Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Lapskaus i barnedåp?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Lapskaus i barnedåpselskapet?
Ja, det syns vel alle er kjempegodt! 42 43,75%
Nei, ville heller valgt noe mer delikat! 41 42,71%
Lapskaus er ulekker restemat! 13 13,54%
Deltakere: 96. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-07, 11:11   #81
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lapskaus i barnedåp?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Lapskaus er IKKE festmat i mine øyne, og barnedåp ER en festdag. Franske eller engelske betegnelser til tross, jeg hadde stusset over dette menyvalget ja.

Egentlig alle gryteretter faktisk. Mat som kan spises med bare gaffel er liksom ikke helt fest.

Signerer denne jeg.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 11:23   #82
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lapskaus i barnedåp?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.


Nei, takk meg til Lapskaus laget av ferske råvarer, mørt kjøtt og god kraft (kokt på bein), poteter, løk/purre og evt gulrøtter + kålrot. Alt i fine terninger, og passelig godt krydret med peppar & salt! Sånn har jeg alltid fått lapskaus, og det smaker rett og slett nydelig.

Hmm.....må gå og kjøpe meg lunch nå. Ble veldig saltsnål og sulten.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 11:42   #83
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lapskaus i barnedåp?

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Er overrasket over at så mange ser på lapskaus som restemat jeg da.
Hos oss er det ALDRI restemat. Alt kjøpes ferskt til lapskausen, og det koster faktisk litt også.

For meg er det kjøttsuppe en dag, oppvarmet kjøttsuppe en dag og lapskaus den 3.dagen - ikke rart jeg har et psykisk forhold til maten

Vi døper jo heller ikke barna, så det er ikke noe tema for oss heller.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no