Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-13, 18:26   #841
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Men hvorfor har det da skjedd i denne saken?

Jeg vet ikke. Jeg tror det er en eller annen uheldig kombinasjon av karismatisk, dominerende og kontrollerende maktperson og personer rundt som av en eller annen grunn har bestemt seg for å være "lojale" uansett hva som måtte komme fram. Det kan da ikke være normen. I tilfeller hvor det kun er "ord mot ord" kan jeg forstå at folket kan finne det vanskelig å tro vondt om en betrodd person de har stolt blindt på i årevis, men når logger og sms-er foreligger og er bekreftet sendt av tiltalte er det ubegripelig for meg at han fortsatt får støtte av de rundt seg. Jeg kan bare ikke tro at det kan være en vanlig reaksjon for folk flest. Kan hende jeg tar feil så det suser, men det stemmer ikke med slik jeg oppfatter verden og folket som lever i den.

Når det er sagt, og jeg tenker meg om, så vet jeg jo om et tilfelle hvor en overgriper ble dømt og etter endt soning ble tatt inn i varmen igjen i den nærmeste familien til den fornærmede.
Kanskje jeg rett og slett har for høye tanker om folk.

skyfri er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 18:50   #842
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Jeg vet ikke. Jeg tror det er en eller annen uheldig kombinasjon av karismatisk, dominerende og kontrollerende maktperson og personer rundt som av en eller annen grunn har bestemt seg for å være "lojale" uansett hva som måtte komme fram. Det kan da ikke være normen. I tilfeller hvor det kun er "ord mot ord" kan jeg forstå at folket kan finne det vanskelig å tro vondt om en betrodd person de har stolt blindt på i årevis, men når logger og sms-er foreligger og er bekreftet sendt av tiltalte er det ubegripelig for meg at han fortsatt får støtte av de rundt seg. Jeg kan bare ikke tro at det kan være en vanlig reaksjon for folk flest. Kan hende jeg tar feil så det suser, men det stemmer ikke med slik jeg oppfatter verden og folket som lever i den.

Når det er sagt, og jeg tenker meg om, så vet jeg jo om et tilfelle hvor en overgriper ble dømt og etter endt soning ble tatt inn i varmen igjen i den nærmeste familien til den fornærmede.
Kanskje jeg rett og slett har for høye tanker om folk.

Jeg kjenner til ganske mange slike tilfeller (gjennom jobb). Et kjent eksempel fra media er jo for eksempel barnevernslederen i Alvdal, i forbindelse med overgrepssaken der. Også har vi jo alle de tilfellene som aldri blir kjent, mange fordi voksne personer rundt ikke gjør noe. I mange av de tilfellene er det jo helt tydelige tegn på hva som skjer, som de aller fleste av oss ville blitt himmelfalne over at ingen tok tak i. Likevel så blir det slik.

Jeg mener ikke å bastant fastslå at dette trenger å være "normen" rundt omkring (håper ikke det), men at det sannsynligvis ikke er noen superspesielle egenskaper ved disse folka som gjør at de reagerer slik, det er jeg ganske sikker på. Derfor synes jeg det er mer logisk at dette kunne skjedd mange plasser enn at det er noe helt spesielt i denne saken.

Marla Singer er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 19:23   #843
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Vet vi at det er så mange av hans kolleger støtter ham fortsatt da? Det er bare svigerinna og hun som vitnet idag jeg har sett. Jeg tror ikke det er så mange jeg. Jeg tror dette kom som et sjokk på veldig mange og at han falt i anseelse blant de aller fleste støttespillerne når loggene ble offentliggjort i forrige rettsrunde.

Hvis man skal la kommentarene på VG definere hvordan man ser på samfunnet vårt tror jeg man blir temmelig misantropisk etter hvert. Jeg fatter ikke hvem mange av de er, jeg treffer jo sjelden på noen som er så blåst i det virkelige liv.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 21:50   #844
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Det er generelt vanskelig å godta at HELTER har gjort noe galt, tror jeg. Her er en tråd fra et annet forum om han Armstrong, der folk nekter HARDNAKKET for at han hadde gjort noe galt, til lenge etter at bevisene talte godt for seg selv. http://forum.kondis.no/viewtopic.php...ilit=Armstrong

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 21:52   #845
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Patetisk med nabokjerringa som hevder seg så lurt og forulempet av en tolvåring for flere år siden, at hun sitter og gråter i retten.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 21:57   #846
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Det er nok noe ved det at det rokker ved verdensbildet vårt når noen vi ser voldsomt opp til, plutselig viser seg å være et monster.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 22:03   #847
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Men hvordan kan det være så utenkelig at det er en "grei" mann som har gjort noe sånt, eller at ingen har skjønt noe eller (enda mer spesielt) sett noe til overgrep?

