Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg trenger underkjole i ull

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-19, 23:38   #21
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger underkjole i ull

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Ja den har korte ermer. Vil funke under noen kjoler, men ikke alle. Er mest bekymret for lengden. Og halsvidden. Vil ikke ha noe tett på halsen.

Nattkjolen er videre enn jeg ville hatt en underkjole. En mindre størrelse enn du bruker til vanlig vil være lurt. Halsvidden er ok, men på langt nær så åpen som de med stropper.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 23:41   #22
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger underkjole i ull

T&T har denne:
https://www.tulipogtatamo.no/product...gletunderkjole

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 23:44   #23
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger underkjole i ull

Safa, 80 % ull og 20 % silke.
https://www.safa.no/produkter/dame/d...me/underkjole/

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-19, 15:09   #24
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger underkjole i ull

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Safa, 80 % ull og 20 % silke.
https://www.safa.no/produkter/dame/d...me/underkjole/

Ja, og den selges her!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-19, 16:00   #25
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger underkjole i ull

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ja, og den selges her!

Bare i small dessverre.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-19, 17:08   #26
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger underkjole i ull

Sparkjøp selger også underkjoler i ull fra Safa. Ikke samme modell som vist over her, men med litt tykkere stropper over skuldrene og med litt bred blondekant nederst. De er ikke på nettsidene deres, men jeg har kjøpt på sparkjøp i Bergen flere ganger.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-19, 18:58   #27
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger underkjole i ull

Takk Gnuri! Jeg ringer nærmeste Sparkjøp i morgen og hører hva de har.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-19, 18:00   #28
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger underkjole i ull

Fasiten sålangt er at nattkjolen fra Apotek1 blir perfekt under en del av de litt videre kjolene mine. Sløyfe i halsen som lett kunne fjernes.

Nøstebarnsingletten ble for kort -som fryktet. Lurer imidlertid på om jeg skal plukke opp masker nederst og strikke den 20 cm lengre med tynt tynt sort garn. Eventuelt avslutte med sortstrikket blondekant. Varmer mer på lårene og gir tyngde samtidig.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-19, 10:47   #29
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.249
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Jeg trenger underkjole i ull

Den Apotek 1 nattkjolen så genial ut egentlig. Har du bestilt en størrelse mindre - og kan du si noe om hvordan den er på når du får den Mei?

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-19, 13:52   #30
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger underkjole i ull

Den er flott Mamari. Brukt den hver dag siden den ankom. Bestilte 38/40 som er vanlig strl. Den er ikke helt tettsittende, men det er ikke kjolene mine heller denne vinteren. Vurderer om jeg må ha en til.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-19, 16:15   #31
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.249
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Jeg trenger underkjole i ull

Supert - da blir det en slik på meg og!

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no