Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor fornøyd hadde du blitt?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-16, 21:03   #21
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

I en periode hadde vi dårligere råd. Da var bursdagsgavene våre stort sett praktiske ting, og ofte dyrere ting vi trengte til huset. Det var greit. Men så endret ting seg, og da sa jeg fra til mannen min at jeg ønsket meg ting til meg. Han ser ikke problemet med praktiske gaver, og han ønsker seg veldig sjelden noe. Jeg synes gaver er kjempegøy, han bryr seg ikke, han var nødt til å bli gjort oppmerksom på hvor forskjellige vi er.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 21:06   #22
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Eg blei skuffa over ein mikro eg fekk av søstrene mine til trettiårsdagen, så eg høyrer deg. Veldig sært å gi hvitevarer i gave, sånn generelt.

Eg meiner ikkje prinsipielt at ein aldri skal kjøpe gaver andre i husstanden har glede av, men ein bør kjøpe noko som signaliserer litt omtanke for mottakaren. Viss ikkje kan ein la vere. (Eg blei veldig glad for sonos-høyttalaren eg fekk av mannen eit år, for eksempel, men den ønska eg meg jo. Då var han imidlertid litt usikker på om det var for mykje til oss begge, men sidan eg hadde sagt at eg ønska meg det, tok han sjansen).

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 21:07   #23
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Hadde blitt kjempeskuffet og på ingen måte klart å skjule det. Kanskje til og med litt sint.

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 21:10   #24
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Jeg er og en kjempemartyr, så mannen tør ikke lengre gjøre slike stunt.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 21:10   #25
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Jeg hadde nok kjøpt en lekker skalljakke i min egen størrelse og gitt den til ham i bursdagsgave. Eller en pose mikropop.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 21:12   #26
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Jeg hadde blitt skikkelig, skikkelig lei meg, og ville nok gitt ettertrykkelig uttrykk for det også. En ting er at det er noe du mener dere ikke trenger, en annen ting er at han jo åpenbart ikke har hørt etter når du har sagt hva du ønsker deg.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 21:15   #27
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Jeg er ikke i for å gjøre igjen med å kjøpe en kjip gave til ham. Og det er fare for at han ikke hadde skjønt poenget uansett. Men jeg hadde nok tatt en prat om dette med gaver. Det tok noen år å finne ut av disse tingene for oss, etter at vi var gift. Og etterhvert tror jeg også det imponerer ham hvor mye jeg kan legge ned i en gave, og hvor gjennomtenkte de kan være. Jeg vet han setter pris på det.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 21:16   #28
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Kanskje du får den egentlige gaven i morgen?

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 21:18   #29
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Jeg fortalte det til kjæresten. Hun begynte å le. "Sånt gir man ikke." Sa hun. Jeg er enig, og veldig glad for at kjæresten har full forståelse for det.

Jeg hadde nok gitt kjøkkenhåndklær eller støvsuger eller noe til hans bursdag.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 21:22   #30
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Jeg er også helt for praktiske fellesgaver om man har blitt enig om det eller ønsker seg det. Selv ble jeg veldig, veldig glad for gjøkuret jeg fikk av mannen min til 40-års dagen, det stod øverst på ønskelista. Selv om det henger i stua og er til glede/irritasjon for oss alle.

Og jeg hadde ikke vært kjip igjen, jeg hadde overdrevet motsatt vei. Kjøpt fotballdrakt og ny sykkel og konsertbilletter, for eksempel. Bare for å vise hvordan det kan gjørest.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 21:23   #31
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Mannen min fikk kaffemaskin i år. Jeg spurte veldig mange ganger om han hadde noe ønske, men det hadde han ikke. Så jeg spurte om jeg kunne kjøpe kaffemaskin, som vi trengte siden den vi hadde lakk vann. Det syntes han var en god idé, og godkjente i flere omganger (for jeg var ikke helt sikker på om han faktisk mente det). Det ble jo ikke den mest spenstige gaven, for å si det mildt, men det var greit.

Micro hadde jeg ikke blitt så altfor fornøyd med.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 21:23   #32
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Kanskje du får den egentlige gaven i morgen?

That would be the day! Mulig han gjør et forsøk på å reparere i siste lita mens jeg er på jobb i morgen. Men jeg tviler. Kjenner han for godt til det gitt.

Jeg skjønner absolutt hva du mener Niobe. Akkurat nå er jeg bare barnslig skuffet og lei meg. Han skal definitivt få vite hva jeg synes om det når det passer seg sånn.
Vi har ikke knapt med penger, og ingen avtale om at vi kjøper praktiske familiegaver. Det har hendt til jul, men aldri bursdag. Det er min dag, og gaven bør være personlig. Han har åpenbart ikke samme oppfatning. Jeg burde jo forventet noe sånt, etter såpass mange år sammen. Men jeg slutter liksom aldri å håpe heller da vettu.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 21:27   #33
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

That would be the day! Mulig han gjør et forsøk på å reparere i siste lita mens jeg er på jobb i morgen. Men jeg tviler. Kjenner han for godt til det gitt.