Det er da virkelig dokumentert gang på gang at snille greie menn som folk liker kan ha en helt annen side. Og selvfølgelig begår de ikke overgrepene mens varaordføreren, svigerinna, hyttenaboen og fandens oldemor er tilstede.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 22:10   #848
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Men hvordan kan det være så utenkelig at det er en "grei" mann som har gjort noe sånt, eller at ingen har skjønt noe eller (enda mer spesielt) sett noe til overgrep?

Jeg tror rett og slett (og mulig jeg fornærmer noen nå) at det blir litt det samme som små barn som aldri i verden kan forestille seg at foreldrene deres kan gjøre slemme ting, til og med når de gjør slemme ting mot barna. Små barn som utsettes for omsorgssvikt og overgrep vil gjerne forsvare foreldrene sine i det uendelige, og jeg tror at om man gir en annen slik heltestatus som Øygard åpenbart har hatt (fremdeles har) for enkelte, vil mange av de samme mekanismene i psyken utløses.

Men det er godt mulig jeg er helt på viddene her, grunnen til at jeg tenker slik er fordi jeg relaterer dette til et annet tilfelle jeg vet om, der en mor bedrev grov omsorgssvikt mot sine barn og enkelte andre voksne i omgangskretsen benektet fullstendig at hun (!!) kunne gjøre noe slikt, og når jeg husker hvordan relasjonene mellom de voksne var, er det helt tydelig en voldsom skjevhet i maktbalansen. Det tipper jeg det er relasjonene mellom Øygard og de som fremdeles ser på ham slik de gjorde før dette kom frem.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 22:10   #849
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Du forventer at "folk flest" er rasjonelle og opplyste, Filifjonka. De er ikke det, vet du.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 22:15   #850
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Ellers er det på FB massive dementier fra nord-Gudrandsdøler om at det liksom skal være normalt at gamle gubber og unge jenter deler seng der oppe i dalom.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 22:15   #851
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Enda godt. Tror ikke jeg kjenner noen fra de traktene.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 22:16   #852
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Jeg tenkte på at kanskje hun som vitnet i dag hadde et vel så stort behov for å forsvare seg selv. For dersom hun jo faktisk visste at han reiste rundt sammen med denne jenta og sov i samme seng som henne, så burde hun jo varslet foreldrene. Men i stedet valgte hun å ikke gjøre noe, kanskje fordi hun stolte på mannen eller kanskje fordi det hadde blitt vanskelig på jobben dersom hun varslet foreldrene.

zinatara er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 22:50   #853
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Patetisk med nabokjerringa som hevder seg så lurt og forulempet av en tolvåring for flere år siden, at hun sitter og gråter i retten.



Jeg sier det igjen: Sekt. De er medlemmer av en hemmelig Øygardsekt, der Rune er den karismatiske lederen.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 23:07   #854
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Déjà vu igjen....

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 23:08   #855
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er generelt vanskelig å godta at HELTER har gjort noe galt, tror jeg. Her er en tråd fra et annet forum om han Armstrong, der folk nekter HARDNAKKET for at han hadde gjort noe galt, til lenge etter at bevisene talte godt for seg selv. http://forum.kondis.no/viewtopic.php...ilit=Armstrong

emm er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 23:09   #856
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Patetisk med nabokjerringa som hevder seg så lurt og forulempet av en tolvåring for flere år siden, at hun sitter og gråter i retten.

Du tuller!? Dette har jeg ikke fått med meg, patetiske folk.

emm er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 23:13   #857
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Déjà vu igjen....

Det er jo ikke sammenliknbart i det hele tatt og jeg blir litt kvalm av at en hel verden skal ha noe med denne mannens sexliv bare fordi han var president. Jeg blir egentlig ganske provosert av bilder som dette.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 23:13   #858
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Joda, det har stått i liveoppdateringene og jeg fant det også her: http://www.abcnyheter.no/nyheter/201...alen-dele-seng

En trenger ikke tulle i denne saken, det er allerede så mye tull!

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 23:19   #859
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Joda, det har stått i liveoppdateringene og jeg fant det også her: http://www.abcnyheter.no/nyheter/201...alen-dele-seng

En trenger ikke tulle i denne saken, det er allerede så mye tull!

Hjelp, hun sammelignet det hun opplevde med overgrepssaken saken. En nabofeide mellom voksne, der en 12-åring blir dratt inn og ikke vil si noe.

De klarer jo ikke å realitetsorientere seg noen av dem, hva feiler dem egentlig? De fremstår som mindre begavede.

emm er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 23:23   #860
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det er jo ikke sammenliknbart i det hele tatt og jeg blir litt kvalm av at en hel verden skal ha noe med denne mannens sexliv bare fordi han var president. Jeg blir egentlig ganske provosert av bilder som dette.

Det er sammenlignbart ved at han faktisk benekter for det han har gjort og forsøker å benytte sin posisjon til å vinne frem i saken. Det er det jeg oppfatter at Øygard også bedriver.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no