Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kleshengere til barn

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-06, 23:54   #1
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kleshengere til barn

Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Aller helst i tre (evt kledd med stoff). Plast vet jeg at finnes blandt annet på IKEA.

Tips både om butikker og på nett taes imot med takk...

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 00:25   #2
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kleshengere til barn.

http://www.luca-shop.no/prins.htm
Her har de mye fint. I hvertfall i selve butikken.

Der hvor de selger SIA, feks Galtung interiør har de også fine kleshengere.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 20:30   #3
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kleshengere til barn.

Tusen takk for link - det var nettopp noe slikt jeg var ute etter...

Vet ikke hvem som forhandler SIA i Bergen, men får stikke innom Galtung Interiør neste gang jeg er i Oslo (regner med den butikken er der?)

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 20:31   #4
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kleshengere til barn.

Jeg har kjøpt fine trekleshengere i barnestørrelse på Ikea. Men av en eller annen grunn fantes de ikke på Furuset, bare på Slependen.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 20:32   #5
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kleshengere til barn.

Sia selges hvertfall på sartor senter og flåten senter på os.. men innenfor bergen kommune er jeg ikke helt sikker.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 21:16   #6
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kleshengere til barn

Jeg har laget noen hengere av bjørkepinner. Skrudde bare inn selve kroken ned i litt tykke, buende pinner. Det ble kjempefint! Og de passer så godt sammen med de fra SIA!

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 21:17   #7
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kleshengere til barn.

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Sia selges hvertfall på sartor senter og flåten senter på os.. men innenfor bergen kommune er jeg ikke helt sikker.

Jeg får vel tåle å bevege meg utenfor kommunegrensen om jeg får tak i fine kleshengerer

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 21:18   #8
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kleshengere til barn

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Jeg har laget noen hengere av bjørkepinner. Skrudde bare inn selve kroken ned i litt tykke, buende pinner. Det ble kjempefint! Og de passer så godt sammen med de fra SIA!

Det hørtes tøft ut! kan man kjøpe løse kroker noe sted, eller tok du bare noen du hadde?

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 21:28   #9
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kleshengere til barn

av de butikkene tror jeg at den butikken som ligger ved Kid og Max på Sartor er den som har mest varer fra SiA, men kommer ikke på hva de heter.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 21:36   #10
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kleshengere til barn

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Det hørtes tøft ut! kan man kjøpe løse kroker noe sted, eller tok du bare noen du hadde?

Jeg skudde noen av ja..

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 14:20   #11
Lille Blink
Aktiv
 
Lille Blink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 289
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Sv: Kleshengere til barn

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Jeg skudde noen av ja..

Det var jo knall lurt da
Hva gjorde du med pinnene? Tok du ikke av barken eller noe?
Malte du dem?
har du bilder av dem forresten?

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no