Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor fornøyd hadde du blitt?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-16, 21:59   #41
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Jeg hadde blitt glad - hvis vi trengte ny micro. Men jeg blir stort sett alltid glad, så jeg bør egentlig ikke regnes med. Diamanter og blomster er vel omtrent det eneste jeg ikke hadde blitt glad for.

Da kan du jo kjøpe skalljakke for pengene du ikke trenger å bruke på micro.

Igjen - hvis dere trenger micro altså.

Jeg er vel litt som oslo78 kjenner jeg. Hadde nok vært greit fornøyd og tenkt "ja ja, den kommer jo til nytte", ikke så romantisk akkurat, men det kommer mange flere bursdager heretter, så får jeg være flinkere til å uttrykke tydelig hva jeg ønsker meg neste gang. Vi har vært sammen i veldig mange år, jeg har fått mye fint opp igjennom, så en og annen bom tåler jeg, uten å gidde å lage noe nummer ut av det.

Her er ingen av oss flinke til å tenke ut noe vi ønsker oss, men enkelte år klarer vi tilfeldigvis å komme på noe lurt å kjøpe likevel. Har vi overhodet ingen fantasi, og ikke greier å komme på noe, og den andre heller ikke kommer på noe å ønske seg, så blir det heller en finere restaurantmiddag. I år var et slikt år. Jeg hadde nylig bursdag, og klarte ikke å tenke ut noe jeg ønsket meg eller trengte. I stedet for pakke spanderte mannen derfor en fem retters middag med vin på restaurant. Det kan jo også sies å være en gave til felleskapet, han spiste jo selv også. I tillegg tok han sykkelen min, uten at jeg visste det, og fikk den fikset og smurt og klargjort og justert gir og bremser etc på en sykkelforretning, noe som må ha kostet en del, for gudene skal vite at det trengtes. Jeg vet ikke egentlig om det var en del av bursdagsgaven, eller om det var noe han bare gjorde likevel, men det var i alle fall meget kjærkomment.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 22:08   #42
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.339
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Mannen min får fortsatt høre om den gangen han gikk og la seg klokka ni på bursdagen min, enda vi skulle spise hyggelig kveldsmat i fred for barna, uten å gi meg noen gave. Etter det får jeg frokost på senga nærmeste helg, og gave. Til meg. Det betyr ikke nødvendigvis at gaven er midt i blinken alltid, men det forventer jeg ikke heller, bare han har gjort en liten innsats, liksom.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 22:14   #43
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

For meg er skalljakke minst like kjedelig å få i gave som Micro. Mikroen var i det minste en overraskelse. Jeg hadde ikke blitt skuffet. Jeg blir glad for alt av gaver. Vi gir dessuten ofte praktiske ting i gave. Heller det enn ett eller annet som er funnet på som havner i en skuff.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 22:17   #44
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.936
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Fornøyd? Ikke i det hele tatt. Skuffelsen ville vært stor, men skjult for barna håper jeg. Jeg tviler på at jeg hadde husket skuffelsen lenge nok til å hevne meg meg i mai. :teflon:

Her i huset skriver vi inn ting og tang vi ønsker oss på intranettet og oppdateter ved behov. Der skriver jeg også opp hva jeg snapper opp av ønsker externe gavemottakere måtte ha også. Siden alle har varierte og mange ønsker, så blir alt velkomment og overraskende.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 22:21   #45
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Det er lov å bli skuffet når du får noe du ikke har ønsket deg og du ikke en gang føler at dere trenger. Det er lov å si fra. Jeg synes du skal gå ut i morgen og kjøpe deg noe fint til deg selv og så kan du kjøpe kjøkkenhåndklær, dobørste eller støvsugerposer til mannen din på hans dag. Hiv gjerne med ei flaske Zalo óg om dere trenger det.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 22:30   #46
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Vrcadnoh hadde blitt dritsur inni seg, men holdt maska pga barnet.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 22:32   #47
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

Ha, dette minner meg på da min venninne Acire sin favoritthistorie: Bursdagen hennes var kommet og hun mottok spent bursdagspresangen. En stor gave var det. Når papiret gikk av åpenbarte en bag seg. Acire - lang i maska - sier : en bag?? Hvorpå mannen med et lurt smil svarer: det er noe mer inni! Acire tenker - jaaaa, det fine smykket ligger inni bagen, og åpner bagen med ivrige hender. Inni der lå enda en bag! 2 bager i bursdagsgave, faktisk. Svarte, kjedelige bager ingen hadde ønsket seg, eller jo, mannen hadde nok ønsket seg noen nye bager. Men skuffelsen var formidabel. Og hevnen er søt, for å si det sånn, den mannen er blitt gjort narr av for bagkjøpet sitt i ganske lang tid, så det skjer ikke igjen...

