Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Er dere fornøyd med regjeringen vår eller vil dere ha ny?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Hvem vil du ha i regjeringen?
AP/SV/SP 63 47,73%
Høyre 16 12,12%
Høyre, Venstre, KRF 14 10,61%
FRP 4 3,03%
KRF, V, SP 1 0,76%
Annet 17 12,88%
Vet ikke 9 6,82%
Stemmer ikke - begrunn gjerne 0 0%
Ren AP-regjering 8 6,06%
Deltakere: 132. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-09, 13:27   #41
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere fornøyd med regjeringen vår eller vil dere ha ny?

Jeg er helt enig med Polyanna. Optimisten i meg vil ha ren Venstre-regjering. Men det blir vel samme dag som det flyr rosa griser utenfor kontorvinduet mitt.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 13:29   #42
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dere fornøyd med regjeringen vår eller vil dere ha ny?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg vil ha en ny regjering, ja. Den gjengen med halvkorrupte sosemikler vi har nå må vekk!

Enig i denne delen av innlegget. Men jeg vil heller ha Erna som statsminister.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 13:29   #43
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere fornøyd med regjeringen vår eller vil dere ha ny?

Med mitt tilholdssted på Cuba vil jeg være utenriksminister (evt ferieminister - det er fint å ha, synes jeg)

Forøvrig svarer jeg som jeg alltid svarer på slikt. Jeg er ikke bestendig fornøyd med det regjeringa gjør, men jeg ønsker en regjering med de samme grunnprinsippene - en for alle, alle for en, liksom. Fellesskapstankegangen som det norske samfunn er bygd opp rundt er så mye bedre enn tanken på at alle skal være sin lykkes smed.

Sosialdemokratisk ja - usikker på HVOR rød jeg ønsker regjeringa.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 13:47   #44
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere fornøyd med regjeringen vår eller vil dere ha ny?

Nei, jeg er ikke fornøyd med den nåværende regjeringen. Jeg ønsker meg en ren Høyre regjering, eventuelt en H/AP regjering. Begge deler er nok ganske så usannsynlige.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 13:50   #45
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er dere fornøyd med regjeringen vår eller vil dere ha ny?

Er ikke veeeeldig fornøyd med den vi har, men ser ikke helt at det finnes et bedre alternativ.

Alt med FrP er skrekken.... Som andre har sagt så synes jeg at Ap og H (sammen) hadde vært et fint alternativ.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 14:28   #46
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er dere fornøyd med regjeringen vår eller vil dere ha ny?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg er helt enig med Polyanna. Optimisten i meg vil ha ren Venstre-regjering. Men det blir vel samme dag som det flyr rosa griser utenfor kontorvinduet mitt.

I 2001 kom Venstre under sperregrensen (3,9 %), men fikk 2 representanter på Stortinget og 3 i regjering. Med en slik uttelling nærmer de seg nok en ren flertallsregjering med dagens 5,4 % i oppslutning. Lurer på om Venstres forfordeling av plasser i Storting og regjering skyldes at stemmene vektes etter partilederens vekt.

  Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 14:30   #47
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere fornøyd med regjeringen vår eller vil dere ha ny?

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

I 2001 kom Venstre under sperregrensen (3,9 %), men fikk 2 representanter på Stortinget og 3 i regjering. Med en slik uttelling nærmer de seg nok en ren flertallsregjering med dagens 5,4 % i oppslutning. Lurer på om Venstres forfordeling av plasser i Storting og regjering skyldes at stemmene vektes etter partilederens vekt.

Det minner meg om morfar, som mente vi var nesten konfirmant det året vi fyllte ti. (No e du ti år, på da ellevta året, du e jo snart tolv år, du e jo jommen meg snart konfirmant. )

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 14:33   #48
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere fornøyd med regjeringen vår eller vil dere ha ny?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Det minner meg om morfar, som mente vi var nesten konfirmant det året vi fyllte ti. (No e du ti år, på da ellevta året, du e jo snart tolv år, du e jo jommen meg snart konfirmant. )

Mens min farfar pleide på denne tiden å si at nei, nå var det snart St. Hans, så da snur sola og så er det jaggu vinter igjen.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 14:34   #49
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere fornøyd med regjeringen vår eller vil dere ha ny?

Jeg vil gjerne ha de samme regjeringspartiene etter valget i høst også.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 14:36   #50
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dere fornøyd med regjeringen vår eller vil dere ha ny?

Jeg ønsker meg en ren Venstreregjering.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 14:36   #51
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere fornøyd med regjeringen vår eller vil dere ha ny?

Mannen min mente at Kristin Halvorsen som finansminister kom til å bli tidenes dyreste voksenopplæring. Heldigvis har hun vist seg å ha et sterkt departement i ryggen og en forholdsvis bratt læringskurve, så det har ikke gått så ille som jeg fryktet. Men med FrP i regjering så tror jeg at vi kan gjenta det samme utsagnet, bare bytte ut navn.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 14:38   #52
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere fornøyd med regjeringen vår eller vil dere ha ny?