Jeg skjønner absolutt hva du mener Niobe. Akkurat nå er jeg bare barnslig skuffet og lei meg. Han skal definitivt få vite hva jeg synes om det når det passer seg sånn.
Vi har ikke knapt med penger, og ingen avtale om at vi kjøper praktiske familiegaver. Det har hent til jul, men aldri bursdag. Det er min dag, og gaven bør være personlig. Han har åpenbart ikke samme oppfatning. Jeg burde jo forventet noe sånt, etter såpass mange år sammen. Men jeg slutter liksom aldri å håpe heller da vettu.

Ja, jeg forstår hva du mener. Det hadde vært veldig mye mer sjarmerende om mannen min tenkte ut selv at det hadde gledet meg å få en personlig gave, og la litt ned i å finne en. Men han er ikke sånn, og han hadde antagelig aldri sett lyset på egen hånd. Og siden jeg visste det ville fortsette å skuffe meg, så var det bedre å si i fra og forklare ham hvorfor gaver er annerlede for meg enn for ham. Jeg kan på andre siden bli frustrert og litt lei av ta han aldri ønsker seg noe, og bare synes det er styrete at jeg skal gi ham noe gave, men så har jeg også innsett at han faktisk blir glad for det meste. Det gjør det jo veldig enkelt. :P

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 21:31   #34
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Jeg synes du skal få trompet! Hadde også blitt grusomt skuffet. Sånt må være avtalt på forhånd, og man må være helt sikker på at mottaker er med på det.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 21:34   #35
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Jeg har gjort unna noen slike smeller og en ting har jeg lært. Gaveønsker må være veldig, veldig, veldig konkrete. Bilde av jakka, med str og hvilken butikk. Bli med in. Til gullsmeden før jul og peke på småpynt som jeg hadde blitt glad for å få av barna (150-200kr klassen altså). Helt konkrete ting. Litt uromantisk men mye bedre enn å få ingen ting (den jula glemmer nok ingen av oss så fort) eller mico (jeg har fått det, men da fordi jeg ønsket meg det). Skjønner at du er lei deg, det er sårt når de er så til de grader uten antenner. Men noen kan trenes. Min kunne det.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 21:35   #36
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Jeg hadde blitt kjempelei meg, og jeg hadde kommet tol å være krystallklar på det også (overfor mannen, forhåpentligvis hadde jeg klart å skjule det overfor barna). Jeg hadde nok også mer enn antydet at han gjerne måtte prøve igjen, for eksempel til helgen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 21:37   #37
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Jeg har for øvrig fått både drill, høytrykkspyler og kantklipper i bursdagsgave, så det er ikke praktiske gaver i seg selv jeg ikke liker, men det har vært ting jeg har ønsket meg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 21:41   #38
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Jeg har bommet på gaver til mannen selv jeg. Han sa ikke noe, men jeg vet jo nå at han blir ikke veldig glad for gensere eller parfyme. Jeg blir glad for tilsvarende.

Mannen min ble aldri sur da, og sa aldri noe, men jeg har nok endret type gaver jeg kjøper til han i årenes løp. Og det er jo mye hyggeligere å gi noe han blir skikkelig begeistret for.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 21:47   #39
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Jeg hadde overkompensert med å kjøpe tidenes bursdagsgave tilbake. :btdt:

Mannen glemmer forresten aldri oppstandelsen det ble da faren hans kjøpte doring/lokk til moren hans en jul. Det snakkes om den dag i dag.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 21:48   #40
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Ha, dette minner meg på da min venninne Acire sin favoritthistorie: Bursdagen hennes var kommet og hun mottok spent bursdagspresangen. En stor gave var det. Når papiret gikk av åpenbarte en bag seg. Acire - lang i maska - sier : en bag?? Hvorpå mannen med et lurt smil svarer: det er noe mer inni! Acire tenker - jaaaa, det fine smykket ligger inni bagen, og åpner bagen med ivrige hender. Inni der lå enda en bag! 2 bager i bursdagsgave, faktisk. Svarte, kjedelige bager ingen hadde ønsket seg, eller jo, mannen hadde nok ønsket seg noen nye bager. Men skuffelsen var formidabel. Og hevnen er søt, for å si det sånn, den mannen er blitt gjort narr av for bagkjøpet sitt i ganske lang tid, så det skjer ikke igjen...

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no