Min dårlige venninne neulB mottok en gang en rumpetaske fra kjæresten i julegave. Hun kjente straks utenpå pakken hva det var, og ettersom hun kan være uhøflig og mangle impulskontroll, ropte hun ut: "Jeg vil ikke ha rumpetaske! Jeg har SAGT at jeg ikke vil ha rumpetaske!" Inni lå det et nydelig gullsmykke.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 22:34   #48
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Jeg forventer så veldig lite på gavefronten, så jeg blir glad for alt så lenge det er innpakket. Innpakket = Spennende!

Men jeg hadde jo også blitt litt skuffet hvis jeg hadde fortalt mannen hva jeg ønsket meg, og så hadde han ikke fått med seg noe av det.


Hvis dere har råd til trumpet eller skalljakke, kjøp deg det i gave til deg selv. Eller kjøp det i gave til mannen.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 22:43   #49
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.810
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Jeg kjenner jeg hadde foretrukket hva mannen min gjør - glemmer hele bursdagen min og ergo ikke gir meg noen gave - framfor å få en microbølgeovn, som er en mer eller mindre nyttig dings familien nesten kanskje trenger, forkledd som bursdagsgave. Fy søren så skuffa og sur jeg hadde blitt.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 22:44   #50
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Her er det helt vanlig å gi gaver vi trenger til fellesskapet, så akkurat den biten hadde jeg som sagt ikke reagert på.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 22:45   #51
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.038
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Jeg hadde blitt veldig skuffa og skikkelig dritsur fordi mikro er en av de få kjøkkendingsene jeg virkelig ikke vil ha. (Men ingen fare, vi er enige om den saken.)

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 22:45   #52
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.810
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Vi og gir hverandre gaver til fellesskapet, eller konsertbiletter og slikt, men da er det en helt avtalt greie, og det er noe vi begge ønsker oss.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 22:49   #53
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Det hadde ikke mannen min turt å gjøre.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 22:55   #54
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?



Skriftlig ønskeliste neste år, kanskje? Hengende godt synlig på kjøleskap eller noe.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 22:57   #55
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Vi og gir hverandre gaver til fellesskapet, eller konsertbiletter og slikt, men da er det en helt avtalt greie, og det er noe vi begge ønsker oss.

Dette!

En gang fikk jeg (overraskende) ny router i bursdagsgave, og det var strålende! Den gamle sang på siste verset, og jeg var og er mest på nett her i huset.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 23:20   #56
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Noen lærer dessverre aldri. Man kan sutre, gråte, skjelle ut og klage, men neste år er alt glemt og man går på en smell igjen...har jeg hørt.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 23:23   #57
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.737
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

En micro?

Jeg hadde blitt drittsur! Lenge! Veldig lenge!!!

Dette.

Jeg kunne til og med blitt så sur at vedkommende ikke hadde fått bursdagsgave av meg..

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 23:25   #58
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Jeg hadde blitt lei meg, og jeg tror ikke at jeg hadde klart å skjule det en gang.
En microovn når jeg har fortalt hva jeg ønsker meg!

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Det hadde ikke mannen min turt å gjøre.

Mannen min tørr heller ikke det lenger.
Han var nemlig den stolte giver av en riskoker et år.
RISKOKER!
Den esken åpnet jeg ikke, og riskokeren sto i esken sin i tre måneder, før mannen pakket den ut.

Og jeg ønsker meg stadig vekk praktiske ting og ting til huset, og har fått det. Drill, pussemus, lampe til badet, stor ildfast form osv. Men det året jeg sa at jeg ikke ønsket meg drill(han syntes vi trengte en ny her hjemme) fikk han beskjed! Året etter kjøpte jeg støvletter og fikk de flott pakket inn, og sa t jeg hadde kjøpt julegave, til meg.
Allikevel fikk jeg RISKOKER! Han er ikke en gang en modig mann.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 23:28   #59
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.845
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Kjøkkenhåndklær? Nei, det er for snilt.

Dobørste.

Ja. Eller stålull og en ny langkost.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 23:35   #60
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Jeg ler så jeg griner.

Jeg håper du koser deg med denne tråden, her var det mange gode historier. Gratulerer med dagen i morgen!

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no