Hva slags regjering jeg egentlig vil ha? Det måtte vel vært en SV/RV-regjering. På det litt mer realistiske nivået vil jeg ha en Ap/SV-regjering hvor SV er større enn i dag, og derfor får mer innflytelse. Hvorvidt jeg ønsker en Ap/SV/Sp-regjering er avhengig av hvor store SV blir, jeg synes ikke det er grunn til å fortsette i regjering for enhver pris.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 14:49   #53
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere fornøyd med regjeringen vår eller vil dere ha ny?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg liker Sponheim. Han er den eneste der ute som ikke er en medielogrende hundevalp. Han er rasende dyktig, en klok og flink fyr, og godt likt av alle som har jobbet med ham.

Olav Thommesen også?

(Jada, jeg vet du har modifisert deg, men jeg vil også være med i leken.)

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Mannen min mente at Kristin Halvorsen som finansminister kom til å bli tidenes dyreste voksenopplæring. Heldigvis har hun vist seg å ha et sterkt departement i ryggen og en forholdsvis bratt læringskurve, så det har ikke gått så ille som jeg fryktet.

Jeg synes hun har vært fantastisk gjennom krisen. Hun virker så ydmyk overfor oppgaven, hører på ekspertene, og har tatt mange riktige og viktige avgjørelser. Så jeg er superimponert, og jeg er ikke SV-er altså. Hun har gitt inntrykk av å være i krig, synes jeg, og lagt stolthet og fanesaker bak seg for å kjempe landet gjennom finanskrisen. (Ok da, nå var jeg svulstig, men jeg synes hun fortjener kjempehonnør. )

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 14:53   #54
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere fornøyd med regjeringen vår eller vil dere ha ny?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Mannen min mente at Kristin Halvorsen som finansminister kom til å bli tidenes dyreste voksenopplæring. Heldigvis har hun vist seg å ha et sterkt departement i ryggen og en forholdsvis bratt læringskurve, så det har ikke gått så ille som jeg fryktet. Men med FrP i regjering så tror jeg at vi kan gjenta det samme utsagnet, bare bytte ut navn.

Jeg tror ikke at folk som Ulf Erik Knudsen og Sandberg har sjans til å gjøre så bra jobb som Halvorsen, fordi de er totalt blottet for ydmykhet ovenfor fagpersoner. Frp er jo tuftet på at "enhver idiot kan styre landet" og det har de jammen meg tenkt å prøve også. Frp står for en "Experts: What do they know?"-holdning som jeg synes er absolutt motbydelig.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 15:00   #55
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er dere fornøyd med regjeringen vår eller vil dere ha ny?

Æsj. Jeg har nettopp prikket Esme, så jeg får ikke prikket denne.

  Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 15:01   #56
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere fornøyd med regjeringen vår eller vil dere ha ny?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Æsj. Jeg har nettopp prikket Esme, så jeg får ikke prikket denne.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 15:03   #57
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere fornøyd med regjeringen vår eller vil dere ha ny?

Tsk. Hadde de ikke nettopp en Professor som holdt innlegg om klima, liksom? Han kunne jo ingenting om klima, riktignok, men dog.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 15:08   #58
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere fornøyd med regjeringen vår eller vil dere ha ny?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Tsk. Hadde de ikke nettopp en Professor som holdt innlegg om klima, liksom? Han kunne jo ingenting om klima, riktignok, men dog.

En professor er som kjent en professor. I går fortale en professor meg at jeg var fin på håret. Hun vet selvsagt hva hun snakker om.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 15:23   #59
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er dere fornøyd med regjeringen vår eller vil dere ha ny?

Det er én person som har stemt Krf/V/Sp. Hva er sannsynligheten for en slik konstellasjon? I 1989 inngikk Sp i en borgerlig regjering med Høyre og Krf. I 1997 hadde de blitt et sentrumspari og gikk inn i regjering med Venstre og Krf. I 2005 hadde de kommet seg helt over til sosialistene og gikk i regjering med Ap og SV. Bondevik har fått mye kritikk for at han kun gikk etter stasministerposten (slikt er jo stas, må vite), og at det var likegyldig for ham hvem han satt i regjering med. Men strengt tatt er det Sp som har mistet kompasset til det politiske landskapet. Dagens ledelse har heller ikke kommet med signaler om at de ønsker seg tilbake til sentrum, så jeg regner med at de er helt over hos Rødt innen neste stortingsvalg.

  Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 15:25   #60
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere fornøyd med regjeringen vår eller vil dere ha ny?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg liker Sponheim. Han er den eneste der ute som ikke er en medielogrende hundevalp. Han er rasende dyktig, en klok og flink fyr, og godt likt av alle som har jobbet med ham. Fullstendig undervurdert. Han ville vært en fantastisk avveksling fra Jensemann, i hvert fall, den klysa!

Og Sponheim er IKKE klyse?

Er det noen som logrer for media så er det vel han. Om enn med sin egen "Sponheimen-vri". Hans klønete, ufine utsagn i mange sammenhenger gjør ham overhodet ikke troverdig i mine øyne.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no