
Intrigue
Superduperaktiv
 
Intrigue sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 507
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Sv: Hotell i Oslo - hvilket av disse tre?

Ville hatt Stefan på første og Terminus på andre. Ville følt meg tryggere i området rundt Stefan. Greit også med trikk etc om en behøver det

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 21:56   #8
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Oslo - hvilket av disse tre?

Takk for svar, valgte Stefanhotellet.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 22:01   #9
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hotell i Oslo - hvilket av disse tre?

Ser du alt har bestemt deg. Storesøster og jeg bodde på Terminus. Veldig greit hotell med god service og koselig frokostsal.
Beliggenheten var perfekt og det var stille og rolig om natten. Vi støtte på en ung gutt med en svær kniv på låret, men ellers var det ingen "uønskede elementer" i nærheten som vi så.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 22:16   #10
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Oslo - hvilket av disse tre?

Nå har jeg vært der og bodd på Stefan. Singelrom med nokså stort bad. Selve rommet var også ganske stort.

Anbefales!

(Større bad enn f.eks. på Rica Holberg der jeg bodde sist, og omtrent dobbelt så stort bad og rom som Thon Gyldenløve i Bogstadveien der jeg har bodd tidligere.)

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 22:22   #11
LiKa
Spent ?
 
LiKa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 571
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Sv: Hotell i Oslo - hvilket av disse tre?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Nå har jeg vært der og bodd på Stefan. Singelrom med nokså stort bad. Selve rommet var også ganske stort.

Anbefales!

(Større bad enn f.eks. på Rica Holberg der jeg bodde sist, og omtrent dobbelt så stort bad og rom som Thon Gyldenløve i Bogstadveien der jeg har bodd tidligere.)

Stefan er bra hotell !
Gyldenløve er det jeg vil kalle krypinn, inkl frokost"salen" dems...

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no