Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Julekrans e.l. på ytterdør

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-06, 19:18   #21
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekrans e.l. på ytterør

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Ikea har også enkle av disse.
Åhlens har også .

Da var det Åhléns jeg så de på.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 19:33   #22
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julekrans e.l. på ytterdør

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Vanligvis har vi krans på døra, men siden snekrene snekrer flittig rundt døra nå, har jeg hengt den opp på porten. Neste år har vi ny dør, så da får jeg finne på noe lurt. Finnes det ikke noen fester i dobbelsidig teip?

Her er forresten årets krans:

Nydelig krans - en sånn skulle jeg hatt! For en slik lekker krans hadde jeg gjerne slått inn en spiker i døra!

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 20:07   #23
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekrans e.l. på ytterdør

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Nydelig krans - en sånn skulle jeg hatt! For en slik lekker krans hadde jeg gjerne slått inn en spiker i døra!

Kransen er fryktelig enkel. Kjøpt hos den lokale Panduroforhandleren også har jeg satt på to filthjerter.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 20:56   #24
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekrans e.l. på ytterdør

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Her er forresten årets krans:

Så kreativt! Lekker!

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 20:58   #25
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julekrans e.l. på ytterør

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Da var det Åhléns jeg så de på.

Tusen takk damer.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 21:00   #26
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Julekrans e.l. på ytterdør

Tegnestift går helt fint!

Jeg lager kranser med halmkrans inni og granbar utenpå. Henger opp med fiskesnøre i en "flat" tegnestift. Går mer enn bra nok!

  Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 21:06   #27
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.803
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julekrans e.l. på ytterdør

Jeg bruker fiskesene (som er blank og synes nesten ikke), og fester kransen i denne. Deretter setter jeg senen fast OPPÅ døra med en tegnestift. Så lenge ikke kransen er blytung går dette helt fint!

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 23:06   #28
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Sv: Julekrans e.l. på ytterdør

Hvis du har vindu i dåra så har de veldig gode sugekopper med krok på clas olson, da kan du jo enten henge den på kroken eller henge ei sen i den

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 23:24   #29
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekrans e.l. på ytterdør

Når jeg tenker etter, har jo døra utvendig sånne bord på tvers nedover. Jeg kan jo sette en liten spiker i en av disse sprekkene mellom bordene, så vil det ikke synes om jeg evt. tar den ut igjen senere. Problem solved!

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 10:24   #30
Lille Blink
Aktiv
 
Lille Blink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 289
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Sv: Julekrans e.l. på ytterdør

Jeg har hengt opp en chrishorn krans på døra... Døra vår er 1 år gammel så jeg vegret meg jeg også... men så fant jeg ut at i fjor så kjøpte jeg sånne små kroker, av de aller minste... Kjøpte de på Coop Bygg og da jeg skrudde den i døra så ble det ikke så synlig som jeg trodde... Tror ikke folk vil legge noe stort merke til den... Jeg hadde ikke brukt spiker om jeg var deg altså... En krok man skrur i holder seg mere på plass og så gjør det ikke noe om det blåser fælt ut for den klarer ikke å dette av kroken

